vorame schreef:Persoonlijk zou ik er dus niet op googelen, dat weet ik zeker.
Opgeruimd staat netjes?
Stond dat op spits?
Dit stond er erg genoeg een aantal keer, maar is weggejorist....
Echt heel erg dat iemand dat kan zeggen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bon_Bon schreef:_Zsazsa_ schreef:bon_bon op jou reageer ik nog niet eens, wat een verschrikkelijke aso opmerking..![]()
.
Dat doe je bij deze dus al
Maar maakt niet uit hoor, het is mijn mening en blijkbaar zoalng mijn mening niet gelijk is aan de jouwe is het een 'aso-opmerking' naja prima toch
_Zsazsa_ schreef:_Zsazsa_ schreef:bon_bon op jou reageer ik nog niet eens, wat een verschrikkelijke aso opmerking..![]()
.
Dat doe je bij deze dus al
Maar maakt niet uit hoor, het is mijn mening en blijkbaar zoalng mijn mening niet gelijk is aan de jouwe is het een 'aso-opmerking' naja prima toch
[/quote]
Dat is geen vooroordeel of gissen. _Zsazsa_ schreef:Nee hoor, haar reactie was net zo respectloos te noemen als de gene onder de nieuwsberichten. Die mensen moeten dan hier uit het topic blijven of er iets van leren.
Als je condoleren dom vind, maak je een statement. Dus daar hoef ik verder geen vooroordelen meer over te maken. Die heb je dan zelf al waargemaakt.
maar goed, ik vind dat ik geen enkele aso opmerking tegen bon_bon heb gemaakt. Ik laat wel duidelijk weten dat ik het met haar mening niet eens ben en ronduit respectloos vind. En dat mag hoop ik nog wel....Dat is geen vooroordeel of gissen.
. _Zsazsa_ schreef:Nee hoor, haar reactie was net zo respectloos te noemen als de gene onder de nieuwsberichten. Die mensen moeten dan hier uit het topic blijven of er iets van leren.
Als je condoleren dom vind, maak je een statement. Dus daar hoef ik verder geen vooroordelen meer over te maken. Die heb je dan zelf al waargemaakt.
maar goed, ik vind dat ik geen enkele aso opmerking tegen bon_bon heb gemaakt. Ik laat wel duidelijk weten dat ik het met haar mening niet eens ben en ronduit respectloos vind. En dat mag hoop ik nog wel....Dat is geen vooroordeel of gissen.

Bon_Bon schreef:Ik erger me aan dat nutteloze gecondoleer van tegenwoordig, alles is zielig, oehh snel condoleren , oh ja laten we vlug weer n stille tocht lopen..
Ppff het is vaak genoeg eigen schuld dikke bult, maar dat mag niet gezegd worden!! Want dat is respectloos. En natuurlijk gaan sommige reacties te ver. Maar laten we ajb eens een keertje ophouden met dat continue slappe gekletst, hoe zielig het allemaal wel niet is. Een heleboel ongelukken kunnen voorkomen worden!
Vind vast wel een onderwerp waar we wel hetzelfde overdenken. En met die mensen van mijn voorbeeld zou ik dat denk ik echt niet hebben. _Zsazsa_ schreef:Tja als iemand zon ontzettend domme opmerkingen maakt is het moeilijk daar wel/niet op te reageren.
Waar je dat van die mening vandaan haalt weet ik ook niet, maar zal wss bij jou kort door de bocht gedachten passen

Waar hij het lef vandaan haalde begrijp ik nog niet, het interesseerde hem werkelijk geen bal dat hij levensgevaarlijke situaties veroorzaakte.