wie heeft er wel eens wat gewonnen, geld-spullen-loterij....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:24

Zo'n 15 jaar geleden eens een waardebon van 20 gulden voor een ruitersportzaak, bij een wedstrijd (tijdens een concours) wie het snelst een hoofdstel in elkaar kon zetten. Verder regelmatig een (klein) prijsje in de staatsloterij (hoogste was iets van 150 euro), en oh ja toen ik een jaar of 10, 11 was luisterden we thuis zondags wel naar de regionale geheime zender. Die hadden ook elke week een prijsvraagje, deze keer was het "Amsterdam die grote stad, met hoeveel letters spelt men dat?" en ik flapte er gelijk uit: 3!! En dat was goed, toen had ik een slagroomtaart gewonnen.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:26

Heureka schreef:
Hahaha, de ijsprijs bij de Postcodeloterij! :+
En omdat ik meespeel met twee loten had ik wel TWEE bekers Ben & Jerry's...

En we blijven hopen op de Jackpot bij de Staatsloterij...

Ohja die had ik ook gewonnen, en vorig jaar had ik bij onze supermarkt ook nog een bon van € 250 gewonnen voor Centerparcs :D

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:31

texelse schreef:
de ijsprijs, 10 kg kippenpoten bij de bingo, en de rekening van het dekken van onze nwr merrie terug gekregen via "hier met je rekening" van 538.

Volgens mij kan ik me dat nog herinneren, had je die niet naar die DJ genoemd???

Ikzelf: 75 gulden met een kraslot, een taart (die ik zelf moest ophalen bij AH) en 4 kaartjes voor ponypark slagharen met de sponsorbingoloterij (heb ik iemand heeeeel blij mee kunnen maken)

Anoniem

Re: wie heeft er wel is wat gewonnen, geld-spullen-loterij....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:35

Een kennis van mij heeft een jaar op 12-15 geleden een veulen gewonnen. Inmiddels start ze hem in de Z2 :D

(hoewel ik blij ben dat het tegenwoordig verboden is om paarden te verloten)

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:38

ik heeeeel vaak met penny-dingen enzo, dit is het lijstje:

poetstasje met spullen
poetskist
3 computerspellen
200 euro!!!
ijsjes
taart
speelgoed
kaartjes voor een pretpark
2 x gratis vakantie(of 3 x, weet het niet meer)
2 dekjes
......

vind ik veeeeel!

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 10:43

2 keer boeken.

"leven als god in frankrijk" ofzo...

En nog een ander leesboek, die was wel leuk.

Doe ook bijna nooit mee :-)

Dit inspireert me wel weer om mee te doen haha!

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:11

Een jaar lang gratis snoep 8-)

Toen ik 11 was opende er een nieuwe snoepwinkel in het dorp en die gaf als openingsactie lotjes bij elke aankoop. Aangezien mijn moeder toen zwanger was van m'n kleine broertje had ze daar voor een flink bedrag gekocht aan suikerbonen en al die tralala.
Wij hadden zoveel lotjes dat m'n moeders portefeuille niet meer dicht kon en ze alles wou weg gooien. Had ze niet gedaan en gelukkig want wij hadden de eerste prijs!
Mocht ik een jaar lang iedere week 250g snoep gaan scheppen hihi.
Ik weet nog dat ik toen zij dat dat de allerleukste prijs ooit was, maar nu zou ik toch liever de lotto winnen :D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:23

haha, wat een fijne prijzen komen er voorbij , ideaal :)

Ik heb ooit een een schrijfwedstrijd gewonnen..5 cdbonnen van 100 gulden per stuk, dus 500gulden in otaal en kon dat naar wens uitgeven bij de, gut hoe heet die winkel ook alweer, die blauwe bekende muziekwinkel :P niet de music store dus.

en sja, verder wat kleine prijsjes bij de PC lotery..

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:25

Ik heb eergisteren een deken bij ooteman gewonnen.
je moet hem op komen halen, en ik ga niet 1.5 uur rijden,
voor een deken die ik niet mooi vindt. :')

pauline1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:29

jeej ikke vorige x bij de staatloterij 100euro!
is wel leuk,kijk je op je bankrekening: *gefeliciteerd met uw prijs*
haha

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:40

Reis naar Dubaï voor 2 personen, VIP weekend filmfestival Vlissingen (hotel/eten/drank/voorstellingen), 2 x 2 kaartjes voor een dancefestival, fles champagne Moët & Chandon

8-)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:48

Amy77 schreef:
haha, wat een fijne prijzen komen er voorbij , ideaal :)

Ik heb ooit een een schrijfwedstrijd gewonnen..5 cdbonnen van 100 gulden per stuk, dus 500gulden in otaal en kon dat naar wens uitgeven bij de, gut hoe heet die winkel ook alweer, die blauwe bekende muziekwinkel :P niet de music store dus.

en sja, verder wat kleine prijsjes bij de PC lotery..

