Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nakisha schreef:Volgens mij zou TS er gewoon veel aan hebben als iemand haar bij de hand zou kunnen nemen en HELPEN daar weg te gaan!
Bel maatschappelijk werk, je tante, dat steunpunt... het maakt niet uit. Bel ze. Laat ze je helpen veilig te vertrekken.
Deze vent verdiend geen vrouw.
sarona25 schreef:i know wil eigelijk het nog een paar dagen vol houden zodat ik dingen kan regelen heb het nummer van een vrouwtje van de manege en die zit in een commisie die huisjes verhuurd aan probleem gevallen zoals ik.
En ik heb haar nummer dus ga haar morgen ook smsen
Citaat:heb nu twee getuige die zagen hoe hij reageerde en willen als het moet verklaring af leggen ( heb nog geen aangifte gedaan maar er moet ook niks gebeuren, want ik weet dat ik daarmee heel zijn leven naar de klote help
Hij staat op zijn werk nog als beveiliger dus ja dat papiertjuh is hij dan kwijt)
Welshcobfan schreef:Heeft ze gehad, haar oom en tante staken hun hand uit. Wat moet je meer doen![]()
Als iemand zelf er nog niet aan toe is (alhoewel dat hopelijk snel verandert), kun je als buitenstaander niet veel doen vrees ik...
Want pas als ze zelf volledig overtuigd is dat deze kerel niet deugt en haar nooit gelukkig kan maken, zal er wat kunnen veranderen.
(en TS: ik hoop dat je die kracht kan vinden in jezelf)
sarona25 schreef:hij is 41 en ik 26
Citaat:heb nog geen aangifte gedaan maar er moet ook niks gebeuren, want ik weet dat ik daarmee heel zijn leven naar de klote help
Hij staat op zijn werk nog als beveiliger dus ja dat papiertjuh is hij dan kwijt