Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cremellogek schreef:Danicque_ schreef:Sooo, dat is niet niks
Wat maakt je vriend er zelf van?
Hij zegt er spijt van te hebben, en zich te schamen voor wat hij gedaan heeft. Voelt zich ergens ook opgelucht dat het nu out in the open is en dat de knoop door is gehakt.
In mijn ogen zijn er twee keuzes, of proberen met hem, of niet. Dat ik nu een lekker droomleven had qua huis enzo heeft daar niets mee te maken!
Quellian schreef:russel schreef:Kim in een ander topic liet je iets los van je plankman...Is voor mij eigenlijk wel het zelfde, maar dan de makkelijkste weg.
Hier moest ik ook aan denken...
Tita, das ook nog een goeie.
Je zou er wat van oplopen zeg, getver.
cremellogek schreef:De vrouw waar hij mee om ging wist wel van mijn bestaan af, en ze zei dat ze dat niet eerlijk vond.
Ik vermoed dat zij graag zou willen dat mijn vriend en ik uit elkaar gaan, zodat zij hem alleen heeft.
Ze dacht ook dat hij alles zou ontkennen, maar dat deed hij niet. Zij hebben lang geleden voor mij ooit iets gehad. Mijn vriend zegt dat het door lust begon en dat hij op gegeven moment verstikt zat in een web van leugens.
Saffier schreef:Ik heb het bij mijn ouders mee gemaakt....
Mijn vader is bij zijn eerste huwelijk al eens vreemd gegaan. Toe hij eenmaal gescheiden was etc, heeft hij mijn moeder leren kenne, alles netjes verteld, en ze hadden er afspraken over gemaakt.
Toen ik een jaar of 4 / 5 was ging mijn vader weer vreemd, ouders zijn een tijd uit elkaar geweest (nog wel getrouwd) en na ongeveer een jaar weer bij elkaar gekomen.
Toen ik 16 was kreeg mijn moeder een anonieme brief (waarschijnlijk van een van de collegas van mijn vader) dat hij vreemdging, al 3 jaar..... Toen mijn moeder hem hierover aansprak ontkende hij eerst, uiteindelijk is het hele verhaal er uit gekomen. Mijn vader wilde niet scheiden, mijn moeder kon dit niet meer, dus ouders zijn nu gescheiden.
Hij bleek met zijn vriendin al bij zijn moder thuis te komen, haar hele famillie te kennen etc.....
Inmiddels zijn ze samen getrouwd.
Ik heb het mijn vader een lange tijd kwalijk genomen, en was ook een lange tijd boos op hem. Nu is alles weer goed tussen ons.
Maar ik weet dat het je een hele klap kan geven, ik heb mijn moeder gezien, maar ook voor mij was het een hele moeilijke periode.
Wat je ook besluit, heel, heel veel sterkte!
Saffier schreef:Ik heb het bij mijn ouders mee gemaakt....
Mijn vader is bij zijn eerste huwelijk al eens vreemd gegaan. Toe hij eenmaal gescheiden was etc, heeft hij mijn moeder leren kenne, alles netjes verteld, en ze hadden er afspraken over gemaakt.
Toen ik een jaar of 4 / 5 was ging mijn vader weer vreemd, ouders zijn een tijd uit elkaar geweest (nog wel getrouwd) en na ongeveer een jaar weer bij elkaar gekomen.
Toen ik 16 was kreeg mijn moeder een anonieme brief (waarschijnlijk van een van de collegas van mijn vader) dat hij vreemdging, al 3 jaar..... Toen mijn moeder hem hierover aansprak ontkende hij eerst, uiteindelijk is het hele verhaal er uit gekomen. Mijn vader wilde niet scheiden, mijn moeder kon dit niet meer, dus ouders zijn nu gescheiden.
Hij bleek met zijn vriendin al bij zijn moder thuis te komen, haar hele famillie te kennen etc.....
Inmiddels zijn ze samen getrouwd.
Ik heb het mijn vader een lange tijd kwalijk genomen, en was ook een lange tijd boos op hem. Nu is alles weer goed tussen ons.
Maar ik weet dat het je een hele klap kan geven, ik heb mijn moeder gezien, maar ook voor mij was het een hele moeilijke periode.
Wat je ook besluit, heel, heel veel sterkte!
Quellian schreef:cremellogek schreef:Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen.
Waarom had hij dan ook nog die ander erbij? Twijfelde hij tussen haar en jou? Hebben ze seks gehad in jouw bed? Op jouw bank? Op jouw wasmachine? Onder jouw douche?
cremellogek schreef:De sex was de afgelopen jaren inderdaad tussen ons niet wat het geweest was. Op een of andere manier zijn we dat kwijt geraakt.
We wonen nog niet zolang samen en blijkbaar heeft hij onze relatie in het begin niet als heel serieus gezien. Ik ben er wel vanaf dag 1 heel serieus in gestapt, en hij is dus later weer wat met haar begonnen.
Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen. Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe lang hij hier mee door was gegaan als zij niet voor de deur had gestaan.
We hebben nog geen kinderen.