Mijn koffer is gepakt...Maar hoe vertel ik dat vertrek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Re: Mijn koffer is gepakt...Maar hoe vertel ik dat vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:24

Ik denk dat je er goed aan doet om voor jezelf te kiezen. Dit gaat gewoon niet zo...het is een onhoudbare situatie geworden. Dat is wel duidelijk, zeker als iedereen het weet ;)

Succes met je nieuwe gezin. Heb je dat al?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 19:25

Nee, ik heb morgen een gesprek, ik hoop heel heel heel erg dat ze me willen hebben, want ze klinken helemaal leuk.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:30

Hey meis, da's balen. Zeker na de periode dat het zo goed ging. Maar kan het me wel voorstellen dat je er nu "klaar" mee bent.

Hoop dat je gesprek morgen positief is. Wel sneu voor de hostkids of hoe dat ook mag heten. Mag hopen dat hun moeder een keer goed in de spiegel kijkt en zichzelf een therapeut kado doet. Is het hele gezin een stuk beter af.

Succes morgen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 19:36

Nou ze is al bij een therapeut, en ook nog bij een relatietherapeut omdat het op dat gebied ook al niet zo soepeltjes gaat.

Ja voor die kinderen is het heel sneu, 3 au pairs in 1 jaar tijd is gewoon niet goed.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 08:54

Hoe is je gesprek bij het nieuwe gezin gegaan?
En ben je nu weg bij het oude , hoe is dat verlopen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 17:39

Ik zit nog bij het oude, ik heb morgen gesprek. Ik heb 3 weken om wat anders te vinden. Het gaat redelijk. Ze zoekt een nieuwe au pair via internet, niet meer bij een bureau. Arme meiden.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 10:04

en hoe verliep je gesprek?

KIMMM___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 14:43

hier een stille meelezer !
ben inderdaad ook erg benieuwd hoe je gesprek ging ! :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 14:55

Jammer dat het toch niet goed gaat!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 07:46

Nee helemaal niet jammer. Ik heb een nieuw gezin gevonden, over 9 dagen verhuis ik. Een heel open minded en relaxed stel, allebei kunstenaar. Supertof. Ik update vanmiddag.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 09:24

Citaat:
P en Z zijn 2 kunstenaars, hij maakt sierraden en zij ook, en ook sculpturen, en ze hebben 2 kindjes van 7 en 3, B en G. B
zit op paardrijden (SCORE) en G had een spiderman onderbroek. Niet zo score maar ja. Het is een heel fijn, gezellig en inspirerend gezin, heel artistiek (en ja Sjoerd, ik weet dat je dat haat als mensen dat zeggen maar ik kan het niet anders omschrijven) en heel ruimdenkend. Allemaal erg anti-religie dus daar kan ik me heel fijn in vinden, want behalve de joden vind ik alle religieuzen stom. En dat is hypocriet, maar dat is religie ook, SCORE!

Ik had zondag mijn eerste jobinterview met hen, en dat was zo chill. Overal hingen kindertekeningen en wat gezellige troep hier en daar. Ik kan namelijk niet tegen een heel steriel huis. Het interview was vooral erg gezellig, ik ben de hele avond blijven hangen en maandag heb ik met Z koffie gedronken. We zitten heel erg op 1 lijn, wat betreft opvoeding en kinderen vrij laten. Ook mag ik omgaan met wie ik wil, ongeacht de leeftijd, en als ik lekker de hele nacht uit wil gaan en zondag in bed blijf hangen snapt ze dat, want dat doet ze zelf ook. Heel fijn.

Natuurlijk vind ik het voor de kindjes van mijn oude gezin erg sneu, maar ik heb m'n grenzen. There's only so much a person can take

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 12:53

Klinkt goed !!!!! ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat in het nieuwe gezin! ;)

Ashira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 01:33

hooi!

ik heb stilletjes ook steeds mee gelezen en snap dat je het ook moeilijk vind om ''afscheid'' te nemen van je ''oude'' gezin.
ik hoop dat je in je ''nieuwe'' gezin het super naar je zin hebt, en ons natuurlijk op de hoogte houd ;)
hoe gaat het trouwens met je liefde?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 13:54

Update!

Ik ben er gister uitgekwakt. Ik zou eigenlijk vanavond gaan, maar gister belde ze op, dat ze eigenlijk liever had dat ik nu al ging. Ik was ontzettend in de stress maar ik kon bij een vriendinnetje terecht, de taxi stond al klaar en weg was ik. Het afscheid was ontzettend raar, ik voelde me echt ongewenst, wat een draak is het ook, maar ik ben opgelucht dat ik er weg ben. Van het au pair bureau heb ik niks meer gehoord, echt stijlloos, maar gelukkig is alles goed geregeld.

