Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nickytje schreef:Voor de mensen die graag een bestelling samen zouden willen doen kan ik mss het volgende betekenen:
-Iedereen die wat wil bestellen kan dat melden via pb
-Ik kan die dingen bestellen (in één bestelling best dan) via de Belgische website (is idd goedkoper dan de UK)
-Als we aan de 75 euro zouden komen, dan vallen de verzendkosten al weg
-Ik kan de verschillende pakketjes dan samenstellen en vlak over de grens gaan verzenden (geen idee wat dat kost in nederland)
-En jullie kunnen dan het geld aan mij overmaken
Ik kan uiteraard begrijpen dat er iemand zou denken: DAT vertrouw ik niet hoor, dus als ik iets bestel voor iemand, dan wil ik ook
gerust mijn gegevens pb'en: naam, tel nummer, rijksregisternummer, het maakt me niet uit
Moest er iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel. Mag hier in het topic, of pb
Edit: ik woon een kwartiertje van de grens af ongeveer, dus da's geen grote moeite
Nickytje schreef:Voor de mensen die graag een bestelling samen zouden willen doen kan ik mss het volgende betekenen:
-Iedereen die wat wil bestellen kan dat melden via pb
-Ik kan die dingen bestellen (in één bestelling best dan) via de Belgische website (is idd goedkoper dan de UK)
-Als we aan de 75 euro zouden komen, dan vallen de verzendkosten al weg
-Ik kan de verschillende pakketjes dan samenstellen en vlak over de grens gaan verzenden (geen idee wat dat kost in nederland)
-En jullie kunnen dan het geld aan mij overmaken
Ik kan uiteraard begrijpen dat er iemand zou denken: DAT vertrouw ik niet hoor, dus als ik iets bestel voor iemand, dan wil ik ook
gerust mijn gegevens pb'en: naam, tel nummer, rijksregisternummer, het maakt me niet uit
Moest er iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel. Mag hier in het topic, of pb
Edit: ik woon een kwartiertje van de grens af ongeveer, dus da's geen grote moeite
Edit: Als je wat wil bestellen via mij, vergeet dan niet goed de naam en eventueel die code van je product te vermelden hee!
Dit is de Belgische site: http://nl.eyeslipsface.be/

_Micha_ schreef:Wat super van je Nicky![]()
Dat bedoelde ik dus ook, dat je ze dan in nederland verstuurd, voor de persoon die zei dat je dan nog met hoge verzendkosten van nederland naar belgië zit.Citaat:Lijst met namen:
Tamadine (Mara)
Up to dance (Laura)
_Micha_ (Micha)
Marije__ (Marije)

lifaya schreef:Je kan ook via Pay Pal betalenen dat kan iedereen zo aanmaken als je al iDeal hebt!