na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:25

nuvel schreef:
en niet oei wat nu ?? met andere woorden zoek het zelf maar uit .

Dat tweede is jouw interpretatie - het zou niet de mijne zijn. En misschien moet je (als je hem nog spreekt) vooral even vragen hoe hij dat bedoelde, want maar al te gauw vat de een dingen heel anders op dan de ander ze bedoelde. Dat kun je alleen oplossen door er over te praten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:26

Shadow0 schreef:
Je vindt dat alleen de jongen onhandig gehandeld heeft? Is het niet beantwoorden van smsjes wel netjes?

Ze belt hem toch terug? Is ie te belazerd om even op te nemen terwijl hij weet dat ze verdwaald is dus?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:11

Shadow0 schreef:
nuvel schreef:
en niet oei wat nu ?? met andere woorden zoek het zelf maar uit .

Dat tweede is jouw interpretatie - het zou niet de mijne zijn. En misschien moet je (als je hem nog spreekt) vooral even vragen hoe hij dat bedoelde, want maar al te gauw vat de een dingen heel anders op dan de ander ze bedoelde. Dat kun je alleen oplossen door er over te praten...

heb net het hele topic door gelezen maar als ik dat zou ontvangen zou ik ook denken van nou oke leuk zo een reactie..

Lusitana

Re: na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:43

Ik zou "oei wat nu?" gewoon zien als vraag naar een oplossing. Die zou ik hem dan aanreiken door iets te zeggen als :" opnieuw ergens afspreken? Nu nog, of op een andere dag?"

Ik bedoel, waarom uitgaan van dat het anders bedoeld was dan wat er STAAT? Een vraag?

Het "oei, dat is niet zo best" is gewoon een vaststelling. Het was toch ook niet zo best? Of jammer, of klöte, of welke uitdrukking je dan ook zou willen gebruiken?

Ik zie echt niet hoe je zoiets kunt bombarderen tot iets negatiefs.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:55

nouja ikzelf zou dus NOOIT bellen bel zo al niet graag dus dan ook niet...smsen doe ik blindelings :P (nu ff niet daar deze knopjes vrij vervelend en wennen zijn...)krijg dr ook serieus last van aan mn vingers met deze tel, hopelijk verandert dat:P kan ik eigendelijk voor heel weinig veel smsen en doe ik t niet ivb vervelend gevoel hihi

ik vind ook niet kunnen (owja heb alleen de eerste pagina gelezen sorry) verder vind ik de opmerking dat hij overal had kunnen stoppen om btg te kopen niet juist.. IK kon met mn vorige provider geen btg kopen!! alleen via gsm..heb nu een jaar niet meer kunnen opwaarderen wegens het 1 en ander (perongelijk paar uur op internet gezeten!! enorm bedrach dat ik dus niet kon betalen) alé dan nog..als mijn btg bijna op was en ik heb bv net genoeg geld om wel ff iets leuks te doen met die persoon heb ik persoon of het geld niet bij me of niet eens thuis of op de bank waar ik btg voor kan halen.

verder heb ik iets soortgelijks mee gemaakt..alleen had ik geen gsm, smste met mn ma's gsm die thuis lag...we hadden EINDELIJK dan afgesproken na ook 3 tot 6 maanden steeds vragen en ik nee zei, we zouden naar de bios gaan dus heb dan daar voor met hem afgesproken heb een 45 min zitten w88, ik had 1 vage foto gezien! dus zag opeens 2 andere in de auto naar me kijken en lachen...ik d8 dus ja dalijk is hij dat die me in de maling neemt!

uiteindelijk met mn ma terug gegaan gezegt dat ik dr was en waar hij nu was, dat ik het jammer vond..hij had toen een hele goede reden en half uur erna was hij dr dan toch...hij vroeg moet ik de bus pakken of zie je het niet meer zitten? ik denk alé nog 1x en toen was hij dr ook gewoon!!!!

dus miss is er wel een goede rede! desnoods heeft hij een ongeluk gehad, maar ik zou geen dingen gaan invullen (zijn vrouwen zo goed in :P) kijk wat dr gebeurt maar geloof geen stom smoesje, het moet een goede rede zijn. Erna is het aan jezelf of je het nog eens doet of niet! zo niet dan oke zowel en het gebeurt weer, dumpen die handel! hij speelt dan met je en is disrespectvol! er kan heus wel eens iets gebeuren/tussen komen en je de kans niet hebt dit te melden! MAAR neemt niet weg dat ik 2x achter elkaar te veel vind!

