Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:NonaWen schreef:Fijn dat jij nergens bang voor bent hahaik wou dat ik dat had..
maar nee, spinnen en langpootmuggen
ik krijg er nu al kippevel van..
en dat terwijl ik juist bang zou moeten zijn want ik ben allergisch voor muggen!
als ik gestoken word door een mug krijg ik een bult ter waarde van een horzel!
dik,rood,heet en zeer pijnlijk.....
als ik er 1 zie vliegen dan ben ik niet bang,maar juist heel gehaaid om hem uit mijn huis te krijgen!
en tevens heb ik goede medicijnen,misschien vind ik spinnen daarom wel aardig
ikdoemaarwat schreef:Owja, daarna kreeg je nog ff te zien hoe een slang een muis opvratBLEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ben direct gestopt met de opleiding hierna...

[/quote]

Zwartwitje schreef:ikdoemaarwat, het is inderdaad een irreële angst die mensen voor spinnen hebben. Ik begrijp het ergens wel; wat sommigen met spinnen hebben heb ik met vissen. gelukkig wandelen die echter niet ongemerkt door mijn huis.
Larisske schreef:Ik ben ook zo bang van spinnen, wij waren met de klas op een insectenstudie en een leerkracht wist dat ik,mijn vriendin en een andere lerkracht als de dood waren voor spinnen. Natuurlijk komt deze leraar op ons af met zijn handen in een kommetje, wij rennen door heel dat park , neemt de andere bange leerkracht ineens een spade en dreigt ermee te slaan als hij dichter kwam, bleek dat ie helemaal geen spin had
Maar als ik er een zie of denk te zien begin ik te roepen tot iemand mij hoort. ik zal er vandaan bij lopen, maar die spin niet van mij![]()
Ik ben ook zo bang van wespen,Muggen en bijen

Hannah_Menno schreef:ikdoemaarwat;
Sorry hoor, maar je komt hier een beetje over alsof je jezelf wel goed vind en denkt dat wij allemaal grote aanstellers zijn.
Hebben wij ervoor gekozen om bang te zijn? Nee! Ik zou ook willen dat ik ze gewoon kon oppakken, en naar buiten kon gooien maar blijkbaar is het een of anders ínstinct' ofzo; pakken en MOORDEN!
Ik ben gewoon bang, en waarvoor? Ik weet het niet! Het is nou eenmaal zo en je kunt er niet zo 1,2,3 iets aan veranderen.
Ik ken veel mensen die bang zijn voor padden maar tegen hun ga ik toch ook niet zeggen; Ach, stel je niet aan 't is maar een pad!
Respecteer elkaar en elkaar's angsten!

raar maar waar..... ikdoemaarwat schreef:Zwartwitje schreef:ikdoemaarwat, het is inderdaad een irreële angst die mensen voor spinnen hebben. Ik begrijp het ergens wel; wat sommigen met spinnen hebben heb ik met vissen. gelukkig wandelen die echter niet ongemerkt door mijn huis.
ok ok....maar wat doen vissen dan?
alle vissen? of bijtende vissen? want tja ik ga ook niet vrijwillig tussen bijtende vissen zwemmen
. Ik vind ze niet eng, maar er zijn mensen die dat gewoon smerig vinden.
). Ik snap niet wat mensen eng vinden aan naalden, bijvoorbeeld, maar dat is denk ik omdat ik het zelf niet eng vind en alleen vervelend.
Haha!
Rebeccaa schreef:Larisske schreef:Ik ben ook zo bang van spinnen, wij waren met de klas op een insectenstudie en een leerkracht wist dat ik,mijn vriendin en een andere lerkracht als de dood waren voor spinnen. Natuurlijk komt deze leraar op ons af met zijn handen in een kommetje, wij rennen door heel dat park , neemt de andere bange leerkracht ineens een spade en dreigt ermee te slaan als hij dichter kwam, bleek dat ie helemaal geen spin had
Maar als ik er een zie of denk te zien begin ik te roepen tot iemand mij hoort. ik zal er vandaan bij lopen, maar die spin niet van mij![]()
Ik ben ook zo bang van wespen,Muggen en bijen
Haha, muggen vind ik alleen irritant..
Ik voor Spinnen en Slangen..
Bij het Guppy (Dierenwinkel) moet ik ook echt heel lang twijfelen voor ik langs de slangen loop, bah. En dan loop ik heel hard en kijk ik écht naar de grond. Ik vind ze zó eng.. Slangen zie je in het dagelijks leven niet eigenlijk, maar spinnen dus wel..
Verder ben ik ook panisch voor wespen.
En dat was het wel.
axeltje schreef:Mensen die tegen het doodmaken van spinnen zijn:
Wat doen jullie met vliegen of nog erger; muggen die je uit je slaap houden? Laten jullie die ook vliegen? Of sla je die stiekem ook dood?
Ik probeer een spin ook te vangen met glas oid en dan buiten te zetten, maar een mug of daas gaat er toch echt aan.
Is dat ook zo erg??