Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waventy schreef:minikatje schreef:liever genoeg zelfvertrouwen dan overassertief zijn![]()
ik vind dat veel meisjes en vrouwen er best trots op mogen zijn op hoe ze eruit zien en wat voor personen ze zijn.
daar ontbreekt het bij de meeste best wel aan.
Overassertief??? Dan ben je volgens mij gewoon agressief hoor
Je bent:
Sub assertief
Assertief
Agressief
Citaat:In de gedragstherapie zijn er twee begrippen voor, te weten subassertief of over-assertief gedrag. Subassertief gedrag zou je kunnen plaatsen bij mensen die dichtklappen en zich terugtrekken. En over-assertief gedrag degene die er verbaal grof op reageert. Voor beiden geldt dat het niet in balans is.
Anoniem schreef:Kinderen worden niet sneller volwassen.. Maar worden sneller brutaal. Ik merk dat ook wel hoor.. zelf ben ik 16 maar ik merk aan de brug klassers dat ze een stuk brutaler zijn dan ik was toen ik zo oud was... Zelf had ik echt ontzag voor de 4e en 5e klassers... Deze generatie blaft je af alsof je een hond bent..
ShadowPizza schreef:Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen op deze 5 pagina's nou hebben gezegt dat ze zich er zo onwijs aan ergeren, eerder OF ook zo waren, OF zo zijn!!
Volgens mij zijn deze 5-pagina-lange-bokkers het braafst van heeeeuuull de wereld!![]()
E_dicky schreef:ShadowPizza schreef:Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen op deze 5 pagina's nou hebben gezegt dat ze zich er zo onwijs aan ergeren, eerder OF ook zo waren, OF zo zijn!!
Volgens mij zijn deze 5-pagina-lange-bokkers het braafst van heeeeuuull de wereld!![]()
Precies, waarom wordt er hier dan zo geklaagd als toch niemand van ons zo is of ooit iets stouts/brutaals heeft gedaan? Zitten al die tienermeisjes dan nèt toevallig niet op bokt? Kom nou...