Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb nogal een hoge wreef. En in de film van Assepoester heb je toch een van die stiefzusjes die dat glazen muiltje aantrekt maar te groten voeten heeft en ze er vervolgens toch inpropt zodat haar voet in een boog staat? Nou zo'n effect krijg ik dan, alleen zit mijn voet wel normaal maar is het dus net alsof ik te kleine pumps heb aangetrokken
) Negerzoen schreef:En TS kan je de avondvierdaagse al lopen op die dingen van je?
Ik wou dat ik pumps aan kon joh.. ik krijg in pumps altijd van die Assepoesterpootjes. Naja, zo noem ik zeik heb nogal een hoge wreef. En in de film van Assepoester heb je toch een van die stiefzusjes die dat glazen muiltje aantrekt maar te groten voeten heeft en ze er vervolgens toch inpropt zodat haar voet in een boog staat? Nou zo'n effect krijg ik dan, alleen zit mijn voet wel normaal maar is het dus net alsof ik te kleine pumps heb aangetrokken
maar een keertje pumps aankunnen lijkt me ook wel eens leuk! Maar elke gek z'n gebrek he

Mijn andere paar zaten gelijk perfect
Zwitsal schreef:ik kan trouwens ook niet uitgaan op (hoge) hakken hoor..
alleen een heel klein hakje red ik.
maar ik krijg sowieso last van mn voeten na al die uren dansen/springen/enz. ik strompel altijd naar huis met of zonder hak, alleen met hak is het een beetje erger.
Ik kan niet uitgaan zonder hakken, dan voel ik me niet compleet. En ja idd na een paar uur dan strompel je echt. Was mijn platte schoenen eens vergeten in de zomer. Het was zo erg dat ik gewoon blootvoets en half gedragen door mijn vriend naar huis ben gegaan.

.
.