He wat rot zeg Dat is een tegenslag, zeker omdat het in eerste instantie goed leek te gaan. Het zou fijn zijn als ze weer naar Nederland kan komen en daar de behandeling voortgezet kan worden, maar dat moet natuurlijk wel verantwoord zijn.
Nou ze had dus zo'n pijn in der bil/been dat er onder zocht moest worden waar dat van daan kwam.
Of de zenuw zat bekneld. Of er was een bloeduitstorting, of het was verdikt door de operatie. En als de zenuw bekneld zit moet ze zo spoedig mogelijk weer geopereerd worden en als er een bloeduitstorting zit kunnen ze dat weg zuigen en in het laatste geval moet het gewoon genezen.
afwachten dus weer.
Het staat wel vast dat ze dinsdag nacht naar huis kan komen als ze niet daar word geopereerd. Maar dan moet ik er hier in nederland achter aan dat ze opgenomen word hier. Want dat gaat dus ook nog een probleem worden.
Nadeel is wel dat mijn broer gewoon vandaag naar huis moet vliegen. Mijn vader nu alleen terug moet rijden.
Argh wat ontzettend balen! Wel fijn dat ze weer naar nederland kan komen.. Verder weet ik eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet zeggen.. Mja alleen dat ik hoop dat het snel weer goed met haar gaat. Sterkte voor jullie allemaal!
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-09 16:14
bedankt! afwachten maar weer word er wel een beetje moedeloos van...
Ja snap ik.. Zou ik ook hebben! Maar uiteindelijk komt het allemaal goed
blensink
Geplaatst: 11-08-09 00:05
Tjee, meis Hopelijk valt het mee en hoeft je moeder niet opnieuw geopereert te worden. Wat verschrikkelijk dat je broer vandaag ook weg moest, zal voor hem ook niet makkelijk geweest zijn (maar ook hij heeft gedaan wat hij kon). Nu zit je vader weer helemaal alleen op de camping en je moeder in het ziekenhuis. Kan me heel goed voorstellen dat je je moedeloos voelt. Je kunt niets doen, behalve je zaak draaiende te houden en af te wachten op goed nieuws. Dat is geen makkelijke opgave. Alles leek zo goed te gaan, wat een ramp! Tenslotte komt alles goed, maar op het moment is het alleen maar van alles wat door je hoofd gaat en dat vergt zoveel energie! Wederom heel veel kracht en sterkte toegewenst voor jullie allemaal !
Hier beetje opluchting. Mn mama komt toch vanacht naar nederland en ze hoeft niet nog een keer geopereerd, ze heeft alleen een grote bloeduitstorting dus niks ernstigs, wel moet ze het ziekenhuis hier in voor medicijnen daar voor.
Ze zijn nu aan het uitzoeken naar welk ziekenhuis ze kan. Hoop beetje in de buurt zodat ik er heen kan morgen!
Aah super fijn! Oef ik ben zelf ook helemaal opgelucht nu.. Echt super dat je dan naar je moeder te kan, want waar ze ook is, in Nederland kan je er overal wel een beetje naartoe toch
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-09 17:42
ja ik ga woensdag gelijk naar der toe. En als ze ver weg ligt dan zeg ik mn les af. Ik moet echt naar mn mammie toe
Zou ze niet in het Sint Jansdal kunnen? Is mooi dichtbij.
Poiuytrewq
Geplaatst: 11-08-09 17:48
Wat super dat ze naar Nederland komt, kan je lekker naar der toe!! Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt, al dat gedoe met de zaak en vooral de pijn allemaal
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-09 17:51
Lilian__ schreef:
Zou ze niet in het Sint Jansdal kunnen? Is mooi dichtbij.
Is wel te hopen maar het schijnt nogal moeilijk te zijn ze moet eerst 3 dagen isoleer. En daar hebben ze niet overal ruimte voor.
Dat is geen leuk vakantie nieuws! Heel veel sterkte!
blensink
Geplaatst: 11-08-09 23:15
Ik was zo blij te lezen dat ze naar Nederland kwam, gelukkig heb ik doorgelezen. Wat fijn dat het een bloeduitstorting is en dus in zo verre meevalt en geen nieuwe operatie hoeft te ondergaan. Maar wat enorm klote dat het nu weer niet kan. Kan me heel goed voorstellen dat je helemaal gek word van het wel/niet gebeuren. Word weer afwachten dus, wat verschrikkelijk voor je! Maar hoe kan dat dat er geen één ziekenhuis in Nederland haar op kan nemen?
ze moet eerst 3 dagen geisoleerd worden ivm ziekenhuis bacterie. Dan moet ze alleen op een kamer. En schijnbaar is er nergens een kamer vrij waar ze alleen kan liggen.