Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moelie schreef:xDramaQueen schreef:
indien mensen daar wel bezig mee zijn zit er iets niet goed, vertrouwen is de basis, is die er niet, dan heb je eigenlijk niets..
Hoe kun je nou zomaar zeggen dat het niet goed zit als mensen daarmee bezig zijn!?Dat slaat echt nergens op... Als mensen er mee bezig zijn kan hun relatie nog net zo goed zijn. Maar wie weet is er bij diegene wel wat gebeurd in het verleden waardoor diegene niet zo snel vertrouwen opbouwd (ik noem maar een voorbeeld..).
Dus ik vind het gewoon ontzettend dom om zoiets zomaar te zeggen terwijl je er niks vanaf weet! Iedere relatie is anders.
-Ik vertrouw mijn vriend voor 100% ja als die een paar weken weg zou gaan.
-Mijn vriend is nog nooit vreemdgegaan nee.
-Als mijn vriend vreemd zou gaan zou die niet nog eens kans krijgen, vreemd gegaan is vreemd gegaan dat doe je gewoon niet. Je kiest er tenslotte zelf voor om een relatie te hebben, hoe dronken diegene dan ook mag zijn.. dat is nog geen excuus om vreemd te gaan!
Marjolein schreef:Hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
xDramaQueen schreef:ben ik het helemaal met je een twiggy, ik zelf zou nooit een man terug kunnen nemen die vreemdgegaan zou zijn in onze relatie, dan zou ik mezelf doodpiekeren waar hij nu weer was en dan weer.. en dat sloopt je, vertrouwen vind ik echt heel belangrijk want uiteindelijk sloop je jezelf..
Twiggy2008 schreef:xDramaQueen schreef:ben ik het helemaal met je een twiggy, ik zelf zou nooit een man terug kunnen nemen die vreemdgegaan zou zijn in onze relatie, dan zou ik mezelf doodpiekeren waar hij nu weer was en dan weer.. en dat sloopt je, vertrouwen vind ik echt heel belangrijk want uiteindelijk sloop je jezelf..
Ben ik helemaal met je eens!
En ik mag toch hopen dat je ook nog van jezelf houdt? Wie wil er nou met iemand zijn/blijven die jou zo belazerd heeft? Vreemdgaan gebeurt niets voor niets, verliefd worden op een ander kan, maar zorg dan tenminste nog dat je met je partner gaat praten, voordat je open gaat staan voor iemand anders. Maar je kop houden en gewoon naar een ander gaan, tja, ik vind dat nogal laf, eerlijk gezegd. Maar ach, veel mensen doen het blijkbaar. Heel, veel mensen.
VivaLaVida schreef:60% vreemd gaat? ook van ons vrouwvolk??
ben ik dan 1 van de weinigen (40%) die dat niet zou doen??
listiglistje schreef:Ik ken echt zoveel getrouwde mannen of mannen met een relatie die vreemd gaan![]()
Ik heb er zelf als single ook veel last van, ik doe er zelf niets mee maar die vrouwen moesten eens weten
listiglistje schreef:VivaLaVida schreef:60% vreemd gaat? ook van ons vrouwvolk??
ben ik dan 1 van de weinigen (40%) die dat niet zou doen??listiglistje schreef:Ik ken echt zoveel getrouwde mannen of mannen met een relatie die vreemd gaan![]()
Ik heb er zelf als single ook veel last van, ik doe er zelf niets mee maar die vrouwen moesten eens weten
Echt zoveel....en waar het thuisfront echt niet van op de hoogte is (ik spreek uit eigen ervaring)
Marjolein schreef:Ik wil niet zeggen dat mijn vriendje voor 100% te vertrouwen is, dat is niemand.
Maar als ik voortdurend met twijfel rond zou lopen of hij mij wel trouw is zou mijn relatie er niet leuker op worden.
Hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En pas als het gebeurt ga ik me der druk overmaken. ZIjn al genoeg dingen waar je je druk over moet maken. En ik steek mijn tijd liever in dingen waarvan ik kan genieten.
xDramaQueen schreef:ben ik het helemaal met je een twiggy, ik zelf zou nooit een man terug kunnen nemen die vreemdgegaan zou zijn in onze relatie, dan zou ik mezelf doodpiekeren waar hij nu weer was en dan weer.. en dat sloopt je, vertrouwen vind ik echt heel belangrijk want uiteindelijk sloop je jezelf..
Tamara schreef:xDramaQueen schreef:ben ik het helemaal met je een twiggy, ik zelf zou nooit een man terug kunnen nemen die vreemdgegaan zou zijn in onze relatie, dan zou ik mezelf doodpiekeren waar hij nu weer was en dan weer.. en dat sloopt je, vertrouwen vind ik echt heel belangrijk want uiteindelijk sloop je jezelf..
En dat is denk ik precies de reden waarom heel veel Bokkers hierboven aangeven dat ze hun partner voor 100% vertrouwen, simpelweg omdat het slopend is om jezelf constant bezig te houden met de mogelijkheden als hij je níet trouw is... Ik stop die energie liever in het goed houden van mijn relatie dan dan ik die besteed aan tobben over of hij me nu en in de toekomst wel trouw is & blijft