En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:03

Kim in een ander topic liet je iets los van je plankman... :x Is voor mij eigenlijk wel het zelfde, maar dan de makkelijkste weg.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:04

cremellogek schreef:
Danicque_ schreef:
Sooo, dat is niet niks :n

Wat maakt je vriend er zelf van?

Hij zegt er spijt van te hebben, en zich te schamen voor wat hij gedaan heeft. Voelt zich ergens ook opgelucht dat het nu out in the open is en dat de knoop door is gehakt.

In mijn ogen zijn er twee keuzes, of proberen met hem, of niet. Dat ik nu een lekker droomleven had qua huis enzo heeft daar niets mee te maken!

Dit komt ook naief over hoor.
Stel je relatie was behoorlijk matig en passieloos en veel ruzie en je woonde een kot een stinkende rotflat...zou je dan niet eerder denken lekker een eigen schoon stekkie.
Of stel het huis was alleen van jou, zou ie er dan nog in mogen?

Ik denk het wel dat je voor een schoon stekkie zou kiezen :D
Je bent bang voor het onbekende, je weet niet wat de toekomst je brengt en daardoor wil je voorkomen om zomaar zonder niets op straat te staan.
Misschien moet je je paarden verkopen en alle ellende van het huis maar ik kan hier niet over oordelen want we weten niks van je.

Een ding weet ik wel, je bent bang om een beslissing te nemen en kies nu voor de makkelijkste weg.
Een vent die mij 4 jaar zal bedonderen, kan beter wegblijven

Mijn vraag is aan jou waar is je zelfrespect
OJA vraag ook ff of ie het altijd save heeft gedaan, want joost mag weten wat zij allemaal nog heeft gescharreld.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:05

Hoelang ben jij samen met hem dan?

Of heb ik daar overheen gelezen? :o

050206051012

russel schreef:
Kim in een ander topic liet je iets los van je plankman... :x Is voor mij eigenlijk wel het zelfde, maar dan de makkelijkste weg.

Hier moest ik ook aan denken...

Tita, das ook nog een goeie.
Je zou er wat van oplopen zeg, getver.

pinuts

er zijn genoeg, genoeg vrouwen-en mannen, die wel weten dat ze niet van elkaar houden, die wel weten dat ze stiekeme dingen doen. maar ze willen het niet weten. Ze hebben het immers verder goed met elkaar, en vaak leggen ze zich neer bij het leven wat ze hebben, tis niet perfect, maar ze hebben een mooi huis, beesten/kinderen, auto, gewoon alles erop en eraan.. Dus dan zijn sommigen ook wel tevreden. Ik geloof niet dat je dan echt gelukkig kan zijn, maar tsjah, het gebeurt.

KiWiKo

russel schreef:

klopt........... maar dat is allemaal open :) blijkt ......... prima toch.......... (plankman was wel in den beginne een vreemdgaand vriendje van me :D)

Anoeska

OK, even advocaat van de duivel dan. De afgelopen 4 jaar, ben je toen gelukkig geweest? Ben je ooit wat te kort gekomen? Heb je ooit het idee gehad dat je bij hem weg wilde? Als het eigenlijk allemaal de afgelopen 4 jaar prima was... misschien dan je dan het liegen en bedriegen zou kunnen vergeten (vergeven?).

Maar ik zou het niet kunnen, denk ik

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:06

tita schreef:
Mijn vraag is aan jou waar is je zelfrespect
OJA vraag ook ff of ie het altijd save heeft gedaan, want joost mag weten wat zij allemaal nog heeft gescharreld.

oei, das ook nog wel een goede idd.. :oo

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:07

Wie weet, zijn jullie allebei niet de enige twee vrouwen in zijn leven ...
Stel dat je kiest om door met hem te gaan (en het vertrouwen zal echt nooit terugkomen hoor), dan zou dit iets zijn wat bij mij in mijn hoofd zou blijven spoken.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:07

Quellian schreef:
russel schreef:

Hier moest ik ook aan denken...

