Vertell haha!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik ben echt heel benieuwd!
je houdt zelf niet van verassingen en nu hou je ons ook in spanning
!

Hij haat paarden overigens haha
Het leuke is, het was nog een schimmel ook
Ik voelde al dat er iets niet klopte haha.. Wij een stuk door de bergen gereden.. Komen we op een stukje waar het echt heel mooi is met bloemen enz.. Mooi uitzicht.. Zegt hij ineens: Liefje... Nu we hier zijn he.. en ik nu iets doe wat je nooit meer zal meemaken.. Zou je alsjebliefd met me willen trouwen
Nou ik ging dood daar hahahaha... Komen er paarden voorbij gegallopeerd... Dus Romantic die ging er natuurlijk weer achteraan de ***!!! Viel ik er nog af ook door een laag hangende tak
Dus ik helemaal smerig, en een dikke snee in op m'n wang..
Romantic stond zo te kijken van.. Euuhhm.. wat DOE jij nou?!?! :s Ik weer opgestapt, terug gereden.. Hij lachen en ik Ja gezegt haha... En daarna een dikke plens bui over ons heen gehad.. Dus wat was het geweldig zeg
Maar verder super genoten.. en 3 hechtingen in mijn wang haha
!
en wat lief. Veel geluk samen!
ben er ook echt heel blij mee haha.. Nooit gedacht hem op een paard te krijgen.. Was gelukkig een heel lief paard.. Volgends die mensen wilde hij het eerst niet doen omdat het geen Fries was
Hij vind alleen dat ras leuk en verder vind hij het niks.. Romantic is een arabiertje.. En die vind ie helemaal verschrikkelijk