Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sleeper schreef:Ik weet er niks van hoor maar als er besloten is dat jullie huis in de openbare verkoop komt, door de bank besloten?, kan je dan uberhaupt nog wel iets doen om het huis te behouden?
Janine1990 schreef:Ik vond de algemene situatie wel zo duidelijk, dat het daarmee ook logisch is dat je gewoon niet weet waar je moet beginnen met schrijven! Jammer dat er mensen zijn die dat niet doorhebben...
Madelief28 schreef:Tss,deze vraag is zeker net aanvallend bedoelt,
Maar hadden jullie dit niet zien aankomen?
Op het moment dat je het ziet misgaan, ga je dan toch stappen onderen? En niet nu het eigenlijk al te laat is...
Ik vind het een beetje moeilijk te begrijpen..Niet vervelend bedoelt ofzo hoor...
Vind het vreselijk voor jullie dat dit gebeurd...
franka75 schreef:Ga naar het gkb want als jullie in een schulhulpverleningstraject komen mogen ze het niet afnemen, ga naar je gemeente en vraag het meteen aan met spoed ik hoop dat het mogelijk is je hebt ook de sociaal raadslieden
M_i_R schreef:lbio zal tegen dezelfde problemen aanlopen waarmee ze nu ook al mee te kampen hebben. Op de website geven ze het zelfs al aan bij internationale alimentatie zaken zoals ook hier het geval is dat ook zij gebonden zijn aan tijdrovende processen en dat ze geen geld uitkeren voordat ze iets binnenkrijgen van de betalingsplichtige. Ik vraag me dan ook af of het lbio nog extra toegevoegde waarde heeft....
Janine1990 schreef:Madelief28 schreef:Tss,deze vraag is zeker net aanvallend bedoelt,
Maar hadden jullie dit niet zien aankomen?
Op het moment dat je het ziet misgaan, ga je dan toch stappen onderen? En niet nu het eigenlijk al te laat is...
Ik vind het een beetje moeilijk te begrijpen..Niet vervelend bedoelt ofzo hoor...
Vind het vreselijk voor jullie dat dit gebeurd...
Dan ken jij de Nederlandse rechtsgang zeker niet....
Madelief28 schreef:Ik bedoel hiermee te zeggen dat je dit zelf als persoon ziet aankomen...Daar heeft de nederlandse rchtgang helemaal niks mee te maken.
Dan ga je toch zelf stappen ondernemen om je huis te verkopen als je het niet meer kan ophoesten om de hypotheek te betalen?
Als je moeder bent..je in een huis woont, waarvan je nét kunt rondkomen en echt afhankelijk bent van alimentatie omdat je anders in de sjit komt, dan had ik het huis meteen in de verkoop gegooid toen het huwelijk op de klippen liep...Dan was ik niet eens in het huis blijven wonen..Dan was ik op zoek gegaan naar een kleiner huis waar ik de boel heel goed zelf kan regelen zonder zwaar afhankelijk te zijn van alimentatie, waar meestal in geval van scheiding toch al gezeik om is...
Maar goed zo denk ik erover..ik hoop dat de tsser en haar moeder de boel gauw op orde krijgen...