Cowgirl schreef:Ik moet donderdag naar het uwv en krijg ik te horen hoe het allemaal in zijn werk gaat.
En eerlijk gezegd zie ik er als een berg tegen op.
Ik heb ik 2003/2004 10 maanden thuisgezeten ivm hernia.
Begin 2007 kwam ik weer thuis met nog eens een hernia...dat duurde 1,5 jaar...toen na veel zwoegen dus mijn laatste baan gevonden.
en nu na 1,5 jaar weer thuis.
Dus ja ik heb al een uwv geschiedenisje achter de rug en niet alles ging van een leie dakje toen.
Als ze me gaan verbieden dat ik geen vrijwilligers werk mag doen spring ik uit het raam. Ik wil geen lege vlakte op mijn cv!
Postbezorger heb ik ook over nagedacht...maar als je voor 8 uurtjes een hele papier berg moet gaan invullen omdat ze die paar centen moeten verekenen met je uitkering...nee dank je.
van uitzendburo's heb ik ook niet zo'n hoge pet op. Dus dat stel ik ook zo lang mogenlijk uit.
tot nu toe kan vind ik nog wel vacatures op het internet.
Het enige war ik echt heel bang voor ben is dat het straks zolang gaat duren dat ik mijn paarden weg moet doen...en dan....ja dan weet ik het niet meer. gelukkig heb ik nog spaargeld dus zing het nog wel even uit.
Maak je niet te druk om dat gesprek met UWV..
Voor zover ik weet kunnen ze je niet verbieden om vrijwilligerswerk tedoen en heb je recht op een uitkering..
Vooral zelf op je strepen gaan staan want je hoeft echt niet alles te pikken hoor!!!!
Sterkte donderdag!!!!