Shadow0 schreef:Wat de ideale reactie is weet ik niet... ik vind het hier gewoon van beide zijden niet erg handig gecommuniceerd... Niet reageren op een sms'je van een ander is niet handig. En 'oei das minder en nu' vind ik geen extreem banketstaaf antwoord, er zijn vast en zeker betere reacties te bedenken, maar het valt best mee. Dan niet reageren lost de boel ook niet echt op zeg maar.
Op mijn 3e date ofzo met mijn vriend moest ik wegens drukte anders naar zijn huis rijden als waar ik hem de eerste keer naartoe had gebracht.
Ik zou helpen bloemencorso-steken en als ik de auto bij hem had geparkeerd, op de fiets komen.
Maarja het was superdruk in zijn woonplaats met die bloemen dus ik reed via een andere kant die plaats binnen en ja hoor.... zijn straat was dus eenrichtingsverkeer en ik kwam er niet meer uit hoe ik er dan WEL moest komen 
Dus ik zat me al een beetje te schamen en stuur een sms: "Nou het lukt me niet om op tijd te komen, want ik kan je huis niet vinden!!"
Stuurt hij terug: "ok"
Ik dacht echt bij mezelf aaaaaarg
bel dan even waar sta je?
Ik heb mijn auto gewoon maar ergens neergezet op een gegeven moment en ben op de fiets gestapt en ja, we zijn nog steeds gelukkig