Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Ella_ schreef:Het gegeven dat je bij je vriend blijft, en een andere keuze maakt dan de keuze die je zou maken als je alleen was, wil niet zeggen dat je stopt met ontwikkelen.

Sonja schreef:_Ella_ schreef:Het gegeven dat je bij je vriend blijft, en een andere keuze maakt dan de keuze die je zou maken als je alleen was, wil niet zeggen dat je stopt met ontwikkelen.
Nee da's waar, dat ben ik met je eens. Maar het gaat hier over DE kans he... (whatever that may be) niet over zomaar een voorbijkomend kansJE, maar over datgene waar iemand dan blijkbaar al járen van droomt en blijkbaar tot dan toe niet kon realiseren...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die droom uberhaupt niet heb hoor, heb m'n leven heel aardig op orde geloof ik. Maar of ik voor ZO iets groots compromissen zou sluiten... ik betwijfel het...
Mocht verhuizen oid niet mogelijk zijn, vinden we er wel een weg omheen.
1e keer dat ik dat besloot dacht ik misschien wat naief te zijn geweest. Keer daarop wel gedaan, en ik werd daar doodongelukkig van. Dus wat dat betreft ligt mijn geluk ook echt wel bij mijn merrie. (speciaal verhaal
)
Uitzonderingen daargelaten. Citaat:Zijn er meer topsporters die hun vriendin aan de kant zetten om optimaal te presteren?
'Nee, volgens mij niet. Ik ben een van de weinigen die zo'n keuze kunnen maken. De onvoorwaardelijkheid van mijn keuze voor het zwemmen was extreem. Van die enorme prestatiedrang die ik in me heb, word je geen beter mens.'
Anoniem schreef:Maar waarom zou je je toekomst om iemand heen willen bouwen?
(begrijp me niet verkeerd,ik val je niet aan,ik ben alleen benieuwd)

) Sonja schreef:Jarrah, jouw verhaal bevestig mij JUIST dat je moet gáán voor dergelijke kansen. Want moet je eens zien wat een enórme groei je doorgemaakt hebt door DIE kans met beide handjes aan te grijpen! Je hebt er zó veel van geleerd! Super!!!!

Sonja schreef:Jarrah, jouw verhaal bevestig mij JUIST dat je moet gáán voor dergelijke kansen. Want moet je eens zien wat een enórme groei je doorgemaakt hebt door DIE kans met beide handjes aan te grijpen! Je hebt er zó veel van geleerd! Super!!!!