Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en moest gewoon zelfde tijd thuis zijn, toen ik met andere groep uitging was het zelfde tijd als hun. Beter laat thuis maar met een groep dan in je uppie alleen.
en geloof me je leert ervan haha

alissaaa schreef:Ik ben 16 & word dit jaar 17.
ik heb eigenlijk geen uur,
mn ouders leggen een sleutel voor me
en als ik niet thuiskom snachts(bv bij vriendin slapen)
dan moet ik een smsje sturen en dan nemen ze de sleutel weg.
soms ben ik 3uur al thuis.. soms 5-6..
met nieuwjaar 9 uur..
zolang ze weten dat ik veilig ben vinden ze het goed!
. Laatst dat ik thuisben geweest was 3:45 geloof ik. Maar meestal wel vroeger. Mijn oudersvonden het eigenlijk belangrijker dat ik niet alleen naar huis fietste oid omdat ik anders te laat was. Maar ik mocht ook niet als ik er de volgende ochtend vroeg uit moest.
Bon_Bon schreef:Ik was 15 toen ik begon met uitgaan met grote broer meeen moest gewoon zelfde tijd thuis zijn, toen ik met andere groep uitging was het zelfde tijd als hun. Beter laat thuis maar met een groep dan in je uppie alleen.
En bij ons was het zo 's avonds een 'vent' smorgens een 'vent' dus geen gezanik over ik ben moe etc. dan had je maar niet uit moeten gaan
Ik ben nu trouwens 24 en heb hier van geleerd, had je een kater smorgens of was je misselijk dat is dan jammer, als iemand trek had in gebakken eieren werd dat gewoon gebakken, mn moeder zette de wasmachine droger ook gewoon aan als het haar uitkwam. Word je hard vanen geloof me je leert ervan haha
Maar ik ben meestal wel rond 3/4 uur thuis. En soms wel is wat later of eerder.

Was toen echt ziek

liedje89 schreef:alissaaa schreef:Ik ben 16 & word dit jaar 17.
ik heb eigenlijk geen uur,
mn ouders leggen een sleutel voor me
en als ik niet thuiskom snachts(bv bij vriendin slapen)
dan moet ik een smsje sturen en dan nemen ze de sleutel weg.
soms ben ik 3uur al thuis.. soms 5-6..
met nieuwjaar 9 uur..
zolang ze weten dat ik veilig ben vinden ze het goed!
Vind het vreemd dat je niet gewoon een sleutel meekrijgt?
Bij ons was het gewoon je gaat naar huis als degene waarmee je kwam naar huis gaat. Laatst dat ik thuisben geweest was 3:45 geloof ik. Maar meestal wel vroeger. Mijn oudersvonden het eigenlijk belangrijker dat ik niet alleen naar huis fietste oid omdat ik anders te laat was. Maar ik mocht ook niet als ik er de volgende ochtend vroeg uit moest.