Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:Ik zou op zich best een regio persoon willen worden, ik ben nu aan het lessen voor mn rijbewijs, dus ik ben er niet 100% zeker van dat ik tegen die tijd mijn rijbewijs heb ivm vakantie. Maar als ik hem heb dan wil ik best spullen ophalen in Oss, Uden, Schaijk, Reek, Grave, Heesch, Velp eo.. Een deel van Brabant dus. En anders kunnen ze het ook wel bij me brengen.
capopjekop schreef:Ik zal van de week eens een grote schoonmaak houden om te zien of er nog iets bruikbaars tussen zit dat weg kan. Mocht je nog een regiocontact nodig hebben in de omgeving Nijmegen/beuningen/Druten dan wil ik dat wel doen. Ik ga liever niet met de auto de hele stad door (beetje het buitengebied is geen probleem), want dan verdwaal ik, maar ik ben zeer regelmatig op het station te vinden en men kan het eventueel ook opsturen.
MyrtheJ schreef:capopjekop schreef:Ik zal van de week eens een grote schoonmaak houden om te zien of er nog iets bruikbaars tussen zit dat weg kan. Mocht je nog een regiocontact nodig hebben in de omgeving Nijmegen/beuningen/Druten dan wil ik dat wel doen. Ik ga liever niet met de auto de hele stad door (beetje het buitengebied is geen probleem), want dan verdwaal ik, maar ik ben zeer regelmatig op het station te vinden en men kan het eventueel ook opsturen.
En eventueel kan ik dan ook wel helpen in de lijn gorinchem-nijmegen, in deze omgeving trein ik vaak en ik woon bij nijmegen. Wanneer mensen spullen willen brengen kan dat dus ook bij mij. ;j capopjekop, heb jij een opslagplaats?