Smart dwarsparkeren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanickyo

Re: Smart dwarsparkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 17:34

Ik dacht juist dat het in Nederland niet mocht, omdat je met parallel aan de stoep moet staan... Maar tis wel handig :), en in Italie wat hier een al meerdere keren is genoemd parkeren ze sowieso raar en niet alleen de smarts ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 17:53

chanickyo schreef:
Ik dacht juist dat het in Nederland niet mocht, omdat je met parallel aan de stoep moet staan... Maar tis wel handig :), en in Italie wat hier een al meerdere keren is genoemd parkeren ze sowieso raar en niet alleen de smarts ;)

Wat een onzin je heb parkeerplaatsen parallel en horizontaal hoor.

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:53

Maar dan zijn de vakken aangegeven bij de horizontale parkeerplaatsen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:12

Cassidy schreef:
__Esther__ schreef:
Ja ik vind van wel. Ik hou er immers ook rekening mee als ik mijn auto inparkeer. Ik vind het zelf bloed irritand als ik via de andere kant in moet stappen omdat ik anders er niet in kom, of er wel in kom maar alleen door mijn deur in die van haar/hem te gooien. Bij file parkeren kun je vaak niet anders, maar dan kun je immers wel in/uit stappen.

Sommige parkeerplaatsen zijn heel krap bemeten. Mensen die netjes binnen de strepen parkeren, zijn die dan ook asociaal bezig of is degene die de parkeerplaats heeft aangelegd in jouw ogen niet goed bezig geweest?

Klopt! Ik stond laatst ook helemaal netjes recht binnen de lijnen, maar omdat ik een busje heb stond het toch nog heel krap. Helaas kon ik echt niet ergens anders parkeren, dus ik heb hem gewoon laten staan. Je kon er nog wel in/uit hoor, maar met moeite :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:16

hey euh TS, we zijn inmiddels meer dan 2 weken verder? Mag het of niet?