Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Als er mensen zijn die naast paardenspullen ook nog kleding hebben liggen die ze niet gebruiken, ik heb hier Blijheid @ [LZP] Maak iemand blij met kleding! een aantal links op een rijtje gezet naar stichtingen die er heel veel mensen mee kunnen helpen
Yvonniej schreef:Blijheid schreef:Als er mensen zijn die naast paardenspullen ook nog kleding hebben liggen die ze niet gebruiken, ik heb hier Blijheid @ [LZP] Maak iemand blij met kleding! een aantal links op een rijtje gezet naar stichtingen die er heel veel mensen mee kunnen helpen
ja maar hebben die ook wat aan paardenspullen?
Mechelfan schreef:ik heb hier in ieder geval:
Hoofdstel, fleecezweetdeken, halsters, dekjes en nog wat los restspul.
Maten weet ik niet precies, maar is van een Fries geweest, ouderwets type, 165 hoog. Redelijk groot dus.
Ik woon in Leiden, wil wel wat naar iemand toe brengen, niet te ver weg....
Ammie, als je in de buurt zit, gun ik het je hoor.
Ik heb zelf geen paard nu ivm financieen. ben ook van mening dat als je er niet voor kan zorgen, je er geen moet nemen. Maar ja, mensen komen wel eens in situatie's terecht die ze niet voorzien hadden, dan kan ik daar echt begrip voor hebben.
Zooist schreef:Zullen we even wachten tot de lijsten compleet zijn?
Als iedereen nu door elkaar de zaken gaat regelen is het overzicht weg. Dit topic is juist gemaakt on de verdeling eerlijk te laten verlopen.
De lijst wordt vanavond gemaakt en zaterdag wordt de verdeling gemaakt zodat alles voor de Kerst geregeld kan zijn.
Uiteraard mogen jullie het wel zelf regelen maar dan gaan jullie wel van de lijst af voor het totaalpakket.
Wellicht zelfs verstandiger om te wachten zodat je spullen krijgt die echt passen en misschien zelf meer.
Yamcha schreef: