Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik moet zeggen dat ik het 100% eens ben met Pradaatje. Een hond op deze manier vergeten is gewoon onvergeeflijk. En dan kan je er nog zo'n spijt van hebben, je hebt de dood van een levend wezen op je geweten, alleen omdat je haast had.
mars_loves schreef:Heel veel sterkte.
Jammer dat het zo heeft moeten aflopen.
Stom van die mensen dat ze niet even de ruit hebben ingeslagen ofzo.
Lijkt mij toch wel het minste wat je kan doen als er geen reactie is van
de eigenaar..
Fellor schreef:Ik heb zelf twee honden maar ik weet meer dan zeker dat ik ze nooit maar dan ook nooit zou vergeten vanwege haast..
Ikima schreef:Het is nu ook een waarschuwing voor anderen, neem met deze hitte geen hond mee, dan maar de boel thuis slopen.
vrouwke schreef:_San87_ schreef:Ik moet zeggen dat ik het 100% eens ben met Pradaatje. Een hond op deze manier vergeten is gewoon onvergeeflijk. En dan kan je er nog zo'n spijt van hebben, je hebt de dood van een levend wezen op je geweten, alleen omdat je haast had.
ben ik het helemaal mee eens.
ik zou het mezelf nooooit vergeven.
arm diertje.
misschien ben ik daar een semmel in, maar ik heb hier vanalles lopen aan dieren, ik ben nog nooit 1tje vergeten.
voor ik naar me werk ga doe ik me ronde, sávonds doe ik me ronde, enz.
ik heb geen rust in me kont als ik denk dat een van me beestjes ziek is of zo.
je hebt toch een huisdier, die vergeet je toch niet?
ja sorry, ik ben er heel erg hart in, het is een levend wezen die afhankelijk is van jou.
als wij iets nodig hebben pakken wij het, zo'n diertje niet, die is afhankelijk.
_San87_ schreef:mars_loves schreef:Heel veel sterkte.
Jammer dat het zo heeft moeten aflopen.
Stom van die mensen dat ze niet even de ruit hebben ingeslagen ofzo.
Lijkt mij toch wel het minste wat je kan doen als er geen reactie is van
de eigenaar..
Pardon? Je kunt de schuld ook niet afschuiven op langslopende mensenWat een onzin zeg, TS heeft een gestikte hond op haar geweten, niet de mensen die op het concoursterrein rondlopen.