Ik mocht toen bij pearl een gratis zonnebril op sterkte uitzoeken, welk maar bepaaled monturen. Heb niet zo'n charmant model maar ach voor in de auto vind ik dat eigenlijk ook niet erg die krengen zijn anders best duur
nientje78
Geplaatst: 12-11-09 20:41
Mijn zonnebril stamt ook nog uit de oertijd Maar tegenwoordig zijn grote glazen weer in
Ik kreeg hem jaaaaaaaaren geleden(lees 16 jaar) bij Hans Anders ook een gratis zonnebril naast m'n eigen bril. Maar mijn ziekenfonds heeft nu andere opticiens, dus zit nu ook bij pearl.
scheelt wel veel, ik kreeg 150 van ziekenfonds, korting omdat ik bij het vgz zat, en een gratis zonnenbril op sterkte omdat ik glazen en montuur in 1 keer kocht. best leuke actie dan
Steenbok12
Geplaatst: 12-11-09 21:34
Kreeg net van een van mijn betere vriendinnetjes een kei lief kaartje met een gelukspoppetje erin Beurt me toch wel even op! Neem hem morgen lekker mee en hoop dat hij zijn best doet
magic_lover
Geplaatst: 12-11-09 21:44
Ik mocht vandaag ook weer een rondje, moest van half 5 - half 6, dus werd wat donker, en ook nog eens ontiegelijke dichte mist... was even niet zo fijn maar we hebben het overleefd
Woensdag weer voor mijn theorieexamen, en donderdag dan weer les, hopenlijk dan wel met goed nieuws..
Oh nee Oh nee Oh nee ik moet over 2 weken afrijden! Tussentijdsetoets ging ook helemaal de mist in door mijn zenuwen. Terwijl de lessen zo fijn gaan... Spanning ..... Nu al!
Ik meld mij ook ook even! Ben 3 oktober begonnen met rijlessen, en rij nu 4.5 uur per week. Ik mag 30 november om 13.00 uur afrijden! Ben erg benieuwd hoe dat gaat
Ja klopt:) maar ik ga in januari op stage naar Afrika, en wil het voor die tijd hebben
nientje78
Geplaatst: 13-11-09 12:47
Je doet het dus ook in 2 maand Ik ook hoor...ben 6 september begonnen en mag volgende week gaan afrijden.
Rebel_Jits
Geplaatst: 13-11-09 13:04
Iiieeeh, over een uur word ik opgehaald Ik prent mezelf voortdurend in: op tijd remmen en kijken. Nu hopen dat me dat ook lukt Oja: regen en harde wind hier.. Zal leuk worden
Iiieeeh, over een uur word ik opgehaald Ik prent mezelf voortdurend in: op tijd remmen en kijken. Nu hopen dat me dat ook lukt Oja: regen en harde wind hier.. Zal leuk worden
Twee suikerklontjes vantevoren op je tong laten smelten! Dat kreeg ik als tip. Succes!
Mijn instructeur vroeg vandaag al of ik bijgelovig was...
Had wel een achterlijke bestuurder achter me zitten vandaag. Zat bijna op m'n achterbank en maar wijzen en opgefocked zijn. Had niet langer moeten duren of mijn rij-instructeur was uitgestapt.
Gefeliciteerd Ik heb zometeen mijn 22e rijles.. Moet eens goed overleggen met rij-instructrice want ik zie het voorlopig niet gebeuren dat ik mijn rijbewijs ga halen.. ben al 8 maand bezig, waarvan ik in totaal (alles bij elkaar opgeteld) 4 maanden ziek ben geweest... en het gaat nog steeds niet goed dus kan elk moment weer ziek worden.. bah!
Steenbok12
Geplaatst: 13-11-09 15:38
Ja! Had een hele fijne examinator, ze was toevallig ook net vandaag jarig, en super gehumeurd en ze kon heen goed overweg met mijn instructeur, en ze weet ook dat mijn instructeur over het algemeen goede examen kandidaten afleverd. dus dat was heeeel fijn. Had geen betere examinator kunnen hebben . Ik had inprincipe 'redelijk' gereden alleen mijn onzekerheid zorgde er wel voor dat het niet allemaal even goed ging, maar heb daardoor geen gevaarlijke situaties gecreerd en mijn instructeur had ook verteld dat het duidelijk door mijn onzekerheid kwam, maargoed dat was ook wel zichtbaar sommige stukken gingen overigens ook wel heel goed dus dat was wel fijn Vond overigens wel dat ik mijn eerste examen beter had gereden dan dit examen.. vorige keer dacht ik namelijk wel dat ik het had, en nu twijfelde ik toch wel maargoed ik heb hem