Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pasamba schreef:Dan zou ik maar eens beginnen.
__inge__ schreef:vind die inzicht vragen écht frustrerend, kan er erg boos om worden, haha. maar na veel oefenen heb ik de laatste tijd nog maar 2-5 fout.
Elessar schreef:__inge__ schreef:vind die inzicht vragen écht frustrerend, kan er erg boos om worden, haha. maar na veel oefenen heb ik de laatste tijd nog maar 2-5 fout.
Inzicht vragen zijn juist het makkelijkst, vond ik.Je moet er niet teveel bij nadenken, net als dat je in de auto zit. Als er dan opeens een jochie oversteekt zonder te kijken, reageer je ook al automatisch. Of nou ja, de meesten dan.
Ik heb het helemaal gehad met die lessen. Rij maar een beetje rond, wachtend op die tussentijdse toets. Ben er echt aan toe om af te rijden. Instructeur begint echt te zeveren over allerlei onzin dingetjes. Moet alles nou zo ontzettend overdreven doen, alsof ik zeer slechtziend ben ofzo.
_Tara_ schreef:Pasamba schreef:Dan zou ik maar eens beginnen.
Ben ik ook zeker wel van plan.
Ik heb trouwens een boek van m'n vriend uit 2008. Heeft hij deze zomer z'n theorie nog mee gehaald. Nu werd mij verteld dat ik persé een boek uit 2009 moest hebben... Maar ja om daar nu weer 30 euro aan uit te geven. Iemand die hier meer van weet?