Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annebe schreef:Wij hebben heel lang van 200,- per maand geleefd als gezin met 2 kinderen.
Momenteel zal het iets meer zijn, denk rond de 350 a 400,- maar voor een groot deel biologisch en alles vers.
(hebben geen magnetron of voedsel in blikken/potjes)
Voor de katten en honden zijn we ongeveer 50,- per maand kwijt aan vlees en kattebakspul
marius schreef:Als je wilt of het moet kun je heel goedkoop, mijn inkomen is tijdelijk weggevallen, en we kunnen ons voor 100 euro in de maand redden!
Dit gaat over mijn vriend, mijn dochter en ik..
Hierin zitten ook de luiers en de voeding die mijn dochter nodig heeft!
Wij gaan tegenwoordig alleen naar de aldi en het vlees haal ik bij een slager.
Zoals verse groente heeft de groenteboer hier een aanbieding voor (bijna) de hele week groente voor 5 euri!
Dat is niet zo gek dacht ik!
Terwijl ik vorig jaar elke week! 100 euro kwijt was aan boodschappen en toen was mijn dochter nog niet eens geboren!
marius schreef:Dat zijn hier groentekoopjes daar heb je een tas vol (meestal 5 groenten) voor 5 euro.
Maar zijn soms ook 6 of 7 soorten.
Kan vanalles zijn.. Vind het wel makkelijk hoef nooit na te denken welke groente ik ga nemen die week haha!
cathyvans schreef:Eh....smaken de spullen bij de Aldi en Lidl net zo lekker als de A-merken eigenlijk? Ik bedoel dan vooral vlees, groentes en frisdrank enzo?Moet bekennen dat ik er haast nooit kom, zitten hier erg ver vandaan. Wat knap dat er mensen zijn die zo super bewust kunnen budgetteren! Heel leerzaam topic. Hebben veel mensen vast iets aan. Ik zeg lekker niet wat wij besteden...