succes ;)

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:58

@ TS,

Ik heb zo goed als het gehele topic doorgelezen, maar wat naar zeg! Zoiets is mij in een heel ver verlede ook gebeurd, maar leuk is het zeker niet! Ik kan me ook herrinneren dat ik vreselijk kwaad was en erg teleurgesteld.
Maar je kan inderdaad speculeren wat je wilt, maar dat heeft allemaal toch geen zin. Je moet maar zo denken wil hij me echt beter leren kennen/zijn kant van het verhaal uitleggen dan laat hij vanzelf wel iets van zich horen!

En zo niet jammer dan! Wie weet was er wel echt iets gebeurd, je weet immers maar nooit.
Maar goed jij hebt inmiddels al iets van je laten horen na die toestand, dus nu is het aan hem.

En anders meid er lopen nog zat leuke kerels voor je rond!

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 01:05

bedankt voor je reactie diamond ! je hebt gelijk .
ik hoop iets te horen is dat niet zo jammer dan . ben niet wanhopig of zo maar heb alleen gewoon een super gevoel bij hem .

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 01:11

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 02:43

zou het kunnen...dat hij een ongeluk heeft gehad?
weet niet of er in die buurt wat gebeurd is?
je weet maar nooit he
dat zou dan natuurlijk wel alles kunnen verklaren .
zoek es wat uit op internet?

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:59

Lizz schreef:
Ohjee deja vu...
[HK] Daar stond ik dan, alleen en verlaten...

Je hoeft niet het hele topic te lezen, maar uiteindelijk is dat niets geworden, zijn excuus was dat hij zich (drie dagen) verslapen had :=

Dalijk is het dezelfde jongen :=

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:22

Heb je nu nog steeds niets gehoord? Ik vind het raar dat hij nog steeds niets heeft laten horen en de reden waarom hij er niet was .... Hij is je wel een goede uitleg verschuldigt lijkt mij. Hoe vaak sprak je hem normaal? Bijna iedere dag of weekelijks ofzo?

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:10

haha het houdt de gemoederen wel bezig!
Ik ben nu toch benieuwd naar zijn kant van het verhaal!

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 00:03

ik lees mee maar ben nu ook wel benieuwd naar zijn kant

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 02:22

Ik vind het heel vriendelijk dat er meiden zijn die het voor die jongen opnemen, maar even van een afstand bekeken, hij zal wel met iets heel erg goeds op de proppen moeten komen wil dit een normamel uitleg krijgen.

De afspraak is dat zij smst als ze daar is en dat hij dan pas komt, hoe komen jullie erbij dat hij drie kwartier heeft gewacht?
Ze smst dat ze verdwaald is, wat kan gebeuren als je iemand jouw kant op laat komen, als je dat uit wilt sluiten moet je het omdraaien en haar kant opkomen, sowieso vind ik het al niet netjes om een meid te laten komen midden in de nacht naar een verlaten parkeerplaats, zelfs al zou die naar der toe rijden op het moment dat ze zegt ik ben er staat ze daar nog steeds alleen te wachten.
Als je ver uit elkaar woont en afspreekt elkaar halverwege te ontmoeten ok, maar zij rijdt naar zijn woonplaats en spreekt daar met hem af op een parkeerplaats, niet eens een huisadres.

TS ondanks dat je hem ooit ontmoet hebt vindt ik dat je onnodige risico's hebt genomen, ik heb vroeger ook gedate via internet, maar doe dit nooit meer op deze manier, nu heb je een blauwtje gelopen, volgende keer tref je een vent die het erger met je voorheeft of kom je er 1 tegen terwijl je staat te wachten.
Als een man je echt leuk vindt komt hij naar jou en wil hij niet dat je in deze situatie komt en ik ben ook weleens verdwaald als ik ergens afsprak, en ja als je verdwaald ben je te laat, niet met opzet en je meldt het, en heb nog nooit meegemaakt dat ze niet zoiets hadden van joh meid waar sta je dan kom ik eraan.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:46

Ik weet niet of je mij (met 48 jaar) onder die meiden schaart, maar ik neem het niet voor de man op, maar neem het gewoon niet onvoorwaardelijk voor TS op.
Als je mijn posts leest, zul je zien dat ze neutraal zijn. Het gaat oa over het bericht, over chatten en sms en de situatie in het algemeen.

