Pumps blijven staan.... als ik begin te lopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: Pumps blijven staan.... als ik begin te lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:47

volgens mij is die met bandje wel een makkelijker type schoen (en niet eens om het bandje) omdat deze namelijk bij de neus recht aan de grond loopt en niet weer iets omhoog zoals je nieuwe schoenen. Op deze manier kan je makkelijker de juiste spanning oproepen in je voet.

newmom misschien is een pump met een lagere hak (smal of niet durf ik niet te gokken, zelf vind ik een goedgeplaatste smalle hak namelijk fijner) beter. Zoals ik het lees kan je de hakhoogte niet aan en dat compenseer je door door je knieeen te zakken

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:49

En TS kan je de avondvierdaagse al lopen op die dingen van je? :D

Ik wou dat ik pumps aan kon joh.. ik krijg in pumps altijd van die Assepoesterpootjes. Naja, zo noem ik ze :+ ik heb nogal een hoge wreef. En in de film van Assepoester heb je toch een van die stiefzusjes die dat glazen muiltje aantrekt maar te groten voeten heeft en ze er vervolgens toch inpropt zodat haar voet in een boog staat? Nou zo'n effect krijg ik dan, alleen zit mijn voet wel normaal maar is het dus net alsof ik te kleine pumps heb aangetrokken :+

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:54

@joki: ja snap je punt maar das bij mij dan al niet hoger dan een gewone dikke zool hahaa ik krijg t echt niet voor elkaar..
moet ook eerlijk zeggen dat ik de moeite er niet voor neem. ren de hele dag achter mn kids aan en anders sta ik in t zand (bak ;) )

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:55

Negerzoen schreef:
En TS kan je de avondvierdaagse al lopen op die dingen van je? :D

Ik wou dat ik pumps aan kon joh.. ik krijg in pumps altijd van die Assepoesterpootjes. Naja, zo noem ik ze :+ ik heb nogal een hoge wreef. En in de film van Assepoester heb je toch een van die stiefzusjes die dat glazen muiltje aantrekt maar te groten voeten heeft en ze er vervolgens toch inpropt zodat haar voet in een boog staat? Nou zo'n effect krijg ik dan, alleen zit mijn voet wel normaal maar is het dus net alsof ik te kleine pumps heb aangetrokken :+

Mischien een paar leuke enkellaarsjes zoeken? Als ze ongevoerd zijn kun je ze zelfs voor het uitgaan en dergelijke dragen, je kunt er een wijde of smalle broek op aan en het camoufleert je wreef. En het loopt ook nog eens makkelijker.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:56

Ja enkellaarsjes heb ik gelukkig wel! :) maar een keertje pumps aankunnen lijkt me ook wel eens leuk! Maar elke gek z'n gebrek he ;)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:58

Negerzoen schreef:
Ja enkellaarsjes heb ik gelukkig wel! :) maar een keertje pumps aankunnen lijkt me ook wel eens leuk! Maar elke gek z'n gebrek he ;)

Mischien dan een langere broek die ongeveer de helfst van de wreef bedekt. Dan is het namelijk alweer minimaal.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:04

Ow ow ow, wat ben ik jaloers op iedereen die hele dagen op pumps kunnen lopen :o

Ik kán wel op mijn pumps lopen (heb 2 paar) en ook mijn laarzen met hak zijn geen probleem. Enige probleem is dat ik na ong. 2 uur zo'n last van mn rug krijg, dat ik ze niet meer aankan houden ;(
Uitgaan op hak is dus voor mij een crime.

Overigens, mijn ene paar pumps noem ik nog steeds mijn pumps from hell. Heb er blaren mee gelopen, niet normaal, máár... ze zitten nu prima :D Mijn andere paar zaten gelijk perfect :j

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:14

Dankt bokt voor dit herkenbare topic! _/-\o_

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:43

ik kan trouwens ook niet uitgaan op (hoge) hakken hoor..
alleen een heel klein hakje red ik.
maar ik krijg sowieso last van mn voeten na al die uren dansen/springen/enz. ik strompel altijd naar huis met of zonder hak, alleen met hak is het een beetje erger.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:47

Zwitsal schreef:
ik kan trouwens ook niet uitgaan op (hoge) hakken hoor..
alleen een heel klein hakje red ik.
maar ik krijg sowieso last van mn voeten na al die uren dansen/springen/enz. ik strompel altijd naar huis met of zonder hak, alleen met hak is het een beetje erger.

Zorgen dat je altijd met de auto gaat of voor de zekerheid een paartje lage schoenen meenemen. :j Ik kan niet uitgaan zonder hakken, dan voel ik me niet compleet. En ja idd na een paar uur dan strompel je echt. Was mijn platte schoenen eens vergeten in de zomer. Het was zo erg dat ik gewoon blootvoets en half gedragen door mijn vriend naar huis ben gegaan. :o

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:53

Heb laarzen met een hak van 8 cm waar ik dan de hele dag van 7 tot 7 op liep maar laarzen lopen altijd wat makkelijker dan pumps.
Pumps houd ik overigens wel uit maar je vraagt je altijd wel een beetje af waarom je zo gek bent om het te doen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:56

O ik hou werkelijk waar van pumps, loop er zo vaak mogelijk op :+:

M'n laatste aanwinsten
14cm
Afbeelding

12cm
Mijn hoofd :))
Afbeelding

En deze van 12cm
Afbeelding
Afbeelding

Gewoon veel oefenen, je moet er echt aan wennen :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:58

Die van river island vind ik echt leuk

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:04

Super leuke pumps, de 3e zijn echt geweldig! Ik ben nu al blij met het vooruitzicht dat ik straks weer een nieuw paar mag gaan halen voor de zomer. :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:05

Haha ik ben echt hakkenverslaafd. Al is de collectie nog niet zo heel groot, 14 paar. :')
Vind het ook altijd heerlijk om weer een paar nieuwe te kopen!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:21

volgens mij heb ik een kuitspiertje verrokken met op pumps te wandelen :o.
ik vind ze altijd zooo mooi, en ik kan er nooit aan weerstaan in de winkel.
maar ik kan er ook zo slecht mee lopen en ik heb altijd blaren. met pantys lukt het mij wel :).

Met kerst en oudejaar op pumps gelopen en nu doen mijn kuiten nog altijd zo'n pijn.

snoebelke8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:36

Focussed schreef:
O ik hou werkelijk waar van pumps, loop er zo vaak mogelijk op :+:

M'n laatste aanwinsten

12cm
Mijn hoofd :))
Afbeelding

Gewoon veel oefenen, je moet er echt aan wennen :j

Oehh waar zijn deze van? Hebben hebben hebben :P

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 00:00

Oefenen, oefenen en oefenen.. En natuurlijk pijn lijden is de enige oplossing.
Inmiddels loop ik zelf op van haren, schoenen reus en h&m moeiteloos weg!
Helaas trekken mijn knieën/rug het niet meer dus moet ik regelmatig afwisselen..;(