Maar om alle schuld op de kerel te steken als het meiske kennelijk ook gewillig genoeg was?Da's zoals je merrie laten dekken en dan de hengst een schop onder zijn....... geven omdat ie haar gedekt heeft
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar om alle schuld op de kerel te steken als het meiske kennelijk ook gewillig genoeg was?
arans schreef:Guernica schreef:Vind het nog knap dat hij 8 maanden de schijn op heeft gehouden dat het om meer ging dan seks.
Hij had er veel voor over dus

) maar ook ik was er dus wat vroeg bij, maar meisjes met wie ik omging waren er écht vroeg bij, en denk dan aan 13 jaar ofzo! Het kn altijd erger! En over die gangbang, vaak in die gevallen zijn de meisjes zwaar gedrogeerd en kunnen geen weerstand bieden. bij mij in de buurt gebeurd dat vaak, en dat noem ik geeneens gangbang maar groepsverkrachtig gezien er maar weinig meiden zijn die graag met 5 jongens op 1 nacht het willen doen 
je bent nog steeds dezelfde als voor de bewuste nacht. Het gaat erom dat je genoten heb! Guernica schreef:upperlady schreef:Ben het zeker wel met je eens. Ik ben dan zelf ook pas 21 maar dit is in mijn opvoeding ook nooit als normaal beschouwd hoor! overigens net als wat ik al eerder zei, met 3 jongens snachts in 1 huis slapen op mijn 15e!
Wat is daar in vredesnaam mis mee? Ze is toch niet gegangbanged?

Als ontmaagding is het misschien niet eh.. al te romantisch, maar eens moet de eerste keer zijn toch? Er komen heus nog wel romantischer keren hoor.
Het is jouw lijf en jij beslist wat je er mee doet. Als je het zelf maar beslist, dat is het belangrijkste. 
pharagirlke schreef:ja hoor. Minstens even grove.Maar om alle schuld op de kerel te steken als het meiske kennelijk ook gewillig genoeg was?
Da's zoals je merrie laten dekken en dan de hengst een schop onder zijn....... geven omdat ie haar gedekt heeft
) en moeten beiden opdraaien voor de consequenties. 
Zwartwitje schreef:pharagirlke schreef:ja hoor. Minstens even grove.Maar om alle schuld op de kerel te steken als het meiske kennelijk ook gewillig genoeg was?
Da's zoals je merrie laten dekken en dan de hengst een schop onder zijn....... geven omdat ie haar gedekt heeft
Ik zeg ook niet dat alle schuld op die jongen geschoven moet worden![]()
Ik vind; waar er twee seksen, hebben er twee schuld (en als het goed is plezier) en moeten beiden opdraaien voor de consequenties.

leeneliefje schreef:nee oke. maar het is vndaag de dag toch redelijk normaal dat mensen van 15 alchohol nuttigen? (om het even sjeik te zeggen ) Niet dat het goed is of normaal of weet ik veel.
het is natuurlijk heel erg slecht. daar ben ik me ook van bewust. maar het is nu eenmaal iets wat gewoon op élk feestje aan wezig is.

Dus de smoes van: ik ben 16 of het mag van mijn ouders, komt er bij mij niet in.
Toen leerde men elkaar nog kennen voor men op elkaar ging hupsen. Best dat ze het veilig gedaan heeft want anders was het over drie maanden "ik ben zwanger van die kl**t die met me sekste omdat ik het hem toe liet"
Is zelfs illegaal als je het mij vraagt om alcohol te verkopen aan iemand onder de 16. Dit bericht is een heel leuk voorbeeld van waarom dat niet mag
Van mij mogen ze het gelijk in ierland naar 21 verhogen
wettelijk gezien mag TS zelfs geen seks hebben. (ja, daar is, iig in belgie, serieus een leeftijdsgrens voor van 16 jaar.) 
pharagirlke schreef:ja hoor. Minstens even grove.Maar om alle schuld op de kerel te steken als het meiske kennelijk ook gewillig genoeg was?
pharagirlke schreef:Zwartwitje schreef:Ik zeg ook niet dat alle schuld op die jongen geschoven moet worden![]()
Ik vind; waar er twee seksen, hebben er twee schuld (en als het goed is plezier) en moeten beiden opdraaien voor de consequenties.
Ja hoor, dus dan moet men niet gaan ze*ken over die jongen dat het zijn schuld is. Netjes was het niet van hem, maar van haar beslist ook niet.
En één van die andere 2 jongens was een homo. En die andere die sliep de hele nacht.
Guernica schreef:Waar er twee seksen hebben er twee schuld.![]()
arans schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat het in mijn omgeving raar is als je iets anders dan alcahol besteld op een feestje. EN uitgaan gaat hier alleen maar om zo-dronken-mogelijk worden. Ook als vriendinnen hier afspreken om gewoon gezelig bij elkaar te gaan zitten een avondje kan dat niet zonder een fles wijn.
Maarja ik woon in westfriesland, en daar schijnt het het ergste te zijn van heel nederland. Maar het lijkt soms wel of dat dat het belangerijkste is. En ik ban echt anti-alcahol, en bij mijn vriendinnen voel ik echt dat de druk heel groot is voor mij om ook te drinken.
pharagirlke schreef:Omdat ze maar 15 is, alcohol op had, die jongen niet kende en toch er mee in bed kroop. "in mijn tijd" was dat zo nietToen leerde men elkaar nog kennen voor men op elkaar ging hupsen. Best dat ze het veilig gedaan heeft want anders was het over drie maanden "ik ben zwanger van die kl**t die met me sekste omdat ik het hem toe liet"
En dan is het die kerel zijn schuld
En ik vind het niet normaal dat 15jarige al acohol drinkenIs zelfs illegaal als je het mij vraagt om alcohol te verkopen aan iemand onder de 16. Dit bericht is een heel leuk voorbeeld van waarom dat niet mag
Van mij mogen ze het gelijk in ierland naar 21 verhogen
wettelijk gezien mag TS zelfs geen seks hebben.

upperlady schreef:arans schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat het in mijn omgeving raar is als je iets anders dan alcahol besteld op een feestje. EN uitgaan gaat hier alleen maar om zo-dronken-mogelijk worden. Ook als vriendinnen hier afspreken om gewoon gezelig bij elkaar te gaan zitten een avondje kan dat niet zonder een fles wijn.
Maarja ik woon in westfriesland, en daar schijnt het het ergste te zijn van heel nederland. Maar het lijkt soms wel of dat dat het belangerijkste is. En ik ban echt anti-alcahol, en bij mijn vriendinnen voel ik echt dat de druk heel groot is voor mij om ook te drinken.
ik woon ook in west-friesland hoor!