NEE..Niet mijn haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:08

Ik heb oprecht medelijden met je, jeetje de dag begon echt slecht voor je, wat zul jij geschrokken zijn *knuffel*

En natuurlijk heeft de kleine iets gedaan wat niet de bedoeling is, maar hij deed het niet om kwaad te doen, denk dat je het dus goed hebt opgelost door hem wel duidelijk te maken dat dit absoluut niet de bedoeling is, zonder ontzettend kwaad op hem te worden. (al kan ik me ook goed voorstellen dat je op ontploffen stond)

Sterkte ermee!

Miracle_

Re: NEE..Niet mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:18

Dat is echt mijn grootste nachtmerrie! Wat knap dat je zo kalm bleef tegen het jochie zeg.
Ik zou echt gek zijn geworden. Ik heb ook zulk lang haar, en ik ben al helemaal verdrietig als de kapper er een paar CM te veel afknipt :(:)
Sterkte ermee, ik hoop echt voor je dat ze er nog wat van kunnen maken!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:22

Jeetje :(:)

Persoonlijk zou ik voor extensions gaan en dat claimen bij de verzekering van de moeder. Heb je toch je lange haar terug. De hele zomer met petjes/sjaaltjes op je hoofd lopen is ook zoiets :\

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:34

Jeetje meid, sterkte ermee...

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:38

Jeetje, dat is echt heel erg!
Vooral omdat het zoooo lang duurt om er een mooie volle lange bos van te maken.
Ik zou toch even naar de kapper gaan om er dan maar een kort koppie van te maken want een paar lange sprieten en verder kort wil natuurlijk ook niet.
Ik weet niet hoeveel haar je nog over hebt anders zijn for the time being extensions wel een idee zodat je in ieder geval toonbaar de zomer in kan :(:) .
Echt vreselijk, ik had dat kind serieus wel wat aan kunnen doen :( .

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:41

Girl In The Mirror schreef:
Ik hoop dat je je neefje wel op zijn kop hebt gegeven. Ik zou toch maar naar de kapper gaan, zo snel mogelijk. Want je kan moeilijk een half jaar met een petje oplopen. Misschien kan de kapper extensions inzetten?

Met heel kort haar kan je geen extensions laten zetten :n
Wordt ook niet mooi dan!

Wat erg zeg van je haar! Jemig, ik ben ook zo blij met mijn haar, moet er niet aan denken.
Vind het echt heel erg voor je! Ik weet hoe lang het kan duren voordat je haar lekker groeit.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:47

Herhaal mezelf eventjes; je moet je een haarstukje aan laten meten, extensions is écht onmogelijk. Google op haarstukje (of haarwerk), dat maken ze tegenwoordig echt heel mooi.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:50

Dat is oprecht balen, ondanks dat het misschien lief bedoeld was :\

Ik zou de kapperskosten iig verhalen op de moeder.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 13:52

Ik ga zeker even mijn opties bekijken
En ook een paar aanboden die ik van bokkers heb gekregen (zo lief)
Misschien grijp ik dit aan om mijn uiterlijk eens helemaal om te gooien
(moet van mezelf het maar positief inzien)
Ik ga eerst 1 dezer dagen langs bij de kapper en even kijken wat deze er van kunnen maken
Extensions gaan het na googlen ben ik bang ook niet worden
Ik heb nog allerlei lange plukken dus misschien mag de kapper van mij helemaal los expirimenteren

De kosten maak ik me niet druk om , dat gaat helemaal goedkomen
Dat is ook het eerste wat moeder opperde dus daar komen we wel uit
Ik ga mij voorbereiden om een foto van de ravage te maken , misschien willen jullie meedenken?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:54

Pff sterkte nogmaals meis.
Ik zou echt gek geworden zijn. Goed dat je er zo positief naar kijkt +:)+

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:55

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Ook ik ben gigantisch zuinig op mijn haar..En ik zou echt HELEMAAL gek zijn geworden..Aan de andere kant moet je blij zijn dat er met die schaar in zijn handen niks fout is gegaan..

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:56

Vreselijk zeg!
Hopelijk kan de kapper er iets moois van maken.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 13:57

Amanda_T schreef:
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Ook ik ben gigantisch zuinig op mijn haar..En ik zou echt HELEMAAL gek zijn geworden..Aan de andere kant moet je blij zijn dat er met die schaar in zijn handen niks fout is gegaan..

