Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janine1990 schreef:Of het geweldig voorbeeld, een plaatje.
Man en vrouw liggen op bed, naar het plafond te staren.
Vrouw denkt: "Hij vindt me vast niet meer aantrekkelijk, ik ben niet meer leuk genoeg e.d."
Man denkt: "Hoe is het toch mogelijk dat vliegen ondersteboven kunnen landen???"
Dat soort dingen...
Sees schreef:Oeps, ik zeg ook altijd: zo ben ik nu eenmaal. Accepteer blablabla blabla of op zo'n moment stoom uit mijn oren en dat als ik (kalmeer) probeer het de volgende keer niet, resultaten blabla bla blablabla bieden geen toekomst
Sees schreef:En lezen kan ik blijkbaar ook al niet hahahaha
Kanelly schreef:Briljant Slokkie
Hmm volgens mij heb ik gewoon heel veel profijt van het werken met o.a. autisten
Mannen gedijen perfect op die benadering. Kort, bondig en duidelijk zijn. (en dat emotiestuk gewoon laten zitten, kunnen ze niet of onjuist interpreteren)
Voor dat emotiestuk zoek je gewoon je vriendinnen op
daisies schreef:Mannen zeggen altijd de verkeerde dingen op het verkeerde moment.. Jij waarschijnlijk ook, duidelijk over praten en anders maar een andere vrouw zoeken
LindyH schreef:Ja, oke, maar als de 'zender' het zelf een lompe opmerking vindt en er spijt van heeft, dan mag je er vanuit gaan dat het inderdaad een lompe opmerking was.
En ik heb het niet per se over mannen hoor...
Janine1990 schreef:En als de zender dat nu maar vindt om de reactie van de ontvanger, maar er zelf absoluut geen kwaad in heeft gezien?
Janine1990 schreef:Slokkie; Typisch voorbeeld van mannen, mannen kunnen gewoon niet zo goed omgaan met emoties, zoals jouw buurvrouw dus 'uitstraalde'.
slokkie schreef:Nu hoe wij dit interpreterenSees schreef:Oeps, ik zeg ook altijd: zo ben ik nu eenmaal. Accepteer blablabla blabla of op zo'n moment stoom uit mijn oren en dat als ik (kalmeer) probeer het de volgende keer niet, resultaten blabla bla blablabla bieden geen toekomst
En nu moeten we.............antwoorden
??