Ik blijf erbij dat als men gewoon GEBELD had (daar zijn ze toch voor!!!!) ipv berichtjes sturen, er een en ander sneller duidelijk was geworden, ook áls ze bv in de maling was genomen. Want dat hoor je wel aan een stem, maar kun je niet uit een bericht opmaken.
Directe communicatie is gewoon beter.

En ik steun je in de uitlating dat midden in de nacht op een parkeerplaats ontmoeten niet slim is.
Ik zou trouwens ook niet kiezen voor een huis adres, maar neutraal gebied als een café dat nog open is. Dan zijn er anderen bij en kun je in elk geval ook nog het gezellig hebben als je moet wachten en zelfs als iemand dan niet op komt dagen, heb je in elk geval je nachtje uit gehad... Uiteraard wel uitkijken met drinken als je nog moet rijden ;)

Maar goed, ik zie dat ik in herhaling treed. Sorry. :o

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:55

roybrit schreef:
was die niet in de ballebak van de Ikea? _O-

Briljant! _O-

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:23

Ben wel benieuwd of TS hem nog heeft gesproken?

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:36

Ja inderdaad, lees al de hele tijd stiekem mee. Nu maar gelijk stipje voor als ik het topic niet meer kan vinden! Ben erg benieuwd hoe het allemaal uit pakt, hoop dat ze nog iets van hem hoort!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:44

Lizz schreef:
Ohjee deja vu...
[HK] Daar stond ik dan, alleen en verlaten...

Je hoeft niet het hele topic te lezen, maar uiteindelijk is dat niets geworden, zijn excuus was dat hij zich (drie dagen) verslapen had :=

Ik moest ook meteen aan m'n eigen topic denken. Heb geen contact meer met hem en hij smst ook niet meer (gelukkig maar)..
Zelfde verhaal, had ook een goed gevoel bij hem, maar helaas zat m'n gevoel een beetje verkeerd.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:30

Shadow0 schreef:
Wat de ideale reactie is weet ik niet... ik vind het hier gewoon van beide zijden niet erg handig gecommuniceerd... Niet reageren op een sms'je van een ander is niet handig. En 'oei das minder en nu' vind ik geen extreem banketstaaf antwoord, er zijn vast en zeker betere reacties te bedenken, maar het valt best mee. Dan niet reageren lost de boel ook niet echt op zeg maar.

Op mijn 3e date ofzo met mijn vriend moest ik wegens drukte anders naar zijn huis rijden als waar ik hem de eerste keer naartoe had gebracht.
Ik zou helpen bloemencorso-steken en als ik de auto bij hem had geparkeerd, op de fiets komen.

Maarja het was superdruk in zijn woonplaats met die bloemen dus ik reed via een andere kant die plaats binnen en ja hoor.... zijn straat was dus eenrichtingsverkeer en ik kwam er niet meer uit hoe ik er dan WEL moest komen :')

Dus ik zat me al een beetje te schamen en stuur een sms: "Nou het lukt me niet om op tijd te komen, want ik kan je huis niet vinden!!"
Stuurt hij terug: "ok"

Ik dacht echt bij mezelf aaaaaarg 8)7 bel dan even waar sta je?

Ik heb mijn auto gewoon maar ergens neergezet op een gegeven moment en ben op de fiets gestapt en ja, we zijn nog steeds gelukkig :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:34

Ik ben benieuwd of je al wat vernomen hebt van hem?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:38

Sily schreef:
Als een man je echt leuk vindt komt hij naar jou

Goed advies Sily, maar ik zou dan niet op mijn huisadres afspreken :)

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:39

Ik ben ook wel erg benieuwd ja!

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:43

ik ben ook wel benieuwd wat zijn antwoord op zijn actie is!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:30

Nicolletje schreef:
Sily schreef:
Als een man je echt leuk vindt komt hij naar jou

Goed advies Sily, maar ik zou dan niet op mijn huisadres afspreken :)

Gewoon in je woonplaats/of stad in de buurt, waar je de omgeving goed kent kan natuurlijk ook. :)