Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

smurffie schreef:Ik toen nog duidelijk gezegt dat ik alleen naar malta wilde.
Nu een maand terug kwam mijn moeder met dat ze toch naar griekenland wilde. Ik direct aangegeven dat ik dat NIET wilde.
_Sigrid_ schreef:Offtopic:
Voor de geïnteresseerden. Bovenstaande foto's zijn genomen op Zakynthos, een van de 3 Ionische eilanden. De eilandengroep die bekend staat als de groenste van Griekenland.
Zeewater temp in de zomer gemiddeld 26 graden, je loopt er zo in.
Fantatisch eten
Lieve mensen
Mooie natuur
Op één uitgaansgebied na (Laganas) nog geen massatoerisme.
Ik zat zelf in het gezellige dorpje Aghios Sostis.
*bijzonder*
Op en om dit eiland leggen reuzeschildpadden hun eieren. Pak de waterfiets of een bootje en je komt er 100% zeker een tegen._m.jpg
Al met al een aanrader dus.
vanuit een soort van bushalte bij de landingsbaan
nu wil ik ook
KiWiKo schreef:lieve Katja.................. je bent 16, je woont nog thuis neem ik aan( ja klopt)........ misschien een baantje bij de plaatselijke supermarkt op zaterdag.........(dankje ik werk nu in de vakantie minimaal 4 dagen buiten vakantie 3 in de horeca)
Jouw ouders werken heel hard het hele jaar door om jou en je hobbies te ondersteunen financieel ( nee nee die betaal ik zelf dankje, alleen helft van mijn paard betalen ouders omdat ik dat niet red)........ en ze kunnen je nog eens meenemen op vakantie ook!!!
heb je enig, maar dan ook enig iedee hoeveel jij boft???
er zijn meer dan genoeg gezinnen die van de voedselbank afhankelijk zijn om uberhaupt avondeten op tafel te krijgen in dit welvarende land!!!!
persoonlijk vind ik je een verwend nest, met praatjes voor 20........ die zich niet in kan beelden dat er honderden kinderen staan te trappelen om in jouw schoenen te staan.......... ( ik kan me best inbeelden dat andere wel willenneemt niet weg dat ik niet wil
)
doe met mijn mening wat je wil.......... maar denk er in iedergeval even over na...... en tel je zegeningen meis!!!
Suuzert schreef:Poeh mijn ouders hebben mij geleerd om blij te zijn met het allerkleinste. Als wij dus niet naar het buitenland konden maar hier konden blijven dan was ik daar blij mee en maakten we er wat van. En ja wij hadden ook door en door ruzies op vakantie met mijn vader omdat hij zo is, en dat gebeurde nu eenmaal in ons gezin, maar leg je erbij neer zonder je af van je pa en doe wat leuks met die vakantie. Die muggen, dat is heel vervelend, ik ken iemand die is er ook zeer allergisch voor en alleen een beetje stinkend spul heeft inderdaad weinig nut, maar persoonlijk als ik zou mogen kiezen zou ik met lange mouwen naar Griekenland gaan en niet hier blijven zitten.
Ik begrijp dat het even vervelend is als je plotseling te horen krijgt dat je alsnog mee moet op vakantie, terwijl de planning anders lag en je dit van te voren had afgesproken. Maar dan is het een kwestie van even iemand voor je paard regelen, diep in en uit ademen..een leuke bikini uitkiezen en gaan! Weet zeker dat het leuk word.
smurffie schreef:KiWiKo schreef:lieve Katja.................. je bent 16, je woont nog thuis neem ik aan( ja klopt)........ misschien een baantje bij de plaatselijke supermarkt op zaterdag.........(dankje ik werk nu in de vakantie minimaal 4 dagen buiten vakantie 3 in de horeca)
Jouw ouders werken heel hard het hele jaar door om jou en je hobbies te ondersteunen financieel ( nee nee die betaal ik zelf dankje, alleen helft van mijn paard betalen ouders omdat ik dat niet red)........ en ze kunnen je nog eens meenemen op vakantie ook!!!
er zijn meer dan genoeg gezinnen die van de voedselbank afhankelijk zijn om uberhaupt avondeten op tafel te krijgen in dit welvarende land!!!!
persoonlijk vind ik je een verwend nest, met praatjes voor 20........ die zich niet in kan beelden dat er honderden kinderen staan te trappelen om in jouw schoenen te staan.......... ( ik kan me best inbeelden dat andere wel willenneemt niet weg dat ik niet wil
)
doe met mijn mening wat je wil.......... maar denk er in iedergeval even over na...... en tel je zegeningen meis!!!
verder ga ik nu weg, moet oppassen. dit dan ook de reden dat ik rest van de avond niet meer zal kunnen reageren, zal morgen verder gaan.
smurffie schreef:KiWiKo schreef:lieve Katja.................. je bent 16, je woont nog thuis neem ik aan( ja klopt)........ misschien een baantje bij de plaatselijke supermarkt op zaterdag.........(dankje ik werk nu in de vakantie minimaal 4 dagen buiten vakantie 3 in de horeca)
)
verder ga ik nu weg, moet oppassen. dit dan ook de reden dat ik rest van de avond niet meer zal kunnen reageren, zal morgen verder gaan.
Maar probeer idd te bedenken dat het echt gaaf is, helemaal naar Griekenland. Probeer het toch te accepteren, misschien zijn er wel hele leuke meiden/jongens.
Je kunt vast wel een beetje je eigen gang gaan en zo. Weet je wat ik altijd doe als ik mee moet op vakantie (naar een plek waar ik het niet leuk vind)? Zoek via Google wat er allemaal in de buurt te doen is.
Vorig jaar kreeg ik ook een heel forum over me heen, omdat ik niet mee wou naar Duitsland. Tja... Uiteindelijk is het best leuk geworden, dus het valt bij jou vast ook mee (zeker in zo'n leuk land)! Het eten schijnt daar ook superlekker te zijn.
)
Rosa__ schreef:Als je geen zin hebt in je vakantie, al is het nog zo verwend misschien, dan is dat heel jammer. Meestal helpt het niet als mensen je dan verwend vinden. Jammer dat de meeste mensen hier niet naar het probleem van de TS kijken, ook al is het verwend. Blijkbaar is het dan ineens niet meer de moeite waard of zo.Maar probeer idd te bedenken dat het echt gaaf is, helemaal naar Griekenland. Probeer het toch te accepteren, misschien zijn er wel hele leuke meiden/jongens.
Je kunt vast wel een beetje je eigen gang gaan en zo. Weet je wat ik altijd doe als ik mee moet op vakantie (naar een plek waar ik het niet leuk vind)? Zoek via Google wat er allemaal in de buurt te doen is.
Vorig jaar kreeg ik ook een heel forum over me heen, omdat ik niet mee wou naar Duitsland. Tja... Uiteindelijk is het best leuk geworden, dus het valt bij jou vast ook mee (zeker in zo'n leuk land)! Het eten schijnt daar ook superlekker te zijn.
Aardig overdreven reacties, ze vraagt het toch gewoon netjes? Met vriendelijk reageren bereik je echt VEEL meer, hoor.