Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Echt, dat vind ik wel zo irritant.
Vind het normaal dat er gepraat wordt in de trein, bovendien wordt er ook verwacht in de stilte coupe dat je niet te hard praat. Eten in de trein net zoiets, stel je zit er 3u, wil je dan vertellen dat mensen er niet kunnen eten?
En ik geloof toch echt niet dat TS zelf d'r tas niet eens naast zich zet. 
Muzefee schreef:Post van de TS is wel erg overdreven zeg.![]()
Gelukkig iriteert zij zich er aan, ik niet.Vind het normaal dat er gepraat wordt in de trein, bovendien wordt er ook verwacht in de stilte coupe dat je niet te hard praat. Eten in de trein net zoiets, stel je zit er 3u, wil je dan vertellen dat mensen er niet kunnen eten?
En ik geloof toch echt niet dat TS zelf d'r tas niet eens naast zich zet.
Denk dat de tijd in de trein makkelijker is als je je niet zo ergert.![]()

Citaat:Dit zijn niet persee dingen waar ik me aan erger hoor, gewoon voorbeelden
) elke dag met de trein, en ga ook vaak weg..
)
melsh schreef:Ik irriteer me sowieso ontzettend snel aan andere mensen, maar bellen in de trein en dan ook nog eens ontzettend hard praten vind ik echt irritant!
Ik heb de vorige keer heel brutaal de telefoon van een meid die al 5 minuten bezig was met zo'n "nee, jij moet ophangen liefje!"-discussie afgepakt en dichtgeklapt.
Ik werd ZO gek van die griet!
Toen ze uitgestapt waren kwam ik er achter dat ik niet de enige was die het kwijl er al af zag druipen
haha VivaLaVida schreef:ik erger me wel eheeeel erg aan mensen die kun kids "los" laten lopen op het perron... en dan kids die richting de trein rennen of er vlakbij staan.. en die ouders toekijken..... echt zoooo eng vind ik dat!!!!
Mijn overgrootvader was conducteur en die is tussen trein en perron gekomen (en overleden) een conducteur!!! het is hartstikke gevaarlijk.
Eerst de mensen eruit, dan pas mogen de mensen erin. MoonChloe schreef:Oohja ik weet weer waar ik me ook wel aan kan ergeren.
dat ik de omroep niet kan verstaan..
zet in coupes nou borden neer waarop er tekst kan verschijnen....
. marleen_88 schreef:Ik zit ook regelmatig in de trein, heb ook vele irritaties ontdekt...
- Mensen die naar je zitten te staren en als jij dan kijkt snel hun hoofd omdraaien...
- Mensen die je gesprek afluisteren die jij voert met je reisgenoot en vervolgens mee gaan lachen/praten.
- Mensen die zo hard en ranzig hun neus ophalen, waarbij je alle snotters met 50 km p/u omhoog hoort vliegen!
Dan hebben we nog de categorie; asociale mensen; die of hun schoenen op de stoel naast jou gooien waardoor je erover heen moet stappen als je eruit wilt, die hele persoonlijke hevige discussies gaan houden met vriendlief of iemand, waarbij allerlei details rond vliegen... Doe dat thuis denk ik dan.
rommulus schreef:mensen die niet nadenken !!!
ik doe regelmatig aan trein assistentie's (rolstoelmensen en slechtzienden ed in en uit de trein helpen)
kom je er aan met de "lift" moetten er eerst nog 20 mensen in en uit stappen (denken niet na van goh zal ik een andere deur nemen)
heb je eindelijk de platen goed staan zodat je de mensen kan helpen
gaan mensen over je lift heen lopen !!!!
of op het perron niet aan de kant gaan als je er langs moet met die lift
Lous schreef:Er is al een topic hier wat met de trein heet. Daar zit men al in het tweede deel en kan je dingen zoals hier beschreven staan ook kwijt.
[LZP] Met de trein, deel 2.
Ik tem even