Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Juangi schreef:Heb met 200 nog wat huizen 96,5 verdient. Loop altijd folders, ook met dit weer nadat ik 4x ben uitgegleden. Nja, ben al blij met 20 cent. Maar kan me wel ontzettend ergeren aan mensen die hun deur gewoon niet open willen doen, gierigaards (ja, er zijn hier al 4 langsgeweest) en mensen die expres de bel eraf halen.... Sta ik daar, in de kou, helemaaal bevroren en onder de blauwe plekken....

) Xfeno01X schreef:gister 2 uurtjes gelopen 70 euro
Sommige mensen kon je gewoon zoen zitten en hoorde je buiten de bel , keken ze je aan gingen ze weer verder tv kijken
.Jildau schreef:Xfeno01X schreef:gister 2 uurtjes gelopen 70 euro
Sommige mensen kon je gewoon zoen zitten en hoorde je buiten de bel , keken ze je aan gingen ze weer verder tv kijken
En terecht. Ik vind het echt verbazingwekkend dat alle bezorgers het gewoon heel normaal vinden om bij elke deur geld te krijgen. Als mensen dat niet willen of het zelf erg krap hebben snap ik dat ze de deur niet open doen. Je kan het kaartje toch met de krant mee in de bus doen?
Ach já... maakt niet uit oudje!
?
Focussed schreef:Ik had een oud vrouwtje met staar, die mij der portemonee gaf en zei: Haal der maar wat uit meid!
Dus ik zeg: Een euro?
Zegt ze: Nee pak maar vier, als dat genoeg is?
Zo lief, dat kan ik echt waarderen

Wie verplicht jou dit baantje te nemen? Wie verplicht jou met die kaartjes rond te gaan?Wendy15 schreef:Wie weet zijn die mensen wel slecht ter been oid.. Het is makkelijk oordelen, daarbij is niemand het verplicht om wat te geven