Een iets té wilde nacht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:53

ja hoor. Minstens even grove. :j Maar om alle schuld op de kerel te steken als het meiske kennelijk ook gewillig genoeg was?

Da's zoals je merrie laten dekken en dan de hengst een schop onder zijn....... geven omdat ie haar gedekt heeft :D
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-07-09 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:53

arans schreef:
Guernica schreef:
Vind het nog knap dat hij 8 maanden de schijn op heeft gehouden dat het om meer ging dan seks.

Hij had er veel voor over dus :D

Kan je toch net zo goed wat centen neerleggen voor die vrouwtjes die zo mooi achter de raampjes dansen?
In de tijd dat hij met haar was had hij ook kunnen gaan werken, verdien je het zo weer terug.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:54

Hahahah zie hier mensen met rare dingen./gedachtes :')

Gangbang :=

Nee ik weet wel dat de jeugd van tegenwoordig (aaaaah ik lijk nu egt hoogbejaard) vroeger met de drank begint dan mijn generatie (achja behoor eigenlijk nog steeds tot die generatie, ben 19 bijna 20 := ) maar ook ik was er dus wat vroeg bij, maar meisjes met wie ik omging waren er écht vroeg bij, en denk dan aan 13 jaar ofzo! Het kn altijd erger! En over die gangbang, vaak in die gevallen zijn de meisjes zwaar gedrogeerd en kunnen geen weerstand bieden. bij mij in de buurt gebeurd dat vaak, en dat noem ik geeneens gangbang maar groepsverkrachtig gezien er maar weinig meiden zijn die graag met 5 jongens op 1 nacht het willen doen ;)

Maarjah, TS, ben blij dat je je nu beter voelt, je moet je niet laten ompraten, wat jij hebt gedaan gebeurt zooo vaak, en niet dat dat goed is, maar het maakt je geen ander/slecht mens ;) je bent nog steeds dezelfde als voor de bewuste nacht. Het gaat erom dat je genoten heb!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:54

Guernica schreef:
upperlady schreef:
Ben het zeker wel met je eens. Ik ben dan zelf ook pas 21 maar dit is in mijn opvoeding ook nooit als normaal beschouwd hoor! overigens net als wat ik al eerder zei, met 3 jongens snachts in 1 huis slapen op mijn 15e!

Wat is daar in vredesnaam mis mee? Ze is toch niet gegangbanged?

_O-

Als dat al erg is! Ik ben 17 en de afgelopen jaren heb ik met wel meer jongens dan 3 in een huis geslapen, ook in een bed ja! Ik heb bijna alleen maar jongensvrienden en het gebeurt dan ook regelmatig dat ik bij hen slaap of zij bij mij. Vorige week bleven er nog 6 slapen. Geen probleem toch, het is toch geen orgie?
Als er niet genoeg plek is slaap ik ook zo bij een vriend in bed (of bij 2). I can't see the problem, het zijn vrienden van me en bij een jongen in bed betekend toch niet automatisch seks?

@ TS ik kan me voorstellen dat je je misschien wat ongemakkelijk voelt, zeker tegenover die jongen. Maar van je fouten moet je leren. ;) Als ontmaagding is het misschien niet eh.. al te romantisch, maar eens moet de eerste keer zijn toch? Er komen heus nog wel romantischer keren hoor.
Ik heb ook dingen gedaan waarvan ik achteraf misschien dacht van "was dat zo verstandig" maar als je het veilig doet en lol hebt, dan is er toch niks mis mee? :) Het is jouw lijf en jij beslist wat je er mee doet. Als je het zelf maar beslist, dat is het belangrijkste. ;)

En trouwens, wat is er mis met 15 jaar? Ik was zelf 14, nou en? 2 bezopen mensen + hormonen is toch beide schuld, je kan gewoon nee zeggen hoor. ;)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:55

pharagirlke schreef:
ja hoor. Minstens even grove. :j Maar om alle schuld op de kerel te steken als het meiske kennelijk ook gewillig genoeg was?

Da's zoals je merrie laten dekken en dan de hengst een schop onder zijn....... geven omdat ie haar gedekt heeft :D

Ik zeg ook niet dat alle schuld op die jongen geschoven moet worden ;)
Ik vind; waar er twee seksen, hebben er twee schuld (en als het goed is plezier ;) ) en moeten beiden opdraaien voor de consequenties.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:55

tja het woord slet ?? tis altijd makkelijk om iemand zo te noemen.. ieder mens is verschillend en leeft zijn leven op die manier.. de een vind het fijn om voor altijd bij de eerste te blijven.. de ander bouwt nog even een feestje ( noem het zo maar even ) achja worden we daar anders van ?? neh we gaan uiteindelijk allemaal dood ( hopelijk ) nadat we genoten hebben van het leven

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:56

Zwartwitje schreef:
pharagirlke schreef:

Ik vind; waar er twee seksen, hebben er twee schuld (en als het goed is plezier ;) ) en moeten beiden opdraaien voor de consequenties.

