Ik heb ook opgeruimd, er hangen nu alleen nog maar kant-en-klare outfits in, hoef ik er niet meer 's morgens in te zoeken
Concorde
Geplaatst: 09-01-10 16:57
ik ben gewoon écht een ramp. toen ik nog thuis woonde vouwde ik alles wel zo half op, maar propte het dan gewoon in de kast, ongeacht waar.
heb nu een schuifkast van bijna 3 meter, dus zeeen van ruimte, en alle kleren die ik zelden draag zitten in curverbakken op de bovenste plank (kan ik haast niet bij want de kast is kamerhoog) maar moet zeggen, door al die ruimte ben ik wel beter gaan opruimen. echt strak is t niet, maar ik kan nu iig alles weer terugvinden!
slimmerik
Geplaatst: 09-01-10 16:59
Bellatrix schreef:
*is klaar en gaat nu de foto's doen*
In twee uur al klaar? Of zijn de eerste foto's van twee weken geleden?
Winged
Geplaatst: 09-01-10 17:00
Ik heb op dit moment een vrij nette kast, maar normaal gesproken is het echt een puinhoop. Laat ook vaak de schone was op mijn bureau liggen omdat ik te lui ben om het op te ruimen
Ik ben m'n Ipod al een paar weken kwijt, en nu dacht m'n moeder dat ie misschien wel tussen de schone was mee naar boven is gegaan. Dus ik moest m'n hele kast doorzoeken, toen gelijk maar helemaal op/leeg geruimd.
Alleen nu ligt nog steeds de helft van m'n uitgeruimde kledingkast in m'n kamer op de grond! hahaha
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-10 17:09
slimmerik schreef:
Bellatrix schreef:
*is klaar en gaat nu de foto's doen*
In twee uur al klaar? Of zijn de eerste foto's van twee weken geleden?
Ja, al klaar.
Shattered
Geplaatst: 09-01-10 17:11
Haha, dat had mijn kast kunnen zijn.. Ziet er ook ongeveer zo uit.
Ik ruim m'n kast ongeveer één keer in de twee/drie maanden echt goed op, dat alles weer in keurige stapeltjes ligt En dan is het binnen een week weer een rommel
Zidore
Geplaatst: 09-01-10 17:14
die foto's!! Het lijkt mijn kast wel!! Alleen omdat die erger is durf ik er geen foto van te plaatsen. Ik heb echt precies hetzelfde, en ik vrees dat ik het nooit af ga leren. Bij mij is het zelfs zo erg dat de wasmand met schone was er voor staat (ik heb gewoon teveel wasmanden gekocht... )
Charlie_P
Geplaatst: 09-01-10 17:15
Krijg wel spontaan de kriebels van dit topic.....ik ga ook mijn kast opruimen!!!
Zo, heb ik nu een schouderklopje verdiend? Oh, ik heb ook nog een aantal paar sokken weggedaan omdat er gaten inzaten en 2 broeken weg en een paar shirtjes. Zet zo een was aan en dan moet dat er straks ook nog bij...als het past.
Jouw foto's ts! Die laat ik een keer zien aan mijn moeder als ze begint te zeuren dat mijn klerenkast er niet uitziet!
Mijn klerenkast is niet het heel netjes, maar ik heb het wel allemaal zo netjes mogelijk gevouwen omdat ik een hekel heb aan kreukels.. Jurkjes (dat is meer dan de helft van mijn kleren en ik heb echt heel veel kleren ) hangen allemaal op een hangertje, daar ben ik wel zuinig mee! Maar over een maandje ongeveer krijg ik een nieuwe kast (ingebouwd ), met een hang gedeelte dus dan moet ik het (van mijzelf) wel netjes houden!
Charles
Geplaatst: 09-01-10 17:18
Go Marlies!! Ziet er erg goed uit nu! *geeft een virtueel schouderklopje*
amazone77
Geplaatst: 09-01-10 17:19
geeft flinke schouderklop aan ts zo dat geeft vast een heel fijn en opgeruimd gevoel! jeetje jou kast was echt een puin zooi en probeer het zo te houden
Heb je snel gedaan! Je kast ziet er nu veel beter uit! Je eerste foto's, zal er maar niet te veel over zeggen
Mijn kast is altijd netjes, ruim hem 2 keer per maand op. Mijn kamer daar integen is echt een troep! Heb hem toevallig vanmorgen opgeruimd.
MamaMiesje
Geplaatst: 09-01-10 17:20
Ik doe iedere keer weer een poging, maar mijn man -die is hier van de was- die pleurt alles overal zo maar in Hij vouwt het wel min of meer op, maar ooooh...ik word al moe als ik denk aan onze ondergoed/theedoeken afdeling
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-10 17:21
ja, ik ga proberen het zo te houden. Maar jullie krijgen mij niet aan het strijken hoor.
lesilla
Geplaatst: 09-01-10 17:21
wauw heb je goed gedaan! hihi schattige kat
___Sanne
Geplaatst: 09-01-10 17:22
Netjes gedaan!
Ik kan er écht niet tegen als ik alles in mn kast prop hoor! Ik heb altijd alles netjes gevouwen en alle T-shirts liggen bij elkaar, truien enzovoort Ik gooi alleen vaak wel veel kleren op de grond in mn kamer, maar na 2 dagen wordt ik daar ook gek van en dan ga ik alles weer netjes in mn kast doen altijd
Phrono
Geplaatst: 09-01-10 17:23
Wow wat een zooitje...
Ik ben niet altijd even netjes.. Maar mijn kledingkast.. Die ligt altijd helemaal netjes.. Als dat niet zo is word ik gek
Ik denk dat wij onze handen wel kunnen schudden, een beetje. Mam strijkt en legt het in de kast, maar zodra ik iets eruit heb gepakt en het dat toch niet aan wil, gooi ik het er net zo hard in terug en ook inderdaad zonder te vouwen