Geweldig zoals de bruiden staan te stralen naast hun paard, moet je dat niet naast je as. man doen! Mooie foto's langs zien komen, leuk topic. Ik heb alles in huis hiervoor, man, paard, kinderen......alleen nooit getrouwd.
Balte
Geplaatst: 12-08-09 09:51
De bruidskoets paardentram voor de familie met achteraan een glimp van de paarden en ponystoet die mee naar de kerk trok.
Er liepen 21 pony's en 17 paarden mee, mijn beste vriendin reed op mijn paard helemaal vooraan, dan reed er één ruiter te paard met de vlag van de paarde (LRV) en één ponyruiter met de vlag van de pony's. Daarachter reden de pony's, dan de koetsen en dan achter de koetsen de paarden.
aan de kerk, met husbie en paard
elady
Geplaatst: 12-08-09 10:04
Het is heel erg gaaf om te zien allemaal!
Ik neigde naar een misschien, maar door jullie foto's ga ik toch de "JA, met paard graag' kant op
Super mooie foto's! Echt één voor één een sprookjeshuwelijk!
tantethee
Geplaatst: 12-08-09 11:22
oeh als ik ooit ga trouwen moeten er paarden bij zijn.. lijkt me gaaf .. na ja eerst maar eens een geschikte man vinden haha.. had wel een erg leuke date gister dus wie weet word het wat.. kunnen we samen te paard
Ik ga voorlopig vast nog niet trouwen, maar wouw als ik die foto's zie! Prachtig!
loveyoutoo
Geplaatst: 12-08-09 11:52
Hij wilde graag mijn boeket hebben
sammykuh
Geplaatst: 12-08-09 12:03
@ loveyoutoo wat zie je er lekker tropisch uit zeg je boeket is er ook helemaal op ingesteld weer eens wat anders hé dan dat standaart witte en creme wel mooi hoor
loveyoutoo
Geplaatst: 12-08-09 12:04
En het regende vreselijk die dag Behalve op de momenten dat we foto's gingen maken, toen was het gelukkig droog
sammykuh
Geplaatst: 12-08-09 12:05
loveyoutoo schreef:
En het regende vreselijk die dag Behalve op de momenten dat we foto's gingen maken, toen was het gelukkig droog
dat is jammer maar wel fijn dat het met de fotos maken droog was. Waar is dit trouwens als ik vragen mag ziet er wel supper lekker afgelegen uit hoor
De rest was binnen dus dat maakte me niet zo heel veel uit. En volgens de fotograaf kan het met felle zon ook best lastig zijn om foto's te maken.
Dit is in Darp/Havelterberg. Vlak bij waar mijn paarden staan heb je een heel mooi stukje hei. Dus iemand heeft mijn ruin daar naar toe gelopen (en nog even gepoetst) en wij zijn daar met de auto heen gereden (we moesten nog wel een klein stukje lopen). Daarna hebben we nog foto's bij de hunnebedden gemaakt, maar dat zonder paard.
mairead
Geplaatst: 12-08-09 12:11
Wat een leuk topic, zeg. En allemaal mooie foto's ook: je zou er bijna speciaal voor gaan trouwen! (Paard is er al, nu de ideale man nog ) Het is natuurlijk helemaal mooi om je eigen paard de koets te laten trekken of om er in dameszadel met jurk op te gaan zitten, maar gewoon trouwfoto's met paard erbij zijn natuurlijk ook heel mooi (en een eigen paard hoort vaak toch een beetje bij de 'familie').
Jilletje
Geplaatst: 12-08-09 12:11
gewelige foto's!!!! als ik dit zie wil ik ook trouwen!!!! nu nog een man
Wauw, wat gaaf allemaal! Vooral zwarte paarden met witte jurken vind ik een onwijs mooie combi! Maar.... JULLIE HEBBEN VOLGENS MIJ ALLEMAAL GEEN CAP OP! Stout zeg! Haha, zie het al voor me, prachtige witte jurk en haar mooi opgestoken, en dan een cap op je kop
Havanna
Geplaatst: 12-08-09 14:39
ja na een super ervaring op iris (trisca) dr mooie huwelijksdag weet ik ook dat er zeker iets met paarden erbij hoort als wij gaan trouwen, daar kunnen mijn vaders mooie trouwauto's niet tegen op... tis altijd handig om dan iemand te hebben die je helpt met de hoepel ed... eraan denkend schiet ik alweer in de lach en ik moet nog wel ergens een grappige fotos hebben van dat ik onder iris dr jurk hang
Esperanza
Blogger
Geplaatst: 12-08-09 14:46
Mijn paard vond me eerst maar eng met die ritselende jurk
Ik heb ook nog op mijn paard gezeten, zal die foto nog even zoeken. Mijn sleep was ook erg erg lang, maar het lukte wel
Maar hier zitten we op de koetspaarden, en dat vond mijn man toch eng.