Succes met je nieuwe gezin. Heb je dat al?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:P en Z zijn 2 kunstenaars, hij maakt sierraden en zij ook, en ook sculpturen, en ze hebben 2 kindjes van 7 en 3, B en G. B
zit op paardrijden (SCORE) en G had een spiderman onderbroek. Niet zo score maar ja. Het is een heel fijn, gezellig en inspirerend gezin, heel artistiek (en ja Sjoerd, ik weet dat je dat haat als mensen dat zeggen maar ik kan het niet anders omschrijven) en heel ruimdenkend. Allemaal erg anti-religie dus daar kan ik me heel fijn in vinden, want behalve de joden vind ik alle religieuzen stom. En dat is hypocriet, maar dat is religie ook, SCORE!
Je bedoelt Titus? We hebben een beetje ruzie gehad en nu heb ik even afstand genomen. Ik wil namelijk goed de tijd nemen om in het nieuwe gezin te settelen en het me eigen te maken, en doordat hij soms heel gevoelig kan reageren leidt hij mij af. Hij vraagt heel veel energie. Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel? Maar goed, liefde is het niet, wel een enorme crush. Hoe beter ik hem leer kennen hoe meer ik zie dat hij niet bij me past. Hij is niet dom, maar wel enigzins oppervlakkig en hij is geestelijk net zo oud als ik. Dat vind ik voor 34 jarige heel onaantrekkelijk. Dus we hebben het leuk samen, zien elkaar over een paar weekjes en zijn veel aan het smsen, maar mijn eerste interesse ben ik wel een beetje kwijt.
. We hebben het over opium roken en nachten doorhalen in een nachtclub.
MarcoBorsato schreef:Soms kom je iemand tegen waarmee je gewoon onweer en bliksem hebt, dat heb ik met Max, en dat kan Titus, ondanks zijn nieuwe vriendinnetjes, niet helemaal verteren.

Hoe lang blijf je eigenlijk daar?