Stef zoals jij het nou uitlegt komt het op mij over dat er totaal geen mensen zijn die jullie met respect behandelen en alleen maar lopen schelden.
nee hoor, absoluut niet
Ik weet dat ze ertussen zitten, maar ik ga vast niet lopen schelden op een medewerker (als deze tenminste zijn werk naar behoren doet, er zijn altijd rotte appels aanwezig helaas) en ik geloof ook wel dat jullie je best doen om mij te helpen.
En zoals jij het aangeeft dat je het verkeerde nummer hebt genoteerd (controleren had ook gekund) kan gebeuren en helaas, dan zal er teruggebeld moeten worden. Maar dan zal er vast notitie bij hebben gestaan dat jullie het verkeerde nummer hadden en daarom dhr niet terug hebben kunnen bellen.
klopt, heb ik in dit geval ook gedaan, maar t levert wel een extra call op die niet nodig was Dat is onmacht, maar dat mensen de hoorn erop kwakken omdat hun de productkennis niet voor elkander hebben en ik daarom opnieuw moet bellen dat gaat mij gewoon te ver.
helemaal mee eens, mag en moet niet kunnenMoet zelf taxi's inboeken voor mensen met een WMO indicatie, ik moet de producten toch ook kennen, weten wat wel en niet mag. Dan verwacht ik dat als jij op een klantenservice zit jij dit ook moet kennen.
Oke het kan voorkomen dat het probleem ingewikkelder is dan dat het lijkt en dat daarvoor overlegd zal moeten worden. Geen probleem, bel mij dan weer en laat mij niet weer zoveel euro aan de klantenservice besteden voordat ik iemand aan de telefoon krijg die weet wat er gebeurd is.
ligt er een beetje aan. Probeer klanten niet langer dan 1 minuut in de wacht te houden, lukt niet altijd. Wij hebben trouwens een gratis nummer
Vind jou beredenatie krom, jij scheert iedereen een beetje over 1 kam heen. Iedereen praat door je heen, laat jou niet uitpraten zoals ik het hier lees. Helaas weet ik ook dat de negatieve telefoontjes langer blijven hangen dan de positieve, maar tel het eens mij elkaar op, volgens mij valt het dan nog wel mee hoeveel mensen reageren zoals jij dat nou beschrijft.
ik zeg nergens iedereen, ik heb enkel over de klanten DIE dat doen, en dan heb ik al meerdere keren aangegevenEn dan kan ik nu fel zijn, ik voel me gewoon aangesproken op iets wat ik helemaal niet doe. En ik denk dat nog wel meer mensen dit zo hebben.
[zelfde andersom met de opmerking (niet van jou) dat we enkel met zn allen thee zitten te drinken etc[/b]
Ik heb alle begrip voor mensen op een klantenservice, er zullen er genoeg zijn die dit niet hebben. Maar je zit er om iets op te lossen, en niet om me van het kastje naar de muur te sturen en vervolgens geen oplossing hebben
[bIk zit er zeker om dingen op te lossen, en ik zal ook alles doen om een oplossing te krijgen, als dat inhoudt dat ik naar 6 verschillende afdelingen moet bellen (wij worden net zo goed van het kastje naar de muur gestuurd helaas) zal ik de klant daar ook mijn excuses voor maken. Maar soms komt het voor dat er geen oplossing is. Of althans, niet die, die de klant wil horen[/b]