Zelf ben ik hoofdkassiere in het weekend en ik werk dus alleen met meiden tussen de 16 en de 19. Iedereen is wel eens de draad kwijt, ik zelf ook. Als de kassiere de draad kwijt is vind ik het JUIST slim van haar dat ze jou geen geld meer bijvraagt, maar dat ze gewoon even afmaakt hoe zij het in haar hoofd had zodat zij er zelf zeker van is dat ze het goed doet, hoe simpel hetgeen ook is wat haar te doen staat. Kassa draaien is inderdaad niet het moeilijkste vak wat er bestaat, maar soms gebeurt er gewoon zoveel om je heen! Dat je dan af en toe niet altijd even gefocust bent op de persoon waar je op dat moment mee bezig bent zal een keer kunnen gebeuren, en bovendien heeft iedereen zijn dag wel eens niet.
Zelf heb ik ook heel vaak dagen dat werkelijk alles mis gaat! Dan lachen de jongere, nieuwere meiden me ook gewoon uit en ik samen met hun net zo hard. Wat maakt het uit, zolang het uiteindelijk maar goed opgelost is toch?
Ik heb altijd honderd keer liever dat ze het met een omweg goed doen, dan dat ze het snel en fout doen.