Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ben er wel pas mee begonnen als ik fulltime beginnen werken ben.
en verder word er dus genoeg gedaan
jammer dat ik niks in handen heb maar ach we hebben t nodig.Soda schreef:DaanxBien schreef:Nee ik betaal geen kostgeld bij mn moeder
dat zal ze ook nooit van me vragen ook.. En ik zou het ook niet van mn eigen kinderen vragen . Vind het niet echt normaal
Wat is daar dan abnormaal aan? Ik ben nu 26 en woon tijdelijk parttime bij mijn moeder vanwege mijn werk. En natuurlijk betaal ik kostgeld! Kom zeg, ik heb een bijna fulltime baan en prima salaris en ik kost mijn moeder gewoon geld op dit moment. Zij doet alle boodschappen, ik douche elke dag, gebruik electriciteit. Dat is allemaal niet gratis en ik zou het van de zotte vinden om die onkosten niet gewoon te vergoeden. Dat heb ik ook gewoon uit mezelf aangeboden.
connie1964 schreef:enig idee wat een week boodschappen kost met 5 man???
Yv_ schreef:connie1964 schreef:enig idee wat een week boodschappen kost met 5 man???
Niet banketstaaf bedoeld, maar voordat je kinderen fulltime gingen werken waren de boodschappen toch ook al duur?
En jullie hebben er als ouders zijnde voor gekozen om 3 kinderen te nemen, niet het kind... Jullie hadden het ook bij 1 kind kunnen laten? Dan waren de boodschappen ook goedkoper geweest?
Dan kan je best een (klein) steentje bijdragen! Yv_ schreef:connie1964 schreef:enig idee wat een week boodschappen kost met 5 man???
Niet banketstaaf bedoeld, maar voordat je kinderen fulltime gingen werken waren de boodschappen toch ook al duur?
En jullie hebben er als ouders zijnde voor gekozen om 3 kinderen te nemen, niet het kind... Jullie hadden het ook bij 1 kind kunnen laten? Dan waren de boodschappen ook goedkoper geweest?

katiavl schreef:Ik had het ook niet over jou, maar het algemeen idee achter kostgeld inschaffen.
.