Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jemawi schreef:Ik heb twee pb's beantwoord. De rest doe ik nog, ik ben even helemaal leeg.
Nogmaals bedankt voor al jullie fijne reacties, ik ben nu toch blij dat ik het geplaatst heb.Biancaa schreef:Verder las ik dat ze gecremeerd is en dat je nu nergens heen kan. Je kan tegenwoordig zoveel met het as doen (ik werk bij een uitvaartmeldkamer en boek bijvoorbeeld crematies enzo over het hele land) Je moeder heeft nu officieel een maand "rust" daarna kan je gaan nadenken wat je met het as kunt doen, je kan wat in een hangertje laten doen, dan draag je haar altijd bij je, dicht bij je hart.
En die maand heb ik nou juist zoveel moeite mee. Ik weet niet waar ik met mezelf heen moet, omdat ik nergens heen kán.
Mijn broer heeft dat ook heel sterk, al zit die ver weg en beleeft het heel anders.
Haar wens was om de as in 2 gedeeltes uit te strooien, want haar hart ligt op twee plekken.
Hier in Drenthe, en een gedeelte in Limburg (mien landtj zoals ze altijd zei).
Jenna schreef:Jeetje wat heftig!
Pas heb ik een assement moeten doen over alvleesklierkanker en de behandeling er van.
joke165 schreef:Lieve stalgenote een mega knufffffffffffffffff van mij!
flicka schreef:Dorpsgenote, ik wens je heel veel sterkte. Mijn ouders zijn allebei toen ze 60 waren aan kanker overleden dus ik weet een beetje waarover je praat en wat je nu memaakt. Zij zijn beiden uitgestrooid over zo'n veldje bij het crematorium en ik vind dat eigenlijk vreselijk.
Jemawi schreef:Ik wist het helemaal niet. Er is geen woord over gezegd dat we gewoon langs konden gaan, mochten we dat willen.
Ik vind dat de begrafenisondernemer dat best had mogen zeggen, want ik zit mezelf hier op te vreten.
Bedankt voor je tips, Biancaa, ik ga er zeker wat mee doen.
Bren79 schreef:Hey Meis
Had je op Hyves ook al een berichtje gestuurd maar nu lees ik je verhaal ook hier.![]()
Heel veel sterkte