Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blonde_007 schreef:zou wel heel erg zijn als hij een zusje heeft dat op bokt zit ofzo, en die komt toevallig je topic tegen.. als hij dan thuis verteld heeft dat hij een mailtje heeft gehad van een meisje van school en zij hoort dat...
DarkDreamer schreef:blonde_007 schreef:zou wel heel erg zijn als hij een zusje heeft dat op bokt zit ofzo, en die komt toevallig je topic tegen.. als hij dan thuis verteld heeft dat hij een mailtje heeft gehad van een meisje van school en zij hoort dat...
Mwhaha.
Ik kan je iig vast gerust stellen, heb geen broer haha.
_Lindsey schreef:lianne__ schreef:Kun je er niet achter komen wat zijn kluisje is.
Dan kun je daar je briefje in doen, hopelijk opent hij zijn kluisje vaker dan zijn mail.dat wordt een achtervolging inzetten, mn school is best groot en door heel het gebouw staan kluisjes
_Lindsey schreef:werd de vorige keer al door mn docente uitgelachen dat ik met mijn vraag aankwam en met mijn volledige beschrijving van hoe "kees" eruit ziet
en het kan zo'n kreng zijn dat mens.. ben allang blij dat ik niet door der getreiterd ermee wordt
nee ik wacht nog even af