Tita, das ook nog een goeie.
Je zou er wat van oplopen zeg, getver.

Vriendinnetje van me heeft dat dus gehad. Gonnoroe...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:08

de t.ering.... dat jij hem nu nog een kans zou willen geven, das eigenlijk soort van jezelf besodemieteren in mijn ogen :o

Ilzas

cremellogek schreef:
De vrouw waar hij mee om ging wist wel van mijn bestaan af, en ze zei dat ze dat niet eerlijk vond.
Ik vermoed dat zij graag zou willen dat mijn vriend en ik uit elkaar gaan, zodat zij hem alleen heeft.
Ze dacht ook dat hij alles zou ontkennen, maar dat deed hij niet. Zij hebben lang geleden voor mij ooit iets gehad. Mijn vriend zegt dat het door lust begon en dat hij op gegeven moment verstikt zat in een web van leugens.

Maar op ieder moment had ie er uit kunnen stappen en dat heeft ie vier (4 !!!) jaar lang niet gedaan...

Jes

Ik heb het bij mijn ouders mee gemaakt....
Mijn vader is bij zijn eerste huwelijk al eens vreemd gegaan. Toe hij eenmaal gescheiden was etc, heeft hij mijn moeder leren kenne, alles netjes verteld, en ze hadden er afspraken over gemaakt.
Toen ik een jaar of 4 / 5 was ging mijn vader weer vreemd, ouders zijn een tijd uit elkaar geweest (nog wel getrouwd) en na ongeveer een jaar weer bij elkaar gekomen.
Toen ik 16 was kreeg mijn moeder een anonieme brief (waarschijnlijk van een van de collegas van mijn vader) dat hij vreemdging, al 3 jaar..... Toen mijn moeder hem hierover aansprak ontkende hij eerst, uiteindelijk is het hele verhaal er uit gekomen. Mijn vader wilde niet scheiden, mijn moeder kon dit niet meer, dus ouders zijn nu gescheiden.
Hij bleek met zijn vriendin al bij zijn moder thuis te komen, haar hele famillie te kennen etc.....
Inmiddels zijn ze samen getrouwd.
Ik heb het mijn vader een lange tijd kwalijk genomen, en was ook een lange tijd boos op hem. Nu is alles weer goed tussen ons.
Maar ik weet dat het je een hele klap kan geven, ik heb mijn moeder gezien, maar ook voor mij was het een hele moeilijke periode.

Wat je ook besluit, heel, heel veel sterkte!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:09

4 jaar een relatie met iemand anders hebben of een one night stand zit voor mij 100 km tussen. Dat laatste zou ik misschien nog kunnen vergeven. Maar iemand die mij 4 jaar besodemieterd, daar was ik echt klaar mee hoe veel pijn het ook doet. Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen, en dat is wel waar mijn relatie op gebaseerd is. Als je er echt voor kiest bij hem te blijven dan zou ik direct een goede relatietherapeut erbij zoeken. Ik vind het erg knap van je ik zou het niet kunnen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:10

lust me ass.. Dan had hij ballen moeten hebben en tegen je moeten zeggen dat hij de sex thuis niet goed genoeg vond en het buiten de deur is gaan zoeken, 4 jaar geleden..

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:10

Ts., hebben jullie kinderen?

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 14:10

De sex was de afgelopen jaren inderdaad tussen ons niet wat het geweest was. Op een of andere manier zijn we dat kwijt geraakt.

We wonen nog niet zolang samen en blijkbaar heeft hij onze relatie in het begin niet als heel serieus gezien. Ik ben er wel vanaf dag 1 heel serieus in gestapt, en hij is dus later weer wat met haar begonnen.
Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen. Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe lang hij hier mee door was gegaan als zij niet voor de deur had gestaan.