Free Record Shop :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:50

Mijn ouders hebben een keer 25.000 guldens gewonnen, maar daar is allang niets meer van over natuurlijk :D
Pas hebben we wel bonnen voor gratis entree bij Ponypark Slagharen gewonnen. En vorige week nog een boodschappenpakket. Maar verder winnen we niet zoveel helaas.
Vroeger won ik iedere kleurwedstrijd :)

xxJenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:52

Ik heb pas nog concertkaarten voor beyonce gewonnen.
Ook win ik geregeld kaarten voor festivals!
Altijd leuk natuurlijk :D

Oohja en heb ook een ipod nano gewonnen, Alleen maar omdat ik een enquete invulde hoe ik mijn woonplaats vond.
:D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:54

Ojaaaa, de free record shop, haha..zo suf dat ik dat niet meer wist :P Thanks ;)

A_manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:00

Ik heb bij radio 538 het Champagne ontbijt gewonnen! en vorige week nog bij SlamFM kaarten voor Dance Valley!

en bij de Telegraaf vorig jaar een kleding pakket.. mijn moeder wint trouwens ook veel via de Telegraaf, concertkaarten enzo :)

WWisecracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:01

Ik heb Ariat schoenen gewonnen en kom in het blad Bit te staan (volgende nr.) Dit omdat ik een brief had ingestuurd om bij de rubriek FOUTJE VAN DE MAAND te staan.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:22

Ik heb ooit een puzzeltje ingevuld in de tv gids en daarmee een tafeltennisnet gewonnen. Ja, je leest het goed, alleen het NET wat over de tennistafel heenmoet. Ik vond het nogal een rare aparte prijs, echt zoiets waarmee je dus helemaal niks kunt!! Wel grappig.
Geld heb ik wel eens gewonnen met de staatsloterij, maar altijd kleine bedragen.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:11

Een kamer:D Nee ff serieus, ik had me ingeschreven bij de woonvereniging in Leiden omdat ik een kamer zoek, en eerstejaas met reistijdvoorang kunnen meedoen aan de loting. Blijkbaar heb ik me vroeg genoeg ingeschreven, want na 4 keer proberen had ik al een kamer! Terwijl ik al 8 kijkavonden afgegaan ben, pff als ik had geweten dan het op deze manier zo makkelijk zou gaan,..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:29

Ijsprijs en plaatsen op gastlijsten. :+

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:36

Paar keer Ben & Jerry's ijs gewonnen. :')

En laatst weer vrijkaarten voor Plopsaland. Leuk. :+
En nog een paar keer vrijkaarten voor dat soort pretparken, waar we toch niet naar toe gaan.

Dit is allemaal met één of andere loterij gewonnen, weet niet welke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:43

Ik heb een x een paardrijoutfit t.w.v. 200 euro gewonnen met BIT. :)

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 19:41

Ik win bijna iedere week en krijg altijd via mail bericht. In het knullig engels staat er dan dat 1 miljoen (of soms wel 100 miljoen :D ) heb gewonnen in een loterij. Ook krijg ik allerlei erfenissen (vanavond nog van 310 miljoen dollar _O- ) van wildvreemde mensen.
Het enige wat ik hoef te doen is een mail terug te sturen naar de een of andere Nigeriaanse notaris of advocaat.......

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:16

SunnyBL schreef:
texelse schreef:
de ijsprijs, 10 kg kippenpoten bij de bingo, en de rekening van het dekken van onze nwr merrie terug gekregen via "hier met je rekening" van 538.

Volgens mij kan ik me dat nog herinneren, had je die niet naar die DJ genoemd???

Ikzelf: 75 gulden met een kraslot, een taart (die ik zelf moest ophalen bij AH) en 4 kaartjes voor ponypark slagharen met de sponsorbingoloterij (heb ik iemand heeeeel blij mee kunnen maken)

nee ik heb het veulen uiteindelijk niet vernoemd. We waren eerst van plan om 538 voor de naam te zetten, maar omdat de stalnaam er ook al voor staat zou het zowat een heel hoofdstuk worden. Dus daar hebben we maar van afgezien. Het is trouwens wel een plaat van een veulen geworden en hopelijk lukt het om hem in februari naar de hengstenkeuring te krijgen.

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:29

Wat een stoere prijzen komen hier voorbij zeg!

Jasper schreef:
Ik win bijna iedere week en krijg altijd via mail bericht. In het knullig engels staat er dan dat 1 miljoen (of soms wel 100 miljoen :D ) heb gewonnen in een loterij. Ook krijg ik allerlei erfenissen (vanavond nog van 310 miljoen dollar _O- ) van wildvreemde mensen.
Het enige wat ik hoef te doen is een mail terug te sturen naar de een of andere Nigeriaanse notaris of advocaat.......

Die heb ik ook al vaak gewonnen! ;)

Laatst nog 2 kaartjes voor evolution bij radio 538! Jaar of 8 geleden via de break out 2 kaartjes voor snowworld. Ohh en vroegah, toen ik klein was een teletubbiekussen via een kleurwedstrijd :D
Helaas nog nooit een leuk geldprijsje....