Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zou een stuk beter zijn voor het milieu, met zn allen in de trein ipv in de auto
(en dan nog zouden mensen waarschijnlijk een voorkeur geven aan een auto). 

dan ben je ook echt niet blij, maar tja de wet van Murphy eh
)
Denk alleen zomaar dat dat niet haalbaar is
Berdien schreef:En ja Misser, dat zou ik wel doen. Op het traject waar ik altijd reis wordt je sowieso wel vaak gecontroleerd, en je reist toch ook twee keer? Dan koop ik ook twee kaartjes ja.
. Ik koop zelf altijd een kaartje, maar in zo'n geval gebruik ik toch echt m'n weekendretour nog een keer.. Jose22 schreef:Koop gewoon een retourkaartje zonder datum en 'vergeet' de datum te stempelen. Zolang je niet gecontroleerd wordt, kan je ´m keer op keer gebruiken. Wordt je gecontroleerd; trek een pruillipje en je komt er vaak mee weg.
Kan ik me altijd gruwelijk aan ergeren, 9 van de 10 keer zijn die mensen het heus niet vergeten maar doen ze het bewust. Zij reizen lekker gratis en ondertussen ben ik elke maand zeker 250 euro kwijt aan treinkaartjes. Ik vind dat iedereen gewoon moet betalen die gebruik maakt van de trein. Je betaald inderdaad gewoon voor de dienst, maakt niet uit of ze controleren of niet.. al is een kaartje wel belachelijk duur.
ik geef alleen mijn mening !
Wie er regelt dat de deuren allemaal sluiten, wie er verantwoordelijk is voor de passagiers tijdens de rit? Wie er moet kijken onder de trein als er iemand voor gesprongen is, want de machinist mag dat niet doen..
Zit alleen een machinist in en als je uitzonderlijk geluk hebt een conducteur, maar zoals gezegd heb k dat nog nooit meegemaakt in al die jaren.