En vaders heeft geen poot om op te staan zolang zij hem niet erkend (hij is immers niet de vader. Voor een maatschappelijk werker zou hij dus een vreemde zijn die andermans kind wil gana opeisen.) dus da's onzin Myukii. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En vaders heeft geen poot om op te staan zolang zij hem niet erkend (hij is immers niet de vader. Voor een maatschappelijk werker zou hij dus een vreemde zijn die andermans kind wil gana opeisen.) dus da's onzin Myukii. pharagirlke schreef:En daarvoor moet je dus met twee zijn, als moeders hem niet in de buurt wil gaat ze ook niet naar een MW gaanEn vaders heeft geen poot om op te staan zolang zij hem niet erkend dus da's onzin Myukii.
Plus, als de TS zich duidelijker uit zou drukken, begrijpen we hem beter..em_papillon schreef:Tallie1979 schreef:Als de TS nou nog terug zou komen ipv weg te rennen bij de eerste de beste negatieve klank, dan kregen we misschien een andere kijk op dit verhaal..
Er zijn mensen die meer te doen hebben dan bokt.nl.. Hij komt was zo wel terug
pharagirlke schreef:Ik zou ook weg rennen na de k*treacties. Alsof TS het nog niet zwaar genoeg heeft... Gaat iedereen ook nog meteen vanalles verwijten ipv te lezen.
myukii: en daarvoor moeten er weer centjes zijn. Het zit allemaal een stukje moeilijker in elkaar dan jij hier probeert te beweren. En kom niet af met pro deo advocaten enz want die hele theorie ken ik ook en dat gaat ook allemaal niet zomaar.
Tallie1979 schreef:Vast wel, maar hij is bijna de gehele tijd dat deze discussie woed online geweest
Tallie1979 schreef:Phara, dat weet je als je dit soort delicate zaken op bokt slingert, als je geen eerlijke reacties wilt, moet je het voor je houden..Plus, als de TS zich duidelijker uit zou drukken, begrijpen we hem beter..
Ik zal de laatste zijn die mijn excuses niet zal maken indien dat terecht is.. Dus ik hoop dat TS terug wil komen..

jelledaantje schreef:Als dat niet zo is lijkt het me niet dat ze na zo'n lange tijd nog een relatie hebben ook tijdens de zzwangerschap dan was hij allang weggegaan
Tallie1979 schreef:Vast wel, maar hij is bijna de gehele tijd dat deze discussie woed online geweest
Hij kan dus best al weg geweest zijn of zijn PC hebben laten opstaan enz.ThePast03 schreef:Tallie1979 schreef:Vast wel, maar hij is bijna de gehele tijd dat deze discussie woed online geweest
Hij zegt toch dat hij terug gaat komen met een duidelijker verhaal op de eerste pagina.
Verder sta ik waarschijnlijk ook een groot deel van de dag/avond online, maar dat betekend nog niet dat ik achter de pc zit. Dat betekend gewoon dat mijn pc nog aanstaat en ik ben ingelogd op Bokt op die pc.
pharagirlke schreef:Tallie1979 schreef:Phara, dat weet je als je dit soort delicate zaken op bokt slingert, als je geen eerlijke reacties wilt, moet je het voor je houden..Plus, als de TS zich duidelijker uit zou drukken, begrijpen we hem beter..
Ik zal de laatste zijn die mijn excuses niet zal maken indien dat terecht is.. Dus ik hoop dat TS terug wil komen..
eerlijk? Noem jij niet lezen en je gal spouwen eerlijk?
En mijn mening is imo eerlijk, daar het mijn gevoel is