Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heureka schreef:Hahaha, de ijsprijs bij de Postcodeloterij!![]()
En omdat ik meespeel met twee loten had ik wel TWEE bekers Ben & Jerry's...
En we blijven hopen op de Jackpot bij de Staatsloterij...
texelse schreef:de ijsprijs, 10 kg kippenpoten bij de bingo, en de rekening van het dekken van onze nwr merrie terug gekregen via "hier met je rekening" van 538.

niet de music store dus.
Amy77 schreef:haha, wat een fijne prijzen komen er voorbij , ideaal
Ik heb ooit een een schrijfwedstrijd gewonnen..5 cdbonnen van 100 gulden per stuk, dus 500gulden in otaal en kon dat naar wens uitgeven bij de, gut hoe heet die winkel ook alweer, die blauwe bekende muziekwinkelniet de music store dus.
en sja, verder wat kleine prijsjes bij de PC lotery..

Thanks
) heb gewonnen in een loterij. Ook krijg ik allerlei erfenissen (vanavond nog van 310 miljoen dollar
) van wildvreemde mensen.
SunnyBL schreef:texelse schreef:de ijsprijs, 10 kg kippenpoten bij de bingo, en de rekening van het dekken van onze nwr merrie terug gekregen via "hier met je rekening" van 538.
Volgens mij kan ik me dat nog herinneren, had je die niet naar die DJ genoemd???
Ikzelf: 75 gulden met een kraslot, een taart (die ik zelf moest ophalen bij AH) en 4 kaartjes voor ponypark slagharen met de sponsorbingoloterij (heb ik iemand heeeeel blij mee kunnen maken)
Jasper schreef:Ik win bijna iedere week en krijg altijd via mail bericht. In het knullig engels staat er dan dat 1 miljoen (of soms wel 100 miljoen) heb gewonnen in een loterij. Ook krijg ik allerlei erfenissen (vanavond nog van 310 miljoen dollar
) van wildvreemde mensen.
Het enige wat ik hoef te doen is een mail terug te sturen naar de een of andere Nigeriaanse notaris of advocaat.......