We hebben nog geen kinderen.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:11

Abercrombie schreef:
lust me ass.. Dan had hij ballen moeten hebben en tegen je moeten zeggen dat hij de sex thuis niet goed genoeg vond en het buiten de deur is gaan zoeken, 4 jaar geleden..

ik ben het zoooooooo met jou eens, met al je posten ;)

slimmerik

Saffier schreef:
Mijn vader is bij zijn eerste huwelijk al eens vreemd gegaan. Toe hij eenmaal gescheiden was etc, heeft hij mijn moeder leren kenne, alles netjes verteld, en ze hadden er afspraken over gemaakt.
Toen ik een jaar of 4 / 5 was ging mijn vader weer vreemd, ouders zijn een tijd uit elkaar geweest (nog wel getrouwd) en na ongeveer een jaar weer bij elkaar gekomen.
Toen ik 16 was kreeg mijn moeder een anonieme brief (waarschijnlijk van een van de collegas van mijn vader) dat hij vreemdging, al 3 jaar..... Toen mijn moeder hem hierover aansprak ontkende hij eerst, uiteindelijk is het hele verhaal er uit gekomen. Mijn vader wilde niet scheiden, mijn moeder kon dit niet meer, dus ouders zijn nu gescheiden.
Hij bleek met zijn vriendin al bij zijn moder thuis te komen, haar hele famillie te kennen etc.....
Ik heb het mijn vader een lange tijd kwalijk genomen, en was ook een lange tijd boos op hem. Nu is alles weer goed tussen ons.
Maar ik weet dat het je een hele klap kan geven, ik heb mijn moeder gezien, maar ook voor mij was het een hele moeilijke periode.

Dit is het verhaal van de vos en zijn haren......

Onbegrijpelijk imo dat zijn huidige vrouw nog met hem heeft willen trouwen.

Abercrombie

Saffier schreef:

Wat ik dan niet begrijp, is als je een man leert kennen dmv dat hij vreemd gaat met JOU, je hem vervolgens zelf ook kan vertrouwen onder het mom van "dat zal hij bij mij niet doen"

volgens mij als ze het spelletje eenmaal kennen, gaan ze vroeg of laat weer de fout in..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:12

cremellogek schreef:
Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen.

Waarom had hij dan ook nog die ander erbij? Twijfelde hij tussen haar en jou? Hebben ze seks gehad in jouw bed? Op jouw bank? Op jouw wasmachine? Onder jouw douche?

Barvrouwke

OMG.. de wereld vergaat inderdaad in zo een situatie.
4 jaar lang bezodemieterd, wanneer ging hij je het vertellen....
Als je wou trouwen of kinderwens hebt?
Ik had direct mijn spullen gepakt, ookal heb ik een eigen paard
en geen cent. Dat zien we dan wel weer. Zijn er mensen waar
je op terug kan vallen, ouders bijv? Een tijdelijk onderdak kunnen
geven en/of financieel kunnen steunen?

Bramasole

Wanneer was hij voor het laatst bij haar? Ik begrijp uit je verhaal ook nog dit afgelopen jaar?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:13

Quellian schreef:
cremellogek schreef:
Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen.

Waarom had hij dan ook nog die ander erbij? Twijfelde hij tussen haar en jou? Hebben ze seks gehad in jouw bed? Op jouw bank? Op jouw wasmachine? Onder jouw douche?

:r :r

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:13

cremellogek schreef:
De sex was de afgelopen jaren inderdaad tussen ons niet wat het geweest was. Op een of andere manier zijn we dat kwijt geraakt.

We wonen nog niet zolang samen en blijkbaar heeft hij onze relatie in het begin niet als heel serieus gezien. Ik ben er wel vanaf dag 1 heel serieus in gestapt, en hij is dus later weer wat met haar begonnen.
Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen. Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe lang hij hier mee door was gegaan als zij niet voor de deur had gestaan.

We hebben nog geen kinderen.

je komt op mij over alsof je hem zit te verdedigen... :?
"blijkbaar heeft hij onze relatie in het begin niet als heel serieus gezien"
"Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen"

hmmmm....

o en hij is de seks niet kwijt geraakt hoor... hij heeft jou mogelijk wat dat betreft op een tweede plaats gezet..