Een jaar vrij! Wat moet ik doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:26

ushi

Re: Een jaar vrij! Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:11

Weet niet of iemand al met het idee gekomen is, maar misschien proberen je cijfers op te hogen zodat je meer kans maakt met inloten. Want je word ingedeeld in categorieen toch? Op basis van je gemiddelde, als je zorgt dat dat gemiddelde hoger word en je in een betere categorie komt! ;)

Arabesk

Re: Een jaar vrij! Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:14

ach een jaartje wat anders doen kan heel verfrissend zijn en levenservaring meegeven, óók heel waardevol :j

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 11:58

ushi schreef:
Weet niet of iemand al met het idee gekomen is, maar misschien proberen je cijfers op te hogen zodat je meer kans maakt met inloten. Want je word ingedeeld in categorieen toch? Op basis van je gemiddelde, als je zorgt dat dat gemiddelde hoger word en je in een betere categorie komt! ;)

kan helaas niet.. als het had gekunt zou ik het zeker doen! maar de enige mogelijkheid is om mijn hele eindexamenjaar over te doen.. en dat zie ik niet echt zitten bovendien dnek ik niet dat ik dan een enorm hoger gemiddelde ga krijgen. Deelcertificaten tellen niet mee voor de loting omdat het niet eerlijk zou zijn als je het gaat plannen dat je een anatal cijfers hel laag hebt en dan de rest hoog zodat je eigenlijk je 6vwo in twee jaar doet :P nog te begrijpen.. ;)

Falderal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 16:14

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik wil zelf ook een jaar vrij nemen na mijn Havo om vrijwilligerswerk te doen.
De site http://www.travelactive.nl bied veel verschillende dingen, waaronder vrijwilligerswerk met dieren (ook paarden) maar bijvoorbeeld ook mogelijkheid tot werken in het buitenland, evt. als au pair. Je krijgt er ook begeleiding bij, misschien dat er wat bij zit voor je?