Ja hoor, dus dan moet men niet gaan ze*ken over die jongen dat het zijn schuld is. Netjes was het niet van hem, maar van haar beslist ook niet.

Anoniem

Re: Een iets té wilde nacht?

Waar er twee seksen hebben er twee schuld. _O- _O-

Fenrir

@ pharagirlke waarom zou ze een slet zijn na 1 nachtje met een jongen, wat is daar mis mee?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:57

Ik moet eerlijk zeggen dat het in mijn omgeving raar is als je iets anders dan alcahol besteld op een feestje. EN uitgaan gaat hier alleen maar om zo-dronken-mogelijk worden. Ook als vriendinnen hier afspreken om gewoon gezelig bij elkaar te gaan zitten een avondje kan dat niet zonder een fles wijn.

Maarja ik woon in westfriesland, en daar schijnt het het ergste te zijn van heel nederland. Maar het lijkt soms wel of dat dat het belangerijkste is. En ik ban echt anti-alcahol, en bij mijn vriendinnen voel ik echt dat de druk heel groot is voor mij om ook te drinken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:58

leeneliefje schreef:
nee oke. maar het is vndaag de dag toch redelijk normaal dat mensen van 15 alchohol nuttigen? (om het even sjeik te zeggen ) Niet dat het goed is of normaal of weet ik veel.
het is natuurlijk heel erg slecht. daar ben ik me ook van bewust. maar het is nu eenmaal iets wat gewoon op élk feestje aan wezig is.

Waarom meelopen met de kudde? ik ga niet bewust mijn lichaam naar de vernieling helpen om mee te doen. Ze vonden mij nog steeds aardig met een cola in de hand hoor :D
Ik vind het absoluut niet normaal dat kinderen van 15 drinken. Ik geef leiding aan kids van 15 tm 18 en ik zorg dat ik van te voren hun geboortedatum heb zodat ik ze een barkaart geef voor onder de 16 jaar :) Dus de smoes van: ik ben 16 of het mag van mijn ouders, komt er bij mij niet in.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:58

zolang je niet weet hoe je het schrijft kun je het beter nog even laten staan...

alcohol....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:59

Omdat ze maar 15 is, alcohol op had, die jongen niet kende en toch er mee in bed kroop. "in mijn tijd" was dat zo niet :') Toen leerde men elkaar nog kennen voor men op elkaar ging hupsen. Best dat ze het veilig gedaan heeft want anders was het over drie maanden "ik ben zwanger van die kl**t die met me sekste omdat ik het hem toe liet"

En dan is het die kerel zijn schuld :j

En ik vind het niet normaal dat 15jarige al acohol drinken ;) Is zelfs illegaal als je het mij vraagt om alcohol te verkopen aan iemand onder de 16. Dit bericht is een heel leuk voorbeeld van waarom dat niet mag :D Van mij mogen ze het gelijk in ierland naar 21 verhogen :j wettelijk gezien mag TS zelfs geen seks hebben. (ja, daar is, iig in belgie, serieus een leeftijdsgrens voor van 16 jaar.)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-07-09 19:00, in het totaal 3 keer bewerkt

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:59

pharagirlke schreef:

pharagirlke schreef:
Zwartwitje schreef:

Ja hoor, dus dan moet men niet gaan ze*ken over die jongen dat het zijn schuld is. Netjes was het niet van hem, maar van haar beslist ook niet.

ts zéikt ook niet dat zei iemand ander ;)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 19:00

idd it takes two to tango. :roll:

anyway.
mensen denken volgens mij dat ik het énige meisje aanwezig was.
dat is dus niet zo. mijn vriendin was er ook nog. die overing die jongen voor haar eigen plezier had uitgenodigd achteraf gezien. auwtjs :') En één van die andere 2 jongens was een homo. En die andere die sliep de hele nacht.
dus praktisch gezien was er maar 1 jongen. :o

haha oke dat is gel*l

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:00

Dit topic maakt trouwens echt mijn dag. :')

