Lange vrouwen, hoge hakken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 16:54

manonlalala schreef:
#Ymke# schreef:
Ik krijg in het buitenland altijd juist veel aandacht omdat ik zo lang ben. De mannen in frankrijk en spanje kicken volgens mij op lange vrouwen :+

Ja in het buitenland is dat echt heel erg!
Lange vrouwen zijn in sommige landen net een bezienswaardigheid :') (dan nog blond haar, blauwe ogen et voilá)

:j :)) Broeken kopen in het buitenland is ook echt geen aanrader. De pijpen komen allemaal tot halverwege je kuiten :D

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:10

Hier nog iemand die gerust hakken aantrekt *D

Ik ben 1.88 en heb vrijwel geen schoenen zonder hak. Vind het netter dan platte schoenen onder een pantalon, minder lomp onder een spijkerbroek en onder rokjes/jurkjes is het sowieso mooier! Vriend heeft mazzel dat hij het mooi vindt, anders had hij pech :Y)

Ik heb wel grote voeten, schoenen zijn doorgaans maat 44, maar gelukkig zijn er genoeg winkels waar je ook leuke schoenen in die maat kunt vinden. Ik heb inmiddels een leuke verzameling :).

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 20:22

#Ymke# schreef:
:j :)) Broeken kopen in het buitenland is ook echt geen aanrader. De pijpen komen allemaal tot halverwege je kuiten :D

Precies! Nou ik ben dus niet de enige met het probleem haha. Maar dat heb ik vaak met broeken, als ze op de goede lengte zijn zijn ze weer te wijd, als ze fijn aangesloten zitten om m'n been (wat ik graag heb), komen ze vaak niet eens tot aan m'n enkels.

__Nathalie__

Re: Lange vrouwen, hoge hakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:37

grote voeten probleem heb ik dan weer niet. Eerder klein (maat 38) voor mijn lengte van 1,83

broeken te kort heb ik ook altijd last van evenals mouwen te kort.

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:40

ik ben 1,78 en draag gerust hakken van een centimeter of 10. voel me soms ook wel 'te lang', maar ja, 'k vind hoge hakken echt geweldig! :)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:22

Ik heb schoenmaat 42..

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:30

manonlalala schreef:
#Ymke# schreef:

Precies! Nou ik ben dus niet de enige met het probleem haha. Maar dat heb ik vaak met broeken, als ze op de goede lengte zijn zijn ze weer te wijd, als ze fijn aangesloten zitten om m'n been (wat ik graag heb), komen ze vaak niet eens tot aan m'n enkels.

In nederland gaat dat bij mij steeds beter. Nu heb ik ook broekmaat 40/42 en dan is het vaak makkelijk dan als je maat 36 hebt.
Qua schoenmaat heb ik 39,5 dus ook daar geen probleem :D

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:54

Ik kwam dit topic toevallig tegen.

Zelf ben ik 1.90m en JA! Met trots draag ik hakken van 7cm hoog en ik heb nog een paar van 9 cm maar dit komt door de plateau wat er nog onder zit.
Ik ben dan bijna 2meter maar ik draag het met trots. Ik ben net zo goed een vrouw en wil graag hakken dragen ondanks mijn lengte. Iedere vrouw moet ze kunnen dragen zonder een raar gevoel, ongemakkelijkheid of schaamte. Run the world!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:59

Ik ben 1.77 en heb ook een paar keer hakken van 11 cm naar school gedragen (om in te lopen voor een wedstrijd hoor...niet voor de lol), ben wel een paar keer nageroepen 'hoe dom ben je als je nóg langer wil zijn!!!'. Maar dat negeerde ik gewoon.

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:01

Ik zit niet meer op school. Ik heb ook geen vriend dus dat is makkelijk.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:21

Ik heb toevallig vanochtend mijn pakketje met hakken van 8,5 cm opgehaald :D
Als ik ze draag ben ik ruim 1,88.
Supermooi juist :j Nog langere benen, mooie billen én je kijkt over iedereen heen :')
Nou is 1,80 niet eens zo gek lang hoor.
Gelukkig mogen te korte broeken nu weer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:21

Ik ben 1.63m en vind jullie allemaal zo via Bokt al intimiderend als ik lees hoe lang jullie zijn :')

Maar TS, gewoon lekker doen waar je je fijn bij voelt :) Een vriendin van mij droeg altijd hakken van 10-15 cm naar school en zij was ook rond de 1.80m. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk niet zo heel mooi vind, maar ik vind het ook niet echt misstaan en als jij je er prettig bij voelt dan zul je dat ook uitstralen.

Edit: oh ik zie nu pas hoe oud dit topic is :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:25

Ik ben 1.74 dus zou prima hakken aan kunnen, maar kan er niet op lopen haha. Maar in mn vriendengroep zijn er meerderen die richting de 1.80m gaan of nog langer en die hebben ook gerust hakken aan. Lekker doen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:01

Topic is meer dan 5 jaar oud :')