Met mijn liefde :') Je bedoelt Titus? We hebben een beetje ruzie gehad en nu heb ik even afstand genomen. Ik wil namelijk goed de tijd nemen om in het nieuwe gezin te settelen en het me eigen te maken, en doordat hij soms heel gevoelig kan reageren leidt hij mij af. Hij vraagt heel veel energie. Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel? Maar goed, liefde is het niet, wel een enorme crush. Hoe beter ik hem leer kennen hoe meer ik zie dat hij niet bij me past. Hij is niet dom, maar wel enigzins oppervlakkig en hij is geestelijk net zo oud als ik. Dat vind ik voor 34 jarige heel onaantrekkelijk. Dus we hebben het leuk samen, zien elkaar over een paar weekjes en zijn veel aan het smsen, maar mijn eerste interesse ben ik wel een beetje kwijt.

Ashira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 00:28

hoe is het in het nieuwe gezin?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 00:59

Leuk! Z is een hele leuke baas en huisgenoot. Ik krijg een knuffel als ik iets leuks te vertellen heb, en een knuffel als ik iets vervelends doormaak, en de kinderen zijn geweldig. De oudste is echt mijn vriendinnetje, een klein filosofies geniemeisje, en de jongste is wat lastiger, maar een echte jongen vol met voetbal en energie. J, Z's man, is een vreselijk onvolwassen man maar aangezien het niet mijn man is kan ik me er niet aan ergeren :'). We hebben het over opium roken en nachten doorhalen in een nachtclub.

Het is een beetje een hippiegezin, met veel vrijheid en doen wat je wilt en ontdekken wat je wilt. We knutselen veel en drinken veel koffie. Luisteren MGMT :')

Verder heb ik een vriendje, Max. Titus, de oudere man waar ik een tijdje mee gedate heb, zoekt nog wel contact maar ik krijg inmiddels de kriebels van hem. Soms kom je iemand tegen waarmee je gewoon onweer en bliksem hebt, dat heb ik met Max, en dat kan Titus, ondanks zijn nieuwe vriendinnetjes, niet helemaal verteren.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 01:12

MarcoBorsato schreef:
Soms kom je iemand tegen waarmee je gewoon onweer en bliksem hebt, dat heb ik met Max, en dat kan Titus, ondanks zijn nieuwe vriendinnetjes, niet helemaal verteren.

Haha, Phileine (zie: Giphart) ook :))

Goed dat je voor jezelf gekozen hebt; zo blijft het avontuur ook echt jouw avontuur en denk je er straks positief aan terug +:)+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 01:16

Fijn dat het zo goed met je gaat :) Hoe lang blijf je eigenlijk daar?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 03:26

Weet ik niet. Ik gok minimaal een jaar bij dit gezin, en het hangt ervan af hoe het met Max en mij gaat. Ik laat alle opties nu open. Voorlopig vind ik London nog heel leuk om te wonen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:40

Leuk Lieveli, leuke update... :)

En die titus, sommige mannen zijn soms rare wezens :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 21:11

Ja Titus is gewoon echt een beetje gek. Hij vond ook niets leuk of goed wat ik deed, hij wilde maar dat ik me naar hem schikte, maar daar ben ik veel te eigenwijs en feministisch voor. Ach, hij laat zichzelf heel erg kennen, en ik snap niet waarom want als hij zoveel knappe rijke exotische fotomodellen date, wat moet hij dan met een heel apart Nederlands toch-wel-iets-te-dik meisje. :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:57

Lekker vaag geval dus!

Hopen dat ie snel bij je uit de buurt blijft :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 21:58

Hij woont in een ander deel van London en komt gelukkig bijna nooit buiten :P. Ik reageer ook niet op fb berichten en smsjes, en ga gewoon mijn eigen gang. Met Max :D

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 22:00

ik zou gewoon zeggen dat je weg gaat.. en eerlijk gezegd denk ik dat je ook de kinderbescherming daar moet bellen en vertellen over die situatie.. want wat ze tegen die kinderen zeggen is niet gezond..

veel sterkte en succes!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 22:07

TessJS schreef:
ik zou gewoon zeggen dat je weg gaat.. en eerlijk gezegd denk ik dat je ook de kinderbescherming daar moet bellen en vertellen over die situatie.. want wat ze tegen die kinderen zeggen is niet gezond..

veel sterkte en succes!

Lees en gij zult leren