flettie schreef:Mmmm, inderdaad een erg goede vraag.
Pyjama doe ik eigenlijk al niet aan want dan zweet ik me midden in de nacht helemaal het apezuur in bed. Als dan een t-shirt of hemdje zonder mouwen die dan na 1-2 nachten de was ingaat.
Beddegoed zo'n 1 keer in de maand (ook hier 's ochtends het bed openslaan en altijd frisse lucht in de slaapkamer).
Handdoeken: kleine handdoeken bij de wasbak kunnen gerust 2 weken hangen (maar worden alleen gebruikt voor handen en gezicht afdrogen), kleine bij de douche (haren drogen) 3-4 keer, grote handdoeken 2-3 keer.
en ik vries zo'n beetje in m'n bed vast.... als ik in de winter geen flanellen lange pyama aan heb dus lange broek en shirt met lange mouwen, dan heb ik het echt echt ijskoud! Ik heb ook flanellen dekbed anders heb ik het ook koud.
Goof schreef:Citaat:
Beddegoed zo'n 1 keer in de maand (ook hier 's ochtends het bed openslaan en altijd frisse lucht in de slaapkamer).
Ik wil er niet eens meer in liggen geloof ik als mijn beddegoed al een mand op mijn bed ligt...
oh joh.. dat is niet veel, hier wordt het.. mwah.. om de... 3 a 4 maanden ofzo vervangen? sedert ik hier ben (sinds 10 oktober) hebben ze het beddengoed van de kinderen nog niet vervangen en wie weet hoe lang 't er al opligt!