SaskiaKur schreef:@ Aranel: Ik zit ook op me 27e les en de tussentijdse toets is nog niet eens nagevraagd. Een jongen die ik ken die moest 60 lessen opgaan en die goed super rijden. Belachelijk, allemaal geldkwestie.
Iemand tips voor theorie?
Mijn examen is na 5 uur ongeveer aangevraagd (heb lessen van 50 minuten).. Maar dit staat ook op de site vermeld dat ze het vrij snel aanvragen in verband met de wachtlijsten etc.
Ik moet 19 maart afrijden en als ik dan slaag heb ik 28 lessen van 50 min. dus zeg maar 23,5 uur.
Tip voor theorie; tjah, zorg dat je alles kent wat er mee te maken heeft, voorrangsregels, trams, (lijn)bussen etc. oOk de 'stoplichten' van de bus, wat betreft aanhangers en snelheid..
Ik heb mijn theorieboek 2x helemaal gelezen en 4 theorielessen gehad (alleen toetsen oefenen en daarna na bespreken) en was geslaagd met 5 fout bij gevaarherkenning en 1 fout bij die 40 vragen..
Succes!
Ik heb morgen weer rijles, was al bang dat ik het zou verleren , heb nu minder lessen omdat ik anders te veel lessen heb voor 19 maart...

)..
Dacht: misschien is het wel dezelfde als die ik vorige keer had. Haha.
Ik vroeg de vorige keer aan m'n instructeur: "Ga je mee?" Hij: "Misschien". Maar toen we later naar buiten liepen met de examinator zei ie: "Tot straks".