Garnier gezichtsverzorgingsproducten
Wat een drama!! Mn huid word ruw en krijg spontaan puisten!
Maken:
L'Oreal dream matte foundation!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaas_ schreef:Waar haal jij die Byly deocreme ?
echt ideaal Sonja schreef:Maken: Robijntje strijkzooi, bloesjes makkelijk glad en ruikt erg lekker onder het strijken en erna
Kraken: Kruimeldief. Hoezo handig voor kleine dingetjes en kattenhaar op de bank? Die krengen zuigen nog geen broodkruimel op al duw je 'm erin, en haren/pluis moet je van zo'n vies filtertje afhalen met je vingers...Brrrrrrrr! Wat een ondingen!!
Nicolletje schreef:kaas_ schreef:Waar haal jij die Byly deocreme ?
Ik heb hem ooit per toeval bij de luxe drogisterij vandaan in de uitverkoop, maar volgens mij is deze online verkrijgbaar bij Drogisterij.net of zoiets.
Bij deze wil ik ook Babydoekjes (maakt niet uit welke) maken.
Geschikt voor: festivals, je gezicht schoonmaken, na de 18+ bezigheden, je schoenen poetsenecht ideaal
Ilzas schreef:MAKEN:
Lenor wasverzachter (die blauwe, iets met "breeze'): heerlijk
Clinique redness solutions dagcreme: topspul
Chanel Allure: kan het niet helpen, t'is gewoon my favorite
Daglenzen: echt supercomfort!
Alles van Weleda, heerlijk spul
Papieren zakdoekjes van de Albert Heijn met Mentol: heerlijk!
Blue Band goede start brood: wat een uitvinding en wat een lekker brood.
Haagen Dasz ijs, blijft toch de lekkerste.
Woolite: er gaat toch niks boven Woolite
KRAKEN:
Uit de categorie mascara's: Collageen nog wat van l'Oreal: pokkebende, doet niks. Die nieuwe van Max Factor in die gouden huls: idem dito. Mascara's van de HEMA: takkespul.
Ook van de HEMA: "cooling"pantykousjes met menthol: wat een waardeloos produkt! Afzakken en niks van frisse voetjes ofzo.
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dé mascara en ook naar hét witwasmiddel, nog steeds niet gevonden.
Blijheid schreef:Webshop van H&M: Waarom zorgen andere webwinkels dat je het binnen een week in huis hebt en moet je bij H&M altijd bijna een maand wachten?

Ilzas schreef:Blijheid schreef:Webshop van H&M: Waarom zorgen andere webwinkels dat je het binnen een week in huis hebt en moet je bij H&M altijd bijna een maand wachten?
Inderdaad ja.