Dikke vette bah hier... Koud, wat wind en lichte regen... Brrrrrrrrrrr....., straks afgesproken met vriendinnen, en wordt zeker weten een warme choco straks..
Celinee_
Geplaatst: 24-10-09 22:34
Bren79 schreef:
Celinee_ schreef:
Koud, regen, wind. Idd herfstweer!
Nou idd bah verlangt naar de lente
Geef mij de zomer maar weer
Nu regent het ook. Bah! Gelukkig hoef ik er niet meer uit
Er waren echt enorme buien vandaag, maar toch ook wel tijden dat er een zonnetje was en het best wel aardig was buiten.
dipstaartje
Geplaatst: 04-11-09 21:37
alleen hadden ze de buien tussen de zon best wel weg mogen laten vandaag
KSAC
Geplaatst: 04-11-09 21:41
Onweer net hier, heeeeeeeul dichtbij, vond het eng Schrok me de pleures joh..
En vanmiddag inderdaad met rijden, ik had het warm, doe mijn regenjas uit, rij weer weg, begint te spetteren, doe mijn vest uit en regenjas weer aan, word weer droog. En ineens begint het te storten, whoeee, was blij dat ik de regenjas nog aan had! Ik draaf weer weg en dwarse pony draait gelijk met d'r kont richting de wind, zodat we dus met travers en schouderbinnenwaarts afwisselend rond reden, afwenden deed ze met de wind mee bijna vierkant. Ik heb me doodgelachen xd
Rot weer . Veel regen en zojuist van mn pony gejaagd door onweer
Overigens moet het nog even flink gaan waaien hoor, maar een paar daagjes (moet een film opnemen over een kite-surfer , maar dan moet het wel flink waaien )
Iedereen vind het weer maar zo erg, maar ik vind het juist gezellig. Ik bedoel, op de bank een filmpje kijken met een kopje thee en chocola is toch niks als de zon schijnt buiten, maar het is heeerlijk als het lekker stort, onweert of lekker hard waait! Ik houd altijd wel van lekkere extreme weersomstandigheden!