Ligt het aan mij ( SOS )

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Ligt het aan mij ( SOS )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:10

Nakisha, ze was er al weg maar is net zo snel weer teruggehold, lees haar andere topic maar is, dan word je veel duidelijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:13

Nakisha schreef:
Volgens mij zou TS er gewoon veel aan hebben als iemand haar bij de hand zou kunnen nemen en HELPEN daar weg te gaan!
Bel maatschappelijk werk, je tante, dat steunpunt... het maakt niet uit. Bel ze. Laat ze je helpen veilig te vertrekken.
Deze vent verdiend geen vrouw.

Sja, dat is het moeilijk... ze was al veilig bij haar tante maar ze is te afhankelijk van deze man en was binnen een maand weer terug bij hem helaas...

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:14

Ben na mijn werk naar huis gegaan en toen was meneer weer aan het schelden.
Ik ben toen naar de manege gegaan en toen stond meneer opeens voor mijn neus.
Ik stond bij een vriendin te praten en toen was het voel je je nu stoer paar uur weg blijven .. jij maakt nu de keuze en dan ga je ook maar voor een andere slaapplaats zorgen.

Ben na sluiting richting huis gefiets en zag meneer toen zijn spullen pakken om naar oma te gaan.
Toen hij weg is gegaan ben ik naar binnen gegaan en hij heeft alles mee genomen om morgen naar zijn werk te gaan.

heb nu twee getuige die zagen hoe hij reageerde en willen als het moet verklaring af leggen ( heb nog geen aangifte gedaan maar er moet ook niks gebeuren, want ik weet dat ik daarmee heel zijn leven naar de klote help
Hij staat op zijn werk nog als beveiliger dus ja dat papiertjuh is hij dan kwijt)

Tussen de middag heb ik met steunpunt gebeld en zelf die had zoiets van woooh.
En die zij ook aangifte doen maar het punt is dat moet ik doen als ik eenmaal bij hem weg ben anders weet ik waar het eindigd .... inmijn graf
het is nu wel bekend daar en heel misschien ga ik straks nog melding doen bij politie zodat als ik zou bellen dat ze gelijk weten dit is menens.

NU wil ik het zo spelen dat ik mijn dingen regel via juridisch loket en dat ik weet waar ik sta ivm met het huis

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:16

Sorry bigione maar heb je zel fin de situatie gezeten ik ben klaar met deze relatie maar wil niet zo op straat staan en als ik dan eerst mijn dingen kan regelen met de woorden we zijn uitelkaar, we verkopen het huis en dan ieder zijn eigen leven dat geeft mij de tijd om een paar dingen te regelen zodat ik niet zo ineens op straat sta.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:19

Als ik jou was zou ik een grote tas pakken, je spullen erin doen en naar je tante gaan. Je weet maar nooit of hij zich vanavond/vannacht bedenkt en weer vrolijk op de stoep staat. Vraag me af of je daarop zit te wachten.

Verder ben ik blij te lezen dat je nu toch echt stappen onderneemt om van hem los te komen. Hoop echt dat het je gaat lukken, alleen JIJ kunt hier wat aan doen!

Sterkte en succes!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:21

i know wil eigelijk het nog een paar dagen vol houden zodat ik dingen kan regelen heb het nummer van een vrouwtje van de manege en die zit in een commisie die huisjes verhuurd aan probleem gevallen zoals ik.
En ik heb haar nummer dus ga haar morgen ook smsen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:23

Ik zie steeds meer actie ontstaan ipv excuses +:)+ , je bent nu echt ontzetten goed op weg! Zet door, je komt er echt wel :j

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:23

sarona25 schreef:
i know wil eigelijk het nog een paar dagen vol houden zodat ik dingen kan regelen heb het nummer van een vrouwtje van de manege en die zit in een commisie die huisjes verhuurd aan probleem gevallen zoals ik.
En ik heb haar nummer dus ga haar morgen ook smsen

Is bellen niet een stuk 'duidelijker' en sneller?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:25

ja maar is mijn grote kwelling in mijn leven mijn onzekerheid.\
Terwijl als mensen mij zien zeggen ze JIJ!!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:26

Eerst daar weg en dan voor jezelf hulp zoeken :) Zodat je ook steviger in je schoenen komt te staan (en dat je niet weer valt voor een soortgelijke man).

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:32

meid net als in je vorige topic kan ik maar 1 ding zeggen.

weg wezen daar nu!!!!! laat hem toch zich eigen kwellen jij verdient beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:33

ben bezig om zelf sterker te worden zal zo een paar foto's in mijn profiel zetten heb er niet veel maar dan weten jullie wie er achter sarona 25 schuilt en wie sarona is

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:35

Ik vraag me af waarom je dit topic geopend hebt. Eigenlijk gaat het over precies hetzelfde als het andere topic en je krijgt opnieuw talloze malen hetzelfde advies. Je zult de kracht in jezelf moeten vinden.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:39

TIP:

Citaat:
heb nu twee getuige die zagen hoe hij reageerde en willen als het moet verklaring af leggen ( heb nog geen aangifte gedaan maar er moet ook niks gebeuren, want ik weet dat ik daarmee heel zijn leven naar de klote help
Hij staat op zijn werk nog als beveiliger dus ja dat papiertjuh is hij dan kwijt)

Dit soort dingen plaatse op een openbaar forum kunnen tegen je gaan werken! Iets in de trend van aangifte met voorbedachte raden, in de zin: alleen om hem te zieken en niet om jezelf in bescherming te nemen..........snapje?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 23:44

ja dat is ook wel zo maar het is mezelf in bescherming nemen.
HIj is op dat gebied knetter gek

MOet eigelijk nog lachen toen hij op de manege kwam want ik stond in een stal en het paard stond met de kont naar hem toe maar hij durfde niet te komen moest er daarna eigelijk gewoon om lachen

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:59

Ik heb een paar maanden stagegelopen in een blijf van m'n lijf huis die ook een onderdeel hadden van steunpunt huiselijk geweld. Als jij bang bent voor je eigen leven nu jullie uit elkaar zijn, kun je je ook afvragen of je momenteel niet beter af bent in zo'n blijf-huis. Het is heel heftig, maar deze mensen bemiddelen tussen jou en die man wbt de zakelijke dingen en eventuele advocaten-sh*t, zodat jij niet steeds bloot komt te staan aan zijn achterlijkheden.

