Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) en ik werk thuis. Dus ziekte, besprekingen etc. Het komt op mij neer maar ik ben er dus wel altijd. We hebben een grote kamer op de eerste verdieping waar mijn kantoor zit en daar hebben we ook de speelhoek van de kids en een logeer/TV hoek waar de kinderen kunnen liggen als ze ziek zijn. Dus ook met druk werk kan ik werken en op de zieke letten. En tsja dat je een kind met een beperking krijgt... dat pas je in. Hij zit in elk geval op gewoon onderwijs (montessori) en krijgt vanaf dit jaar een zogenaamd rugzakje dus extra begeleiding op school.
) dan even met me hond lopen en om 7:50 zit ik in de auto om naar kantoor te gaan, waar ik om 8:15 weer me pc aanzet. Gelukkig worden de paarden smorgens buitengezet door de eigenaar van de stal en laat mijn moeder mijn hond smiddags uit..
En helemaal slim van je dat je kinderen bij jou op de kamer kunnen spelen/slapen. Hoewel dat soms ook wel voor afleding zal zorgen, haha! 
Maar ik denk dat jij er inmiddels al wel aan gewend bent. 

.
.
.
.
. Op stal laat ik alles doen, overdag buiten-en en binnenzetten, voeren, uitmesten, dat scheelt mij allemaal heel erg veel tijd en organisatie. Het kost misschien wel extra, maar ik wil niet meer op een stal staan waar ik zelf mijn paard binnen moet halen voor een bepaalde tijd of dat je het moet organiseren met anderen, ik laat het gewoon liever door het personeel doen, dat scheelt een hoop gezanik. Uitmesten doe k ook niet zelf, ik vind er niks aan en die tijd kan ik beter aan iets leuks besteden met mijn paard
. Er zijn natuurlijk ook nog andere hobbies, maar die zijn niet zo tijdrovend en plaatsbepaald als het hebben van een paard op een pensionstal.
Het scheelt dat paard in volpension staat, wanneer ik er heen ga, hoe moe ik ook ben, weet ik dat dat enkel voor de ontspanning is: rijden of tutten of longeren of grondwerk, maar niks mesten en zo. Paard geeft me net bergen energie die ik vroeger niet had.
Wil hier op termijn wel verandering in brengen en weer terug verhuizen naar NL. Dan zullen m'n paarden wel in volpension komen te staan.
, maar toch nog even mijn verhaal .
.
)