millennium schreef:Voorbeeld 2
Wat mij mateloos irriteert, is het onbeschofte gedrag bij het instappen van een trein. Het valt mij op dat het voornamelijk de 'kantoormannen' zijn van een jaar of 40/50 . Enkele voorbeelden: de trein instappen als er nog mensen uitstappen, andere mensen aan de kant duwen, voordringen in de rij bij het wachten.
Máár waar ik helemaal over verbaas is het volgende: Voor mijn neus heb ik enkele keren ervaren dat zulke types oudere mensen, mensen welke slecht ter been zijn en er altijd wat moeite mee hebben om de trein in te komen, gewoon aan de kant douwen. Ik ben zelf een typ die zonder moeite een ondersteunende arm bied, een rollator naar binnen draagt e.d.
Toch zijn er egoistiche mensen welke daar dus geen DROL om geven. Snappen jullie het?
Dit heb ik gister nog mee gemaakt... man voor mij stapte de trein in terwijl er nog een dikke stoet mensen uit kwam..
vervolgens moest hij bij de trap naar boven weer wachten dus hij schoot er niks mee op.
Volgens een andere man was ook ik zo aso.. liet hij even duidelijk weten...
ik stapte namelijk in toen de laatste persoon de trein uit stapte... en ik ben van mening dat je makkelijk met 2 personen
de trein in kan stappen... (zij stapte extreem naar links aan het uitstappen toen ik dat zag stapte ik rechts in)
vond ik niet heel aso... maar het is anders als er nog weet ik hoe veel mensen aan kwamen.