En dat is waar ik na de woede zo blij mee ben
Haar groeit aan maar vingertjes bv. niet

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:58

OH MY GOD!! Wat erg!!! :( Ik heb zelf ook erg lang haar en ben trots op mijn lange lokken, is echt worst nighmare dat je wakker wordt er iemand met de schaar erin gaat!!
Heeft je neefje nog op zijn lazer gehad?? Hoe oud is je neefje eigenlijk?
Heeel veel sterkte meis, de kapper kan er heus iets leuks van brouwen, en uiteindelijk groeit je haar wel weer aan... maar dit is wel echt BUMMER!!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:59

Ik ga nou vast iets zeggen wat je absoluut niet wil horen maargoed... ik zeg het toch maar ;)
Ik weet niet of je er een hoofd voor hebt maar je kan natuurlijk ook radicaal doen en je een kort kapsel laten aanmeten. (moet je wel zorgen dat je naar een goede kapper gaat die je ook daadwerkelijk vrouwelijk-kort knipt en niet mannelijk-kort want daarin zit een wereld van verschil).
Ik heb al een hele tijd een echt kort kapsel en dat is niet alleen makkelijk en handig maar staat ook gewoon super leuk (nou heb ik wel dun en zwaar haar dus lang staat bij mij stukken minder leuk). En het is onzin dat mannen dat niks zouden vinden.

Mocht je liever je haar lang houden maar is er niks aan te doen, dan kan nu of over een tijdje, radicaal kort ook een oplossing zijn. (nu is misschien eerste en haarstukje of iets dergelijks beter totdat de 'happen' een lengte van 4/5 cm hebben, dan van de zomer gewoon een kort vlot kapsel. (want je kan moeilijk ene paar jaar met een haarstukje lopen lijkt mij... voordat hoofdhuid-schouder lengte er is, ben je wel een heeeeeeeele tijd verder!)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:00

Su_Cr_Cheese schreef:
Amanda_T schreef:

van een 4-jarige zou ik het nog een béétje kunnen begrijpen,
van een 6-jarige eigenlijk echt niet hoor, die beseffen echt al beter wat ze doen...

pfoe, sterkte meis bij het maken vd foto...

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:04

Wat moet dat een verschrikkelijke ervaring zijn. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je ofwel een prachtig kort kapsel krijgt, of dat er nog iets te doen valt met haarstukjes.
Wat een rotstreek van je neefje, zeg!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:06

wat waardeloos, kind van 6 hoort ook wel beter te weten zeg!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:09

Ohhhhh wat afschuwelijk!!!!!
Mijn haar is me ook heilig.
Ik vind het bewonderenswaardig knap van je dat je tegenover neefje zo rustig bent gebleven, denk niet dta ik dat had gekund in zo'n situatie!
Heel veel sterkte en hoop dat je een goede oplossing vind voor voorlopig :(:)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:09

joh echt verschrikkelijk rot van je haar.. als je er zo lang voor hebt gespaard en eindelijk de lengte die je wil.. Sterkte!

ik ben zelf een tijdje kaal geweest (nee niet omdat ik ziek o.i.d ben/was) en het hoeft niet slecht te zijn.
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... 1074762620
Laatst bijgewerkt door RelarDevi op 22-03-10 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:10

Jeetje mina, je zou toch denken dat een kind van 6 beter weet, maar je hebt gelijk. Haar groeit weer aan. Voor hetzelfde geldt had ie andere dingen uitgespookt.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:11

Amanda_T schreef:

van een 4-jarige zou ik het nog een béétje kunnen begrijpen,
van een 6-jarige eigenlijk echt niet hoor, die beseffen echt al beter wat ze doen...

pfoe, sterkte meis bij het maken vd foto...[/quote]

En 6 jarigen knippen hun vingers er niet af, die weten prima met een schaar om te gaan.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:12

ja precies, die kunne al lezen en schrijven en een boodschapje doen.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:13

Jeetje; wat erg! :oo Ik ben ik zelf niet bijzonder trots op mijn haar, maar ik zou er toch ook niet aan moeten denken om het op zo'n manier te verliezen!

Mag ik wel even zeggen dat ik vind dat je het super opneemt tegenover het neefje van je vriend/'de dader'? Zelf zou ik er denk ik niet het geduld voor hebben om nog vriendelijk tegen het kind te blijven op zo'n moment en ik zou hem ook minstens een paar weken niet willen aankijken, als niet langer! Ik zou het in ieder geval wel begrepen hebben als je echt boos was geworden op het ventje, daar had je alle recht toe... :(:)
Maargoed, je haar krijg je daar niet mee terug. Toch maar zo snel mogelijk een afspraak maken bij de kapper om te zien wat die er nog van kan maken. Als je je hierover erg opgelaten voelt, is het misschien een handig idee om dit op een rustig tijdstip te doen als er weinig andere klanten in de zaak zijn? Hierover kan de kapper je vast wel informeren...
En anders een pruik? Ik denk dat ik zelf voor een pruik zou kiezen als ook de kapper er niks meer van kan maken, want ik ben dan wel weer zo ijdel dat ik niet kaal of met stekeltjes wil rondlopen... :o
Laatst bijgewerkt door mairead op 22-03-10 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:13

Ik vind het wel een beetje zielig voor je :(:)

Maar toch zeg ik Foto foto foto :D :D