Zwartwitje

Guernica schreef:
Waar er twee seksen hebben er twee schuld. _O- _O-

Ja, toch? ;)
Even een gangbaar gezegde verbasterd :D

arans, dat vind ik wel heel erg, dat de druk om bij jullie alcohol te drinken zo enorm groot is. Ik weet nog wel dat dat 10 jaar geleden met wiet bij ons net zo was. Op een gegeven moment kende ik serieus niemand van mijn leeftijdsgroep die weleens of regelmatig blowde. Iedereen deed het. Ik wilde niet, had de behoefte niet, maar werd wel erg gepusht (nota bene door mijn eigen beste vriendin), maar ik kende mijn grenzen. Ik heb op menig feestje gezeten waar iedereen tegen het plafond aanzat van het blowen - en ik ook, niet van het blowen, maar van het meeblowen ;)
Maar zolang je je eigen grenzen aan kunt geven, waar die dan ook liggen, behoud je je eigenwaarde.

Ayasha
Blogger

_danieke_ schreef:
ts zéikt ook niet dat zei iemand ander ;)

Ik zei ook "men" en niet "ts". Wel blijven lezen he daniek.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 19:02

suuzepuus schreef:
zolang je niet weet hoe je het schrijft kun je het beter nog even laten staan...

alcohol....

oh oeps niet gezien :oo

haha dat is wel dom zeg. :o

alchohol :')

hihihi. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:02

Hoezo gelul? Ik slaap vaak genoeg bij meerdere jongens in bed. Lekker boeiend, zolang je ze vertrouwd is er toch niks aan de hand?

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:02

arans schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat het in mijn omgeving raar is als je iets anders dan alcahol besteld op een feestje. EN uitgaan gaat hier alleen maar om zo-dronken-mogelijk worden. Ook als vriendinnen hier afspreken om gewoon gezelig bij elkaar te gaan zitten een avondje kan dat niet zonder een fles wijn.

Maarja ik woon in westfriesland, en daar schijnt het het ergste te zijn van heel nederland. Maar het lijkt soms wel of dat dat het belangerijkste is. En ik ban echt anti-alcahol, en bij mijn vriendinnen voel ik echt dat de druk heel groot is voor mij om ook te drinken.

ik woon ook in west-friesland hoor!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 19:02

Guernica schreef:
Dit topic maakt trouwens echt mijn dag. :')

haha dat is mooi. :)

:P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:03

pharagirlke schreef:
Omdat ze maar 15 is, alcohol op had, die jongen niet kende en toch er mee in bed kroop. "in mijn tijd" was dat zo niet :') Toen leerde men elkaar nog kennen voor men op elkaar ging hupsen. Best dat ze het veilig gedaan heeft want anders was het over drie maanden "ik ben zwanger van die kl**t die met me sekste omdat ik het hem toe liet"

En dan is het die kerel zijn schuld :j

En ik vind het niet normaal dat 15jarige al acohol drinken ;) Is zelfs illegaal als je het mij vraagt om alcohol te verkopen aan iemand onder de 16. Dit bericht is een heel leuk voorbeeld van waarom dat niet mag :D Van mij mogen ze het gelijk in ierland naar 21 verhogen :j wettelijk gezien mag TS zelfs geen seks hebben.

Iedereen denkt daar anders over, da's wel duidelijk. ;)

Drinken onder de 16 gebeurt veel, tsja dat zie je overal wel, ook hier. Ben ik ook niet voor. En als je het mag drinken, geniet maar drink met mate... en je moet instaan voor je eigen acties.
Mocht ze zwanger zijn is het nog niet de schuld van die gozer. Want zij liet het net zo snel toe. Het is zelfs eerder haar eigen schuld, want zij kan zwanger worden dus zou ze zelf voor de voorbehoedsmiddelen gezorgd moeten hebben als ze slim was! Nu heeft ze het veilig gedaan dus dat is het probleem niet. Ik zie er sowieso het probleem niet zo van in, het kan gebeuren en als het niet bevalt dan weet je 't voor de volgende keer, toch?

En wettelijk gezien mag ze geen seks hebben, vind ik ook zo'n onzin. Als je het zelf wilt mag je dat toch gewoon doen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:04

Guernica schreef:
Hoezo gelul? Ik slaap vaak genoeg bij meerdere jongens in bed. Lekker boeiend, zolang je ze vertrouwd is er toch niks aan de hand?

zolang het maar lekker is :D

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:04

upperlady schreef:
arans schreef:

ik woon ook in west-friesland hoor!

En vind jij het nou erger dan in de rest van nederland?