Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinda_Dipje schreef:Ik heb een kleine 100 euro per maand, voor mezelf, mijn kindje, 2 GROTE honden en in ieder geval in het weekend ALTIJD 1 of 2 extra eters.
Veel verleidingen laten staan, enkel het noodzakelijke kopen en aanbiedingen, aanbiedingen, aanbiedingen... Kindje is helaas ook niet gemakkelijkste, mag alleen maar hypoallergene voedingen (a 15 euro per pak) en kan alleen maar tegen pampers (toch altijd een paar euro duurder). Maargoed het gaat precies..
bulck schreef:Pinda_Dipje schreef:Ik heb een kleine 100 euro per maand, voor mezelf, mijn kindje, 2 GROTE honden en in ieder geval in het weekend ALTIJD 1 of 2 extra eters.
Veel verleidingen laten staan, enkel het noodzakelijke kopen en aanbiedingen, aanbiedingen, aanbiedingen... Kindje is helaas ook niet gemakkelijkste, mag alleen maar hypoallergene voedingen (a 15 euro per pak) en kan alleen maar tegen pampers (toch altijd een paar euro duurder). Maargoed het gaat precies..
Pff respect, ik zou het daar echt niet mee redden
booster schreef:wij betalen ong gemiddeld 50 euro aan boodschappen per dag
edit: zijn we met 2 volwassenen en 3 kinderen en soms 4 kinderen en dan me dieren niet meegerekend
Mocca schreef:Ik, student, doe voor ongeveer 15 euro per week boodschappen, maximaal. Vaak ben ik een euro of 10 kwijt. Hier eet ik dan 5 dagen van, weekend eet ik bij mijn ouders of op mijn werk. Ik doe boodschappen bij de Lidl en de Super de Boer (alleen aanbiedingen en bepaalde merkartikelen, want duuur). Heb altijd verse groenten en vers fruit in huis, brood, vleeswaren, eet gewoon normaal. Frisdrank en snoepzooi haal ik bijna nooit in huis, dat scheelt wel, en ik kook ook voordelig. Vaak ovenschotels waarvan dan nog 2 porties in de vriezer gaan en vlees haal ik bv per kilo in de aanbieding, of 5 kipschitzels met 35% korting en dan in de vriezer.
annastasia schreef:booster schreef:wij betalen ong gemiddeld 50 euro aan boodschappen per dag
edit: zijn we met 2 volwassenen en 3 kinderen en soms 4 kinderen en dan me dieren niet meegerekend
Wat eten jullie dan wel niet???
dan moet je haast wel het duurste van het duurste eten.
€50,- * 30 dagen = €1500,- per maand aan eten (typfoutje, mag ik hopen)