je hebt de goede keuze gemaakt! 
en ik vond het openings stukje ook wel wat hebben
je kan overal wel een heisa van maken, het helpt toch niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
je hebt de goede keuze gemaakt! 
bij te zitten... Nah, niet nodig. xNursiex schreef:Shanna schreef:Dat komt omdat er eigenlij nog steeds een taboe op rust zo te merken, en dat terwijl het iets zo normaals is. Ik had ergere details kunnen geven hoor, deze vallen nog mee
Ben ik het niet met je eens. Ik vind het gewoon een ranzig verhaal en al erg genoeg dat het gebeurt. Er niet mee geconfronteerd willen worden is wat anders, dan zou ik beter niet meer de weg op kunnen gaan want bewijs is er voldoende aanwezig.
Ik vind echter de stijl van het verhaal niet passen. De spot met iets drijven moet soms kunnen, om iets dragelijk te maken.
Maar in het geval van dit verhaal vind ik het overbodig.
nikitabanana schreef:xNursiex schreef:
Ben ik het niet met je eens. Ik vind het gewoon een ranzig verhaal en al erg genoeg dat het gebeurt. Er niet mee geconfronteerd willen worden is wat anders, dan zou ik beter niet meer de weg op kunnen gaan want bewijs is er voldoende aanwezig.
Ik vind echter de stijl van het verhaal niet passen. De spot met iets drijven moet soms kunnen, om iets dragelijk te maken.
Maar in het geval van dit verhaal vind ik het overbodig.
nou als je het zo ranzig vind, kap er dan mee in de eerste paar zinnen! daar heeft ze het eral over!
ik vind dat iedereen het op zijn of haar eigen manier neer mag typen, en dat jij je mening geeft prima!!
zij vind dat leuk om het zo te typen, en er is ook niks mis mee, want dit gebeurd elke dag! dat er dieren worden aangereden, waar je niks aan kan doen, en dat zij er toevallig een verhaal van wil maken, op een grappige manier, moet ze zelf weten..
ts deed/doet het niet met opzet, en heeft het dier netjes uit zn lijden verlost (mijn mening)
en met het diertje lopen zeulen had waarschijnlijk veel meer stress opgeleverd voor het beestje dan hem zelf eventjes uit zn lijden verlossen!!

maar dan nog ik weet niet eens of ik er een tweede keer over heen zou kunnen rijden.. ik was laatst al helemaal over stuur omdat mn moeder bijna een kikker onderreed