Ik raad je het echt echt aan om in overweging te nemen en in iedergeval het bespreekbaar te maken bij het meldpunt die je eerder al gebeld hebt!

Onwijs veel sterkte en kracht de komende tijd!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:03

bigone schreef:
Nakisha, ze was er al weg maar is net zo snel weer teruggehold, lees haar andere topic maar is, dan word je veel duidelijk.

Die heb ik gelezen, en toch blijf ik die mening toegedaan. TS heeft echt wat hulp nodig om van deze kerel los te komen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:19

Heeft ze gehad, haar oom en tante staken hun hand uit. Wat moet je meer doen :?
Als iemand zelf er nog niet aan toe is (alhoewel dat hopelijk snel verandert), kun je als buitenstaander niet veel doen vrees ik...
Want pas als ze zelf volledig overtuigd is dat deze kerel niet deugt en haar nooit gelukkig kan maken, zal er wat kunnen veranderen.

(en TS: ik hoop dat je die kracht kan vinden in jezelf :(:) )

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:22

Welshcobfan schreef:
Heeft ze gehad, haar oom en tante staken hun hand uit. Wat moet je meer doen :?
Als iemand zelf er nog niet aan toe is (alhoewel dat hopelijk snel verandert), kun je als buitenstaander niet veel doen vrees ik...
Want pas als ze zelf volledig overtuigd is dat deze kerel niet deugt en haar nooit gelukkig kan maken, zal er wat kunnen veranderen.

(en TS: ik hoop dat je die kracht kan vinden in jezelf :(:) )

Ik krijg gewoon een beetje het idee dat de TS bang is. Heel bang zelfs. Bang voor de gevolgen als ze vertrekt en bang voor die vent.
Ik snap wel dat het dan moeilijk is om, opnieuw, je koffers te pakken.

Dat ze terug is gegaan begrijp ik ook niet, maar het schijnt dat dergelijke kerels héél goed zijn in smooth-talking om vrouwen weer in te pakken...

TS, ik wens je ook veel kracht en sterkte toe; GA daar WEG... voor hij je iets aandoet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:39

sarona25 schreef:
hij is 41 en ik 26

Pff en dan zulk gedrag vertonen... meid ga daar weg, denk aan jezelf.
Zou toch gaan denken aan een blijf van mn lijf huis als ik jou was..

Citaat:
heb nog geen aangifte gedaan maar er moet ook niks gebeuren, want ik weet dat ik daarmee heel zijn leven naar de klote help
Hij staat op zijn werk nog als beveiliger dus ja dat papiertjuh is hij dan kwijt

Dus omdat hij zo stom is om niet na te denken wat zijn acties voor gevolgen heeft moet jij maar niks doen? Staat er op dat papiertje soms ook dat die jou leven naar de klote mag helpen? Nee dus... kom op voor jezelf, je laat zo'n triest geval toch zeker niet je leven verpesten? Je verdient wel beter... dat door een aangifte zijn leven naar de klote is heb jij helemaal niks mee te maken, jij hebt hem niet gevraagd zo met jou om te gaan. Dan had die z'n verstand maar moeten gebruiken.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 00:50

nakisha : jij zegt precies hoe ik me voel toen ik het las moest ik er gewoon van huilen.

Mirkim: Zal het overwegen hoop eigelijk dat wanneer ik met dat vrouwtje van de manege contact meer krijg ik daar wat kan regelen.

En voor de rest : Ik wil niet naar mijn oom en tante in al die dagen heb ik hun dingen verteld doe hier niet eens gezegd zijn.
En op het moment dat hij belt van hij zit er door heen hebben hun z'n beetje mijn koffer klaar gezet ( althans dat voelde zo ) Ik had op dat moment iemand nodig die zou zeggen hallo wakker worden ( en ik weet op deze uitspraak gaan jullie allemaal reageren van JOEHOE WAKKER WORDEN ahahhahah ) maar ben terug gegaan en dat is domme fout zoveel die ik maak in deze relatie

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:51

Maar van domme fouten kun je een heleboel leren gelukkig :j

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 00:54

ja dat weet ik
Fout 1 : nooit geen 40 plusser
Fout 2 : Nooit geen man met kinderen meer
Fout 3 : En nooit meer gelijk samen wonen en een huis kopen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:57

Zijn zat leuke 40+ ers, met leuke kids en met wie het wel goed gaat om gelijk samen te wonen :)

Maar dan moet je wel een goede man ontmoeten, die wel écht van je houdt onvoorwaardelijk en je de liefde geeft die je verdient!

Ik hoop dat je ook voor jezelf hulp gaat zoeken als je eenmaal een eigen plek hebt, zodat je er nóg sterker uit gaat komen :)

Mijn gevoel zegt dat je er wel komt :j

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 00:58

dank je wel welshcobfan ik ben net een vast geroeste spijker krijg je ook niet in een keer los.