Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? SSDesign schreef:Ben ik nou een van de weinigen die gewoon alles kon eten? Inclusief lollys enzo?

Als je echt honger hebt eet je wel dus misschien gewoon wachten tot de pijn je niet meer boeit? Als je telkens een week vloeibaar gaat eten als dat ding aangespannen wordt ga je leuke tijden tegemoet. Ayasha schreef:SSDesign schreef:Ben ik nou een van de weinigen die gewoon alles kon eten? Inclusief lollys enzo?
Nee kon ik ook, en die dame spande die dingen flink aan, niet zo zeuren gewoon eten, doet effe pijn maar went vanzelf.
Als je zelfs geen friet oid kan eten ben je IMO een beeeeeetje aan het overdrijven wat mij betreft.Als je echt honger hebt eet je wel dus misschien gewoon wachten tot de pijn je niet meer boeit? Als je telkens een week vloeibaar gaat eten als dat ding aangespannen wordt ga je leuke tijden tegemoet.
Ayasha schreef:SSDesign schreef:Ben ik nou een van de weinigen die gewoon alles kon eten? Inclusief lollys enzo?
Nee kon ik ook, en die dame spande die dingen flink aan, niet zo zeuren gewoon eten, doet effe pijn maar went vanzelf.
Als je zelfs geen friet oid kan eten ben je IMO een beeeeeetje aan het overdrijven wat mij betreft.Als je echt honger hebt eet je wel dus misschien gewoon wachten tot de pijn je niet meer boeit? Als je telkens een week vloeibaar gaat eten als dat ding aangespannen wordt ga je leuke tijden tegemoet.
Ayasha schreef:De beste vrouw stond er anders om bekent dat ze 'm strak aandraaideZo snel ik haar naam zei zag je die mondjes al vertrekken van "jikes"
En ja, eten doet pijn, maar om nou vloeibaar te gaan eten.

upendo schreef:Ayasha schreef:De beste vrouw stond er anders om bekent dat ze 'm strak aandraaideZo snel ik haar naam zei zag je die mondjes al vertrekken van "jikes"
En ja, eten doet pijn, maar om nou vloeibaar te gaan eten.
Nou wat een vriendelijke reactie toch weer.
Er is bij mij een tand getrokken, dat scheelt al, die tanden hebben de vrije ruimte om te schuiven en dat doet flink pijn ja.![]()
En tsja, het eten gaat al beter, maar om dit soort stel-je-niet-zo-aan-reacties heb ik dus niet gevraagd.![]()
Ik vroeg eerder om vloeibaar voedsel.

)
Sorry, volgens mij kunnen wij niet voelen wat de TS voelt. De TS vraagt hier om tips en als je die niet hebt reageer je